Partnerzy serwisu:

Jak nie popełniać błędów z perspektywy 2014 – 2020?

Rynek Kolejowy 08.09.2015 116

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-08 18:24:00 Autor: koma
---.leon.com.pl
Remontować przede wszystkim te linie które są kluczowe dla ruchu pociągów i które dają jakąś dobrą rentowność PKP PLK. Niestety w poprzedniej kadencji budżetu wyremontowano czy wybudowano linie które nie cieszą się zbytnim zainteresowaniem przewoźników np. Rzeszów-Jasło, Lublin Airport czy Jelenia Góra-Szklarska Poręba. Na przyszłość warto aby PKP PLK analizowała czy warto w ogóle brać się za remont linii kolejowych na których władze województwa nie gwarantują umową wieloletnich przewozów, a przewoźnicy dalekobieżni i towarowi nie chcą po danych liniach jeździć. Mamy w tej chwili takie absurdy że linie po których jeździ kilkadziesiąt pociągów na dobę nie są wyremontowane i ledwo zipią, a linie z kilkoma pociągami na dobę są po kapitalnych remontach. To nie jest mądre i nie świadczy dobrze o naszych decydentach!
2015-09-08 19:41:18 Autor: ET41-101
---.static.ip.netia.com.pl
Analizy były robione za ciężkie pieniądze ale w większości nie sprawdziły się.
2015-09-08 20:41:25 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
Analizy robi się w innym celu...chyba wiadomo jakim
2015-09-09 08:49:40 Autor: PiotrW_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Jak nie popełniać błędów z perspektywy 2014 – 2020?"

Pytanie wydaje się średnio zasadne, skoro wiadomo skądinąd, że większość błędów została popełniona świadomie i z premedytacją.

Ale ja o czym innym. W kwestii budowy nowych linii ktoś tu niedawno napisał, że na samym Mazowszu brakuje ok. 800 km torów. Mógłby ktoś przybliżyć temat, tzn. jakie by to były odcinki/linie i przybliżony kilometraż?

Mniemam, że chodzi o Modlin-Płock-Włocławek, Legionowo-Nasielsk... Co jeszcze? Ciechanów-Przasnysz? Zegrze-Pułtusk i dalej w kierunku Chorzeli? Coś w okolicach Ostrołęki? Przewinęły się takie koncepcje...
2015-09-09 10:14:05 Autor: krzysiek
---.101.12.121
Pytanie powinno chyba brzmieć jak nie popełniać błędów w perspektywie 2014 - 2020, lub jak nie popełniać błędów z perspektywy 2007 - 2013.
2015-09-09 14:54:31 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Odpowiedż jest oczywista - czas zatrudnić w zarządach spółek kolejowych fachowców, a nie partyjnych nominatów, którzy chcą "sprawdzić się w biznesie" i przy okazji nieżle zarobić.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony