Partnerzy serwisu:

ICE \"Seebad Heringsdorf\" w Polsce - zdjęcia

RK, 31 lipca 2010 31.07.2010 338

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2010-07-31 15:49:36 Autor: 1,2,3
---.xdsl.centertel.pl
Urząd -->> urzędu [admin: sobota jest, wakacje...]
2010-07-31 22:33:08 Autor: gumiś
---.dynamic.gprs.plus.pl
Och jak pięknie. Julek się cieszy???
2010-07-31 23:25:49 Autor: psim
---.acn.waw.pl
\"Pociąg ten jeździ z prędkością powyżej 280 km/h, co sprawia że można podróżować szybko, a co najważniejsze punktualnie.\"

Już któryś raz czytam taką \"mądrość\" i któryś raz mnie ona denerwuje. Oni chyba tylko przepisują jedni od drugich te hasełka?...

Dlaczego niby szybko = punktualnie? Wielka ściema z serii \"KDP style\"! Równie dobrze punktualny może być EN57, a ICE długo po czasie, bo punktualność nie zależy od prędkości jazdy tylko od przestrzegania rozkładu, dostepności linii, niskiej awaryjności, itp.
2010-08-01 12:03:32 Autor: Biały85
---.gdynia.mm.pl
Szybkość to wręcz przeciwieństwo punktualności. Dowolne zatrzymanie, zwolnienie pociągu na trasie skutkuje bardzo trudnym w nadrobieniu opóźnieniem. Aby Szybkie i Punktualne się pokryło wymagany jest bardzo surowy reżim czasowy i jego skrupulatne przestrzeganie.
2010-08-01 12:34:43 Autor: love parade
---.acn.waw.pl
Jeszcze parę km i Warszawa!
2010-08-01 12:57:57 Autor: damian
---.internetdsl.tpnet.pl
nie przesadzajmy z tymi prędkościami. 160 to już bardzo przyzwoicie i na nasze warunku wystarczająco. Nie mamy powierzchni USA i Rosji razem wziętych. Po co komu 300 km/h? Jechał ktoś z was taka prędkością? Dokąd aż tak się spieszyć. Gonimy za sensacją szybkościową jak dzieci. \"Ile ten samochód wyciągnie.\"
2010-08-01 14:20:49 Autor:
---.mmpnet215.tnp.pl
W ten sposób powitaliśmy KDP na polskich szlakach kolejowych. I pewnie na długo wystarczy. :D
2010-08-01 16:26:31 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Zakompleksiałe anonimowe Polaczkostwo dało głos. Jaka mentalność, taka kolej (wedle zasady, że myśl tworzy rzeczywistość - ale z odpowiednim buforem czasowym).

Ĺťyczyć bym Wam powinien nie 160 km/h, bo to za szybko i tylko dzieci będą się cieszyć, ale 16 km/h - po wsze czasy. Po co się spieszyć, skoro można jechać 20 godzin np. z Poznania do Gdańska i w rozpadającej się bipie przez otwarte okno oglądać przez to okno widoki (pędzące blachosmrody po A - 1), delektować się stukotem kwadratowych kół na spróchniałych podkładach i wdychać smród rdzewiejącego rumuna.

Cytat - @damian

\"Po co komu 300 km/h? Jechał ktoś z was taka prędkością? \"

Jechał, nawet szybciej jechał. Ale dla Ciebie to nie będzie ciekawe, bo \"dokąd aż tak się spieszyć\"?

Już odpowiadam: Do buszu, bo widocznie tam Wasze - anonimowych zakomplesionych Polaczków - miejsce.
2010-08-01 21:06:57 Autor: DarekP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Robert, trochę za dużo sobie pozwalasz. Nie można obrażając kogoś, przekonać go, że idea KDP w Polsce ma sens. Wcale mnie nie dziwią sceptyczne opinie, biorąc pod uwagę aktualny stan infrastruktury. Nie dość, że pociągi jeżdżą wolno, to jeszcze notorycznie się spóźniają. Do tego dochodzą dość mierne efekty szumnych modernizacji na 160 a nawet 200km/h, gdy tak na prawdę okazuje się, że nie do końca te parametry osiągnięto. A tu ktoś mówi o KDP. Myślę, że Twoja rola jest w konsekwentnym i \"do bólu\" tłumaczeniu, dlaczego warto wydawać te horendalnie wysokie kwoty, by zbudować KDP. Spora grupa ludzi uważa, że środki przeznaczone na KDP uszczuplą budżet przeznaczony na renowację pozostałych tras.
Im większe będzie zrozumienie dla idei, tym więcej będzie jej zwolenników.
2010-08-01 21:50:08 Autor: stach
---.adsl.inetia.pl
Do buszu to ty spadaj, Wyszyński, ze swoim polaczkowatym chciejstwem. Zastaw się, a postaw się. Nie masz, wybitny specu, monopolu na rację. Jarasz się jak 6 latek szybkimi pociągami? OK, ale jeździj uprawiać swój onanizm w kiblach TGV za swoją kasę, a nie za pieniądze podatników.
2010-08-01 22:00:22 Autor: inzynier
---.aster.pl
To kiedy takie skłądy będą jeździć w barwach PK... o przepraszam: DB Intercity do Katowic? Chętnie się przejadę:)
2010-08-01 23:14:02 Autor: psz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@stach

Niemcy jakoś za swoją kasę jeżdżą sobie 300 km/h. Dlaczego i my nie możemy? RW ma rację, że konwencjonalna kolej już nie wystarcza w obecnych czasach. 160 km/h to mogą sobie jeździć regio-ekspresy, czy jak tam wolicie to nazywać, ale główne aglomeracje powinno się spiąć naprawdę szybkimi połączeniami, z którymi żaden szwagropol, ani samochód, ani samolot, nie będą mogły konkurować.

I musimy to zrobić właśnie za naszą kasę. Tak, jak robią to inni. Tylko z głową i efektownie! Bez Julków, Grabarzy i innych dupereli!
2010-08-01 23:14:57 Autor: Grzesiek PR
---.adsl.inetia.pl
@ Robert Wyszyński

\"Zakompleksiałe anonimowe Polaczkostwo dało głos.\"

Uważasz się Wyszyński za lepszego Polaka??
Uważasz że jesteś więcej ze swoim zdaniem wart od innych tu piszących??
A może wydaje ci się że jesteś pępkiem świata i zawsze masz rację??
2010-08-01 23:19:01 Autor: psz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba że tak bardzo lubicie wiecznie się zastanawiać, czy w danym składzie EIC jedzie klimatyzowany wagon i czy uda się na nim złowić epokę.
2010-08-01 23:44:14 Autor: konrados
---.gdynia.mm.pl
Czy te pojazdy mają już przyzwolenie na kursowanie po polskich torach? Byłby to koń trojański dla PICu na finalnie zmodernizowanej E65 (2014rok ?). Byłby to spalinowy tilt pod drutem, 15 minut przed odjazdami \\\"flagowych produktów\\\" InterCity... korzystający w pełni z załóżeń przebudowy linii.
2010-08-01 23:51:22 Autor: przewoz
---.opera-mini.net
KDP tak, ale wpierw sprawcie, aby na tak prostych trasach jak Poznań-Wrocław, Katowice-Kraków, Bydgoszcz-Gdańsk czy Warszawa-Kielce można było wyciągnąć czas poniżej 2.5 h. Nie trzeba KDP, żeby uszczęśliwić ludzi. Nie ma pieniędzy na utrzymanie tych linii, a będzie na utrzymanie dużo droższej KDP? Mam ciągle wątpliwości.
2010-08-02 01:52:12 Autor: emigrant
---.255.204.25

emigrant
dziwicie się że Polska to biedny kraj? powyższe posty wybitnie pokazują mętalność polskiego społeczeństwa. Poczytajcie sobie co się działo jak planowano budowę pierwszej linii kolejowej W-wa - Grodzisk Maz. Też niebrakowało obrońców furmanek. A po co to i komu to, ...rzekomo kury jajek miały nie nosić w pobliżu linii kolejowej , tak było!... Mam nadzieję ze trochę mądrzejsi ludzie zadecydują czy warto budować czy nie. Ale napewno warto!
Obraz polskich kierowców wybitnie pokazuje że gdzie jak gdzie ale w Polsce wielu zależy na czasie.
To trochę tak jak by zrezygnować z budowy autostrad i tylko modernizować istniejące drogi krajowe. Niechce nawet myśleć co by było gdyby tak zadecydowano.
2010-08-02 07:32:35 Autor: mala
---.tktelekom.pl
I po co piłeś Robert? A jak już pijesz to nie pisz bo się nie kontrolujesz...
2010-08-02 08:12:28 Autor: popieram RW
---.tktelekom.pl
No tak... zespoły serii 605 roboty nie mają to i trafiają w takie dziwne miejsca.... chyba z rok temu z Berlina kursowało podwójne 628 jak RE - i dobrze było.... ciekawe ile bilet ma kosztować....
2010-08-02 10:52:16 Autor: Andy z Berlina
---.110.42.190
ICE-TD-sklad, ktory przebywal w Polsce, tylko przyjechal z zamiarem, zeby go w miejscowosci Heringsdorf ochrzyc na ta nazwe.
Po wszystkim pojechal do Berlina i dalej juz w ruchu regularnym miedzy Berlinem - Hamburg - Dania.

To byla tylko jednorazowa impreza.
2010-08-02 16:36:49 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Uderz w stół, a... nożyce same zakwiczą :-)

Nigdzie nie napiałem że tylko ja mam rację, ani że jestem \"lepszy\" od kogokolwiek. Mój prowokacyjny komentarz był reakcją na większość prowokacyjnych komentarzy przed moim poprzednim postem. Dotyczył tego, że przyjeżdża do Polski fajny pociąg ICE - taki do zobaczenia - i fajnie, aby się tym zwyczajnie cieszyć. Aby poznać w jakim kierunku warto iść. Aby podglądać lepszych i będących 30 lat do przodu. Po prostu.

Nie. Od razu trzeba ponarzekać, popluć, wywalić frustracje i powpisywać durnowate z natury swej anonimowe komenty - to jest właśnie zakomplesione Polaczkostwo.

To nie jest wątek o KDP (być czy nie być) i nie tu będę wykazywał potrzebę utworzenia nowoczesnej sieci kolei w Polsce - wystarczająco tego w innych wątkach było, nie mówiąc o artykułach. Jak ostatnio zobaczyłem mapkę Hiszpani z prędkościami tamtejszych linii kolejowych, to o mało szlag mnie nie trafił na to nasze zaściankowe zasrane zakompleksione zakłamanie.

My sobie domyślamy, że tam na skutek gigantycznego rozwoju KDP, \"opuszczono\" i olano inne linie, gdzie jest tylko syf... No, ile razy tak pisano na różnych forach? Ĺťe porobili KDP, a na reszcie nędza, bieda i sromota? No ile? To sobie zaobaczcie jaki tam jest \"syf\" (tzn. prędkości). Za 50 lat u nas takich nie będzie na wszystkich liniach - liniach NIEbędących KDP!
2010-08-02 18:30:58 Autor: Jeżdzący po zdezelowanych szlakach byłej DR
---.83.230.18.12.debacom.pl.e-zabrze.pl
cyt:Aby podglądać lepszych i będących 30 lat do przodu.
Przepraszam ale trudno mi uwierzyć aby w 1980roku w Niemczech istniał taki stan kolei jak teraz jest u nas?
30 lat do przodu to niemiecka kolej była w 1975roku w stosunku do nas!
2010-08-02 20:55:10 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
O Boziu! :-) \"30 lat do przodu\" - to jedynie takie hasło/ wytrych/ skrót myślowy. Równie dobrze może być \"50 lat do przodu\" albo \"sto lat za Murzynami\" - jak kto woli.

I chodzi oto, że przy równomiernym rozwoju zajęłoby nam w OBECNEJ chwili ok. 30 lat, aby dojść do DZISIEJSZEGO poziomu kolei niemieckich.

W 80 roku w Niemczech nie było składów zespolonych ani szybkiej kolei. Jeżdżono 200 km/h bodaj na kilku odcinkach, ale to były zupełne wyjątki, co jednak potwierdza tezę iż może to być większy dystans. Ale szybszy rozwój (o ile taki w ogóle będzie) może go skrócić.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony