Grzegorz Muszyński odwołany z zarządu PKP PLK
Jakub Madrjas ⚫ 06.07.2016 ⚫
1,2k

Fot. Facebook Grzegorza Muszyńskiego
Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", z zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych odwołany został Grzegorz Muszyński, dyrektor ds. realizacji inwestycji.
Rada nadzorcza PKP PLK SA powołała Grzegorza Muszyńskiego na członka zarządu – dyrektora ds. realizacji inwestycji w dniu 14 kwietnia. Pisaliśmy o tym tutaj. Aktualny skład Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych to: Ireneusz Merchel – prezes, Andrzej Pawłowski – wiceprezes, dyrektor ds. eksploatacji, Małgorzata Kuczewska–Łaska – członek zarządu, dyrektor ds. finansowych i ekonomicznych, Antoni Jasiński – członek zarządu, dyrektor ds. utrzymania infrastruktury oraz Włodzimierz Żmuda – członek zarządu, dyrektor ds. jakości inwestycji i ryzyka operacyjnego.
Przed powołaniem do zarządu PKP PLK, Muszyński przez trzy miesiące był pełnomocnikiem zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe ds. inwestycyjnych. Radny sejmiku województwa lubelskiego z ramienia Prawa i Sprawiedliwości znany jest z tego, że był pierwszym prezesem Portu Lotniczego Lublin. Był też kandydatem na posła tej partii – w kampanii zapewniał, że dopilnuje modernizacji linii kolejowej Warszawa – Lublin i czasu przejazdu pociągiem do stolicy w 100 minut.
Muszyński już na początku pracy w PKP PLK zapowiedział, że zaangażowanie spółki w projekty unijne urośnie z planowanych 4,6 mld zł do 6,4 mld złotych. Obietnic tych jednak nie udało się spełnić. Opowiadał się za podziałem modernizacji linii do Lublina na mniejsze kontrakty.
Zmiany w PKP PLK trwają również na stanowiskach dyrektorskich. Piszemy o tym tutaj.
Przed powołaniem do zarządu PKP PLK, Muszyński przez trzy miesiące był pełnomocnikiem zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe ds. inwestycyjnych. Radny sejmiku województwa lubelskiego z ramienia Prawa i Sprawiedliwości znany jest z tego, że był pierwszym prezesem Portu Lotniczego Lublin. Był też kandydatem na posła tej partii – w kampanii zapewniał, że dopilnuje modernizacji linii kolejowej Warszawa – Lublin i czasu przejazdu pociągiem do stolicy w 100 minut.
Muszyński już na początku pracy w PKP PLK zapowiedział, że zaangażowanie spółki w projekty unijne urośnie z planowanych 4,6 mld zł do 6,4 mld złotych. Obietnic tych jednak nie udało się spełnić. Opowiadał się za podziałem modernizacji linii do Lublina na mniejsze kontrakty.
Zmiany w PKP PLK trwają również na stanowiskach dyrektorskich. Piszemy o tym tutaj.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |