Partnerzy serwisu:

Jak wypadł egzamin z komunikacji dla Stadionu Narodowego?

Gazeta Wyborcza/TVN Warszawa 31.01.2012 90

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2012-01-31 15:43:37 Autor: max2
---.89.67.98.static.crowley.pl

max2
Jeśli sprawna komunikacja wokół stadionu po każdym meczu ma polegać na wyłączaniu z ruchu mostu Poniatowskiego, tramwajów na Waszyngtona i Zielenieckiej, całkowitym paraliżu i blokadzie Saskiej Kępy, Grochowa i Kamionka - to ja dziękuję.
2012-01-31 17:14:04 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
dla komunikacji ze stadionem kluczowe jest oddanie do użytkowania stacji warszawa stadion
2012-01-31 17:42:51 Autor: WASŁUGOB
---.219.39.78
perony przystanku Warszawa Stadion to 200m a powinny być przygotowane na przyjęcie pociagów dalekobiezrnych składających się z minimum 10 wagonów to jet 250m i to może też jakieś rozwiazanie dla kibiców i mieszkańców PRAGI
2012-01-31 20:07:00 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
WASŁUGOB - i co byś zrobił z tymi 10 wagonowymi składami na Powiślu, Śródmieściu, Ochocie, Warszawie Wschodniej i Zachodniej - podmiejskich, gdzie perony też mają 200 metrów?
2012-01-31 23:26:14 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
@WASŁUGOB
Na Stadion Narodowy można z powodzeniem dojść z Dworca Wschodniego. Kwestia zrobienia odpowiednich drogowskazów informująych którędy iść.

Tak w ogóle to przydała by się jakaś impreza na 3 maja w święto Konstytucji 3 Maja. Potrzebny tylko wykonawca na wieczorny koncert.
2012-02-01 10:43:55 Autor: Mariusz W.
---.14.0.156.aci.com.pl

Mariusz W.
przewoz:
Teoretycznie mogłyby się nie zatrzymywać.
2012-02-01 12:40:55 Autor: rutek
---.gatx.de
@Mariusz W.
Tak, zwłaszcza na Wschodnim i Zachodnim.
Rozumiem że pociągi z kibicami mają większy piorytet niż ruch miejski co 2 minuty? Kibice równie dobrze na Centralnym czy Wschodnim mogą się przesiąść w SKM i KM jadący co kilka minut.
Może nie traktujmy kibiców jak świętych krów, co jest ważniejsze stadion na czerwiec czy inwestycje usprawniające komunikecję na lata (20-30lat, do czasu zapchania przepustowości).
Z tego co wiem to na średnicy w szczycie już są problemy z przepustowością więc nie ma co pchac dodatkowych pociągow dalekobieżnych.
2012-02-01 12:40:56 Autor: rutek
---.gatx.de
@Mariusz W.
Tak, zwłaszcza na Wschodnim i Zachodnim.
Rozumiem że pociągi z kibicami mają większy piorytet niż ruch miejski co 2 minuty? Kibice równie dobrze na Centralnym czy Wschodnim mogą się przesiąść w SKM i KM jadący co kilka minut.
Może nie traktujmy kibiców jak świętych krów, co jest ważniejsze stadion na czerwiec czy inwestycje usprawniające komunikecję na lata (20-30lat, do czasu zapchania przepustowości).
Z tego co wiem to na średnicy w szczycie już są problemy z przepustowością więc nie ma co pchac dodatkowych pociągow dalekobieżnych.
2012-02-01 13:31:34 Autor: Mariusz W.
---.14.0.156.aci.com.pl

Mariusz W.
rutek:
Ale ja nie twierdzę, że jestem za takim rozwiązaniem. :)
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony