Partnerzy serwisu:

Jest przetarg na linię kolejową do Lublina

jm, Rynek Kolejowy 10.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-12-10 12:12:27 Autor: koko
---.devs.futuro.pl
pierwszy
2015-12-10 12:43:42 Autor: mediafun
---.play-internet.pl
lepiej niech głoszą kiedy przetarg na modernizacje czyt remont linii wrocław przez ostrów wielkopolski do łodzi, najkrótsza trasa na warszawe z wrocławia a standard jazdy masakryczny,
2015-12-10 13:03:18 Autor: Tomasz***
---.google.com
Zanim się zacznie....to trochę pojezdzimy DARTAMI :)
2015-12-10 13:03:48 Autor: Koko
---.dynamic.chello.pl
I po raz kolejny rozgrzebią na parę lat dobrą linię, na 120 km/h, żeby po remoncie, jak już na trasie rozpanoszy się busiarnia, czas przejazdu był o 10 minut lepszy, albo i to nie, bo okaże się że przewoźnicy nie chcą jeździć 160 km/h bo jest to nieopłacalne, albo nie mają taboru i dalej tłuką się 120 km/h.
2015-12-10 13:12:29 Autor: podróżnik
---.81.168.130
Mędrzec parczewski pewnie zaciera ręce z uciechy.
Nie komentuje, bo poleciał szykować swój tabor.
Najpóźniej w I kwartale pojawi się Aaron-Bus wzorem Podlasie- Express?
2015-12-10 13:28:21 Autor: d3
---.146.8.100.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Całkowite zamknięcie linii to dyktat wykonawców, zleceniodawca co ma kasę do wydania powinien stawić warunki a nie jakieś firmy budowlane.
Ciekawe czy objazd będzie linią nr 8 także.
2015-12-10 13:31:04 Autor: wdr
---

wdr
PLK niczego się nie uczy. najpierw drugi tor do Pilawy a dopiero ewentualne później grzebanie. od razu powinni uruchomić ETCS, żeby jednoosobowo Darty mogły jeździć, pewnie polikwidują tyle stacji, że przepustowość spadnie i nie będzie jak wyprzedzać.

na Kraków-Rzeszów udało im się prawie zakończyć modernizację (wielki sukces, hahaha), ale na 120km/h. przez modernizację ubyło tylu pasażerów, że samorządy tną ofertę (3 pary wylatują na Tarnów-Dębica), co z tego, że czas przejazdu będzie dobry? na tej trasie zostanie tylko KMŁ do Bochni i 4 pary Kraków-Rzeszów. 160km/h ma być za rok, ale czy będzie to nie wiadomo, bo przecież na CMK miało też być szybciej i wielu innych miejscach a nie jest.
2015-12-10 14:46:25 Autor: kln
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za przeproszeniem - chrzanicie głupoty. Ona nie jest dobra, bo się sypie w zatrważającym tempie. Długo tak nie pociągnie, a jak obniżą prędkość to lawinowo. Takie 120, że przez pół roku było ograniczenie do 80 i 100 na znacznym odcinku... A co by było za lat kilka? Całkowite zamknięcie to możliwość zrobienia odcinka o długości 150 km. To nie dłubanie 30 km. W dodatku pierwszeństwo ma Pilawa - Dęblin, żeby przygotować objazd na planowane roboty na Warka - Radom. I jeszcze się zdziwicie niedowiarki, że to wypali.
2015-12-10 15:41:43 Autor: fgh
---.nowanet.pl
Moim zdaniem powinny przybliżyć linię do Nałęczowa i Garwolina i zrobić na 160 km/h Lublin-Chełm
2015-12-10 16:43:01 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Dlatego należy robić systematyczne remonty lub łagodną rewitalizację. Uniknie się tym sposobem degradacji do 40 km/h za 10 lat i jednocześnie uniknie się całkowitego zamknięcia przez 10 lat.
Naprawdę nie jedynym wyborem jest wybór - degradacja do zera czy maksymalna wieloletnia gruntowna modernizacja.
2015-12-10 17:13:22 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Busy rozpanoszyły się na tej linii od 15 lat.
2015-12-10 17:20:35 Autor: QAZ
---.garwolin.vectranet.pl
W odpowiedzi na post kln:
"Za przeproszeniem - chrzanicie głupoty. Ona nie jest dobra, bo się sypie w zatrważającym tempie. Długo tak nie pociągnie, a jak obniżą prędkość to lawinowo. Takie 120, że przez pół roku było ograniczenie do 80 i 100 na znacznym odcinku... A co by było za lat kilka? Całkowite zamknięcie to możliwość zrobienia odcinka o długości 150 km. To nie dłubanie 30 km. W dodatku pierwszeństwo ma Pilawa - Dęblin, żeby przygotować objazd na planowane roboty na Warka - Radom. I jeszcze się zdziwicie niedowiarki, że to wypali."
Zgadzam się, linia jest w kiepskim stanie, głównie za sprawą drewnianych podkładów. Przy takim obciążeniu długo nie pociągnie. Poza tym stacja Pilawa to obraz nędzy i rozpaczy. Jeszcze do niedawna pociągi pospieszne zatrzymywały się przy peronie z piachu - teraz jest on utwardzony prowizorycznie cementem.
2015-12-10 17:39:23 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@wdr
A co ma ETCS do jednoosobowej obsługi to jeszcze na dodatek "DARTA"?
2015-12-10 17:59:38 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
@d3:

No nie wiem... cienko to widzę :D. Kto wie, która linia będzie szybciej zrobiona? Na pewno trzeba wybudować dodatkowy tor z Radomia do Warki na linii nr 8, ale i nieco krótszy od Pilawy do Otwocka na linii nr 7. Hmm... ciężka sprawa. Mo(r)dernizacja jednej linii nie nauczyła chyba nic Zarządcę Infry na drugiej.

Oby dokończyli linię nr 22 od Drzewicy do Radomia, bo KM, ale i z czasem ŁKA ma tam swoje plany!
2015-12-10 19:02:41 Autor:
---.centertel.pl
Szaleństwo.
kto wpadl na szatański pomysl by dokleic ertms do torow. Przecież to dwa różne światy. Firmy torowe nie maja bladego pojecia jak budowac ertms, będą musiały chodzic na pasku swiatowych gigantów technologicznych ktorzy zrobią z nimi co chcą.
2015-12-10 19:39:59 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@aron
ktoś jeszcze jeździ buszem?? zaraz PB dołoży kursów i znów lament buszarzy bedzie:)
2015-12-10 19:52:04 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Panowie Prezesi i Dyrektorzy decydenci - jesteście poważnie chorzy wskutek nieznajomości kolei.
2015-12-10 20:18:39 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
43 miesiące.... czytaj: 243 miesiące.... Jeśli kryterium ceny to aż 80% to znów wygra najtańszy.... Cena 60%, czas wykonania 30% i gwarancja 10% - wtedy będzie szybko.
2015-12-10 20:33:46 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czytałeś warunki tego przetargu? Nie? A powinieneś. Zobaczyłbyś jaka jest różnica w stosunku do poprzednich przetargów i czego się od wykonawców wymaga.
2015-12-10 21:43:47 Autor: prw
---.dynamic.chello.pl
Jak was wszystkich słucham, to korkiem się zamykam
2015-12-10 21:44:14 Autor: prw
---.dynamic.chello.pl
Jak was wszystkich słucham, to korkiem się zamykam
2015-12-10 23:16:15 Autor: kazek
---.5-3.cable.virginm.net
taaa, linie wyremontują a liczba pociągów zmaleje, lub pojadą znów o takich porach (po zmniejszeniu liczby ze względu na frekfencję) ze nikomu nie będsie pasowac
2015-12-10 23:48:00 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
@d3, wdr:

Słusznie, najpierw trzeba budować nowy, drugi tor z Pilawy do Otwocka, a potem brać się za stary tor pierwszy! Co za ludzie w tej PLK... tam, na tym krótkim odcinku nie ma problemów z wykupem gruntów, oceną środowiskową. Linia nr 7 może być w pełni dwutorowa całkiem szybko!

Co innego drugi tor z Radomia do Warki, to dłuższy odcinek i drugi tor musi częściowo biec w sporej odległości od pierwszego. No, ale linia nr 8 nie może być objazdem dla 7.

Cała nadzieja więc z... Lubartowie i Parczewie!
2015-12-11 05:32:09 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
PB nie dołoży kursów, bo nie pozwoli mu rząd PiS który walczy z kapitałem zagranicznym
2015-12-11 08:59:59 Autor: NN
---.0.0.98
"Na odcinku Otwock – Pilawa wybudowany zostanie drugi tor" - uwierzę, tak samo deklarowali budowę drugiego toru na odcinku Warka - Radom

Albo jak obiecywali trakcję elektryczną na linii Tarnobrzeg - Rzeszów.
2015-12-11 09:53:27 Autor: Tomasz***
---.google.com
Chodzą słuchy ze....PLK chce pokazać na tej linii jak to się powinno robić - "modernizacje".....
2015-12-11 10:00:06 Autor: Tomasz***
---.google.com
Trzymam kciuki :)......A pamiętacie akcję z 2009 R w Lublinie i zebrane 20.000 podpisów....
2015-12-11 10:24:11 Autor: wdr
---

wdr
inna sprawa jest taka, że jak ryją wszystko i budują wiadukty to tam gdzie się da powinni robić 200km/h, bo jak ma byc 160km/h to przecież można zostawić przejazdy i koszt spadnie o pół miliarda a jak jakaś gmina chce wiadukt to niech sobie sama płaci.
nie rozumiem tych modernizacji. są odcinki gdzie wszędzie są wiadukty, linia prosta jak drut, ma być ETCS a robi się 160 zamiast 200. czy ktoś umie odpowiedzieć dlaczego?
2015-12-11 11:03:29 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post KrakusE30:
"@d3, wdr:

Słusznie, najpierw trzeba budować nowy, drugi tor z Pilawy do Otwocka, a potem brać się za stary tor pierwszy! Co za ludzie w tej PLK... tam, na tym krótkim odcinku nie ma problemów z wykupem gruntów, oceną środowiskową. Linia nr 7 może być w pełni dwutorowa całkiem szybko!

Co innego drugi tor z Radomia do Warki, to dłuższy odcinek i drugi tor musi częściowo biec w sporej odległości od pierwszego. No, ale linia nr 8 nie może być objazdem dla 7.

Cała nadzieja więc z... Lubartowie i Parczewie!"
Tyle, że tutaj też jest w paru miejscach prostowanie łuków i przesuwanie toru o 30 metrów. Więc nie da się bez przecinania istniejącego toru położyć drugiego.
2015-12-11 12:30:09 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@aron
to jak PIS polikwiduje obcy kapitał w postaci biedronek i innych to gdzie wtedy będzie się czekać na busza??:)
2015-12-11 12:33:06 Autor: 2305
---.google.com
A moze uda się zrobić pożegnalne bicie rekordu przejazdu po tej linii nr 7 nowymi DARTAMI przed modernizacją linii.
Na odcinku Warszawa Wsch. - Lublin.
Myślę że dałoby radę 1 H : 55 min.
2015-12-12 18:44:25 Autor: RealnaOcena
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Modernizacja jest bardzo potrzebna ale kto zaplanował przystanek Lublin zachód w takim miejscu. Jak można zezwolić na przystanek który będzie miał wyjście do rezerwatu Stasin Stary Gaj??? Normalnie i perspektywicznie myślący ludzie powinni zrobić stację na wysokości ul. Granitowej przed lasem gdzie dojazd już istnieje a z czasem mógłby powstać dojazd od strony Stasina. Przed lasem jest dużo miejsca na parkingi a w dzisiejszych czasach to jest najważniejsze. Gratuluję perspektywicznego myślenia. Stary Las zamienicie na międzymiastową melinę pod gołym niebem. Ale przecież to tylko las i można go zniszczyć tak jak ten w Konopnicy.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony