Partnerzy serwisu:

Jaka przyszłość budynków lokomotywowni Lublin?

jar, Rynek Kolejowy 01.03.2014 467

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-03-01 15:10:49 Autor: zibi
---.play-internet.pl
Ekspansja KŚ - biorą szopę w Łazach, Częstochowie, i grupę w Katowicach......
2014-03-01 15:22:00 Autor: Karnofski
---.ip.netia.com.pl
Jak nikt nie wynajmie do czerfca, to ja spalimy i sprzedamy działki pod hipermarkiety
2014-03-01 17:00:50 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Jak trzeba zaorać to przecież ursus z pługiem wystarczy. Ursus to jeszcze istnieje ?
Jeśli nie to Valtra przyjedzie do Polski z pługiem
2014-03-01 17:14:58 Autor: Leniwiec
---.litnet.osi.pl
@Amigo, Ursus ma się zajefajnie. Ostatnio załatwili tłuściutki kontrakt na dostawę dużej ilości traktorów do Afryki.
2014-03-01 21:33:34 Autor: BR 232
---.tvkstella.pl
Przynajmniej Przewozy Regionalne będą już miały szopę w Lublinie (hala prostokątna) i nie będzie konieczności jazdy na przeglądy SZT do kiblowni w Łukowie.
2014-03-01 21:52:18 Autor: e pasażer
---.239.242.84
@BR 232
PRy już od kilku lat mają swoją halę w Lublinie i tam odbywają się przeglądy.
2014-03-01 21:55:23 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
W odpowiedzi na post Karnofski:
"Jak nikt nie wynajmie do czerfca, to ja spalimy i sprzedamy działki pod hipermarkiety"
@Karnofski

Prędzej działka pójdzie pod Świątynie, jak Hipermarket.
2014-03-01 23:41:27 Autor: BR 232
---.tvkstella.pl
@e pasażer:
Ciężko nazwać tą małą wiatę halą...
2014-03-02 08:55:19 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
a kiedy nastąpi łączenie zakładów i pozbywanie się niepotrzebnego zaplecza wWarszawie ,Tarnowie i Żurawicy?
2014-03-02 13:47:18 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
@gustaw
Również kiedy w Poznaniu. Jedna "szopa" ( d. pasażerska) przy stacji Poznań Główny, druga we Franowie
2014-03-07 16:13:33 Autor: Zenek kolejarz
---.traco.pl
PKP SA dzierżawi przewożnikom z grupy PKP obiekty zapleczy technicznych za olbrzymie pieniądze nie dając nic w zamian ,mało kto może wytrzymać ich wysokie czynsze i do tego jeszcze utrzymywać obiekt ,czy w niego inwestować dlatego popularne szopy są opuszczane przez Cargo czy innych najemców ,następnie służą przez lata jako żrudło utrzymania miejscowych meneli , aż z czasem ulegają zawaleniu lub są burzone ,zainteresowanych pokolejowymi obiektami jest dużo ale nikt przy zdrowych zmysłach nie podpisze umowy dzierżawy na warunkach stawianych przez PKP SA ,zresztą z okien pociągu widać doskonale obiekty zarządzane przez PKP SA szkoda ze nie zajmie się tym NIK albo inna instytucja bo pozostawione na pastwę losu budynki czy budowle to majątek narodowy którym tylko zarządza PKP SA .
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony