Partnerzy serwisu:

Jakie prace dodatkowe w Elfach SKM Warszawa?

jm, Rynek Kolejowy 13.10.2015 196

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-10-13 13:32:19 Autor: Juzinek
---.internetdsl.tpnet.pl
"można wymienić m.in. wymianę poduszki pneumatycznej, osi zestawów kołowych tocznych i wału zestawów napędnych, czopa skrętu wózka oraz okładzin cierpnych"

Niechlkujstwo redakcji sięga poziomu do którego brukowym faktom i superexpresom daleko!! Czy ktoś to czytał przed publikacją?? Robicie redachtórki z nas idiotów?!!
2015-10-13 16:18:23 Autor: aqq
---.play-internet.pl
A ty wiesz jak te okładziny cierpią przy hamowaniu????
:)
2015-10-13 18:44:27 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post aqq:
"A ty wiesz jak te okładziny cierpią przy hamowaniu????
:)"
Oj bardzo cierpią - zupełnie jakby je do magla wpuścić
i do tego żywym ogniem przypalać.
Współczuję okładzinom.
2015-10-13 19:49:29 Autor: lolek1
---.97.25.244
Uuuu czyżby się Elfy nadmiernie zużywały. Ojej jak mi przykro
2015-10-14 09:49:54 Autor: Vitos
---.centertel.pl
Nie musi ci być smutno lolku, bo nie zużywają się nadmiernie, to standardowe prace.
2015-10-14 14:04:03 Autor: masinki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@lolek1

A Ty samochou do przeglądu nie dajesz ??? Przecież przeglądy P3 i P4 to standard na kolei. Wszystko jest robione zgodnie z czasem i prezbiegami jakie zrobiły te EZEty.
2015-10-14 19:59:26 Autor: lolek1
---.97.25.244
To dlaczego będą dodatkowe prace? Producent nie przewidział w DSU wymiany zużywających się normalnie elementów? W DSU jest jasno napisane co trzeba wymienić na P3 i P4.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony