Partnerzy serwisu:

Jak powstała baza utrzymaniowa warszawskiej SKM? [wideo]

inf. prasowa 29.10.2017 2,7k

Budowę nowych obiektów i modernizację istniejących, zlokalizowanych na warszawskich Szczęśliwicach, zakończono wiosną 2017 roku. Teraz inwestor i SKM Warszawa pokazuje film z realizacji inwestycji. Nowoczesna hala utrzymaniowa pozwala na pełen zakres obsługi pociągów.
Wykonawca zrealizował zadanie w systemie „projektuj i buduj”. Wyremontowano m.in. 400-metrową halę przeglądowo-naprawczą. W 60 proc. dokonano jej całkowitej modernizacji, natomiast w 40 proc. wyremontowano. Wykonawca wybudował także myjnię pociągów SKM, wyposażoną w zamknięty system obiegu wody, w której można myć pociągi przy temperaturze dochodzącej do minus 25°C oraz budynek socjalno-biurowy.

Prace były prowadzone w 6 branżach – torową, konstrukcyjno-budowlaną, sieć trakcyjną, energetyczną, sanitarną oraz drogową. W kwestii torów wykonawca wyremontował ich w całkowitej długości 6,5 km. Remont przeszły dwa tory w hali przeglądowej o łącznej długości 800 m. Branża konstrukcyjno-budowlana dotyczyła remontu 400-metrowej hali przeglądowo-naprawczej. Obiekt ten służy do dokonywania przeglądów i serwisowania składów SKM. Serwisowane mogą być 4 pociągi o maksymalnej długości 114 m (po dwa na każdym z torów) lub 5 składów (dwa 114 metrowe i 3 krótsze).

Przebudowa sieci trakcyjnej na zapleczu techniczno-postojowym SKM w lokalizacji Warszawa Szczęśliwice obejmowała remont istniejących konstrukcji wsporczych, na których podwieszona jest sieć trakcyjna, wymianę zużytych elementów sieci trakcyjnej oraz elektryfikację. Pozwoliło to na sprawniejsze poruszanie się pociągów po bocznicy.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony