Partnerzy serwisu:

Jedna firma zainteresowana naprawą P4 lokomotywy Intercity

Martyn Janduła 19.01.2017 0

Jedna firma zainteresowana naprawą P4 lokomotywy Intercity
EU07A-001Fot. Patryk 98, SM42.pl
PKP Intercity poinformowało o otwarciu ofert w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania dla jednej lokomotywy EU07A-001. Oferta wpłynęła jedna i w dodatku przekracza ona przygotowany przez zamawiającego budżet. Jeżeli zostanie ona wybrana przez PKP Intercity za najkorzystniejszą, to oferent będzie miał trzy miesiące na wykonanie naprawy.
Przewoźnik PKP Intercity rozpisał w pod koniec listopada 2016 roku przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 4. poziomie utrzymania lokomotywy EU07A-001. Zamawiający chce, aby prace objęły przegląd podzespołów i zespołów połączone z częściowym ich demontażem celem sprawdzenia, pomiaru oraz naprawą lub wymianą elementów zużytych lub uszkodzonych.

Termin składania ofert upłyną 9 stycznia 2017 roku. Cena w tym zamówieniu odgrywa znaczącą rolę, bowiem stanowi 90% oceny przetargowej. Resztę – 10% – uzyskać można za deklarowany okres gwarancji. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł.

Przewoźnik poinformował, że w postępowaniu przetargowym udział wzięła tylko jedna firma – Olkol z Oleśnicy. W ofercie wykonawca zaproponował cenę 1,7 mln zł brutto oraz 24 miesiące gwarancji. Tymczasem PKP Intercity przygotowało budżet, do wykonania tego zadania, w wysokości 1,23 mln zł brutto. Oznacza to, że zamawiający ma prawo unieważnić przetarg, jeżeli uzna, że nie jest w stanie pokryć różnicy wynikającej z droższej oferty.

W przypadku wyboru oferty, okres obowiązywania zamówienia wynosi 3 miesiące. Ponadto zamawiający wymagał w przetargu udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną usługę, a także rękojmi, przez okres minimum 21 miesięcy. Przewoźnik zastrzega, że gwarancja obejmująca malaturę – malowanie farbami chemoutwardzalnymi po poprzednim całkowitym usunięciu starej powłoki metodą śrutowania lub piaskowania – ma wynieść 60 miesięcy. W przypadku braku usuwania starej powłoki, gwarancja ma wynieść 36 miesięcy. Z kolei na łożyska osiowe gwarancja ma wynieść 48 miesięcy. Przewoźnik deklaruje, że dostarczy wykonawcy lokomotywę w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony