Partnerzy serwisu:

EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)

Michał Szymajda 20.09.2016 1,1k

arrow
arrow
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
Wnętrze Giruno dla Kolei Szwajcarskich Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
EC250 Giruno: komfort, niska podłoga i... pisuary (zdjęcia)
Stadler po raz pierwszy publicznie zaprezentował wnętrza swojego pociągu high speed. EC250 Giruno będzie kursował pomiędzy Zurichem a Mediolanem przejeżdżając pod górami właśnie wybudowanym Tunelem Gotarda.
Pasażerowie do pociągu Stadlera wejdą bezpośrednio z poziomu peronu i nie będą musieli pokonywać żadnych schodów. Taka konstrukcja wejść wymusiła jednak pewną różnicę w poziomie podłogi, w wielu miejscach zespolonego pociągu podłoga wnosi się więc pod delikatnym kątem. Dlatego też, aby wejść do większości toalet, trzeba będzie pokonać niewielki stopień (oczywiście nie dotyczy to tej dla niepełnosprawnych. Po niewielkich schodkach wejdziemy też do przestrzeni pasażerskiej w skrajnych członach.

Wnętrze, jak można się było spodziewać, wykonane jest na bardzo wysokim poziomie. Bardzo wygodne są fotele, a design wnętrza jest niezwykle nowoczesny i stonowany. Znalazły się w nim także stojaki na rowery zbudowane w taki sposób, aby rower w nich umieszczony zajmował jak najmniej miejsca.

System informacji pasażerskiej, umieszczenie uchwytów, śmietniczek czy innych, pozornie nieistotnych elementów prezentuje najwyższy światowy poziom.

Na koniec ciekawostka – dwie spośród licznych toalet w składzie wyposażono tylko w pisuary. Wstrzymamy się z oceną tego rozwiązania pozostawiając jego ocenę czytelnikom „Rynku Kolejowego”.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
InnoTrans 2016
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony