Partnerzy serwisu:

Groźba strajku w Przewozach Regionalnych na Podlasiu

Polskie Radio Białystok, 16 listopada 2009 16.11.2009 88

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2009-11-16 11:00:41 Autor: knut
---.33.92.135
A niech strajkują - kto na Podlasiu to odczuje? niedobitki pasażerów na linii Szepietowo - Białystok czy może ci którzy jadą ostatnim pociągiem z Białegostoku do Czeremchy bodajże o 15.53?
a może mieszkańcy Łomży? :)

Prawda jest taka że ilość pociągów jakie podlaski PR uruchamia kwalifikuje cały ten oddział do zamknięcia. Dziewięciokrotna wartość pensji i 15 tys na dokładkę i co jeszcze? może apartament na Wyspach Kanaryjskich?

Zlikwidować podlaski PR, zaprosić KM albo lepiej Arrivę - przekazać jej tabor (szynobusy) i przenieść pracowników obsługi, resztę darmozjadów wywalić
2009-11-16 11:08:52 Autor: aron
---.254.205.182
Dokladnie, na Podlasiu tak malo ludzi jezdzi pociagami regionalnymi, ze likwidacja ich nie bedzie miala wplywu na decyzje wyborcze.
Likwidacja pociagow IC do Warszawy moglaby cos zamieszac na scenie politycznej tego wojewodztwa, ale kogo obchodza pociagi do Czeremchy, Szepietowa czy Elku?
2009-11-16 11:24:03 Autor: kr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"zwolnienie tylu osób uniemożliwi normalne funkcjonowanie firmy\"

Ha,ha,ha,ha. Zwolnienie 90 z niemal 500 osób zagrozi normalnemu funkcjonowaniu firmy, która uruchamia może ze 40 pociągów w dobie?
Koleje Dolnośląskie mają podobną pracę przewozową co Zakład Dolnośląski - i zatrudniają 70 osób.
2009-11-16 11:36:33 Autor: Kolejarz z PR
---.dynamic.gprs.plus.pl
A gdzie był p. Grodzki i jego badna z \"S\" kiedy przewozy międzywojewódzkie oddawano do IC???? Popierali i siedzili cicho!!!!!
2009-11-16 11:37:25 Autor: krisso
---.146.170.8
Niech strajkuja! Jestem za! W koncu gdy stana ostatnie pociagi (i spelni sie wola Arona) wtedy zostanie juz tylko kolejowa administracja - ktora w obronie swoich miejsc pracy wymysli sobie, ze teraz beda nadzorowac rozrastajaca sie pajeczyne aronowskich marszrutek!
2009-11-16 11:43:22 Autor: Garek
---.adsl.inetia.pl
zwalniać wszystkich nierobów i pasożytów może wtedy zmieni się podejście i oferta dla pasażera.
2009-11-16 11:44:15 Autor: :/
---.tktelekom.pl
Mam pytanie do tzw. Braci Związkowej. Jakim prawem żądacie, pracując w firmie stojącej na skraju bankructwa i utrzymywane de facto z pieniędzy społecznych, odpraw przekraczających te ustanowione prawem ????? Czy firmę na to stać ???? Dlaczego społeczeństwo ma ponosić koszty waszych żądań ????
Dla mnie to jest to szantaż i próba wymuszenia a każda próba strajku powinna skończyć się natychmiastowym karnym zwolnieniem.
Warunki rozwiązania umowy o pracę z winy pracodawcy są jednakowe dla wszystkich a związki zawodowe kiedyś je aprobowały więc teraz nie podskakujcie. Pozatym stan Spółki jest taki jaki jest także dzięki Wam :/
2009-11-16 11:45:18 Autor: IRA
---.toya.net.pl
Związki się obudziły...???Jak tworzono OPM-y jak okradano spółkę PR z majątku..nowego taboru...gdzie były związki...co robili ich przedstawiciele a Radzie Nadzorczej..Brali kasę i siedzieli cicho???
2009-11-16 11:50:13 Autor: gutek
---.5.waw.pl
Garek - którzy to pasożyci i nieroby?
2009-11-16 12:00:01 Autor: realista
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Ha, Ha, Ha, Ha!!!!!! No i wychodzą wyniki ,,reformy\" [...]. Donek! [...] w końcu tego pana, to będzie zaliczone Ci na plus w 2- lecie Twoich rządów, bo o innych sukcesach przez te 2 lata nie można mówić. [Admin: Zmoderowano.]
2009-11-16 12:20:47 Autor: IRA
---.toya.net.pl
...oj Admin admin...brakuje zapisu \"ocenzurowano\" na podstawie....art......Ustawy....z dn...
A przecież \"realista\" pisał prawdę i nikogo nie obraził

[Admin: Inwektywy i wulgaryzmy będą kasowane. Podobnie jak komentarze nie na temat.]
2009-11-16 12:24:36 Autor: PR
---.elpos.net
po pierwsze pociąg do Czeremchy jedzie o 16:15 zatrzymałeś sie kolego w tamtym roku, niedobitki ? frekwenecja często sięga ok.60% w SA133 co daje ok.70ludzi
po durgie pociągi nie staną na strajku bo drużyny w to sie nie mieszają, bo p. Załuska powiedziała albo drużyny konduktorskie albo rewidenci
2009-11-16 12:26:43 Autor: realista
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Admin
To proszę sobie przeczytać wiele wcześniejszych komentarzy i pokazać, gdzie pousuwaliście inwektywy i wulgaryzmy. Jak trzeba będzie, to służę przykładami.
2009-11-16 12:37:23 Autor: Arriva-fan
---.internetdsl.tpnet.pl
totalna paranoja, przecież w tym kraju to właśnie związkowcy-pasożyty wykończyli większość firm: stocznie, huty, kopalnie...o kolei nie wspomnę.

Biurwę trzeba wykopać i tyle, to da jakąś nadzieję na w miarę lepsze wyniki oddziału
2009-11-16 12:40:20 Autor: knut
---.33.92.135
@PR ok może i zatrzymałem się z rozkładem w tamtym roku ale powiedz mi jakie to ma znaczenie? może trochę łatwiej zdążyć na pociąg po pracy ale zakupów już sobie nie zrobisz, a jak ci pociąg ucieknie to zostaje ci bus albo pks - kto wybierze taki pociąg?

a do Szepietewa z tego co wiem jeżdżą kible a ich standard i częstotliwość kursowania skutecznie przegania pasażerów do aronowych busików
a to że zainteresowanie koleją mimo wszystko jest to widać,
dlatego jestem za likwidacją tego podlasko-PR-owego cyrku bo na zmiany to tu chyba nie ma szans - może wtedy na Podlasiu pojawi się normalna kolej
2009-11-16 12:49:10 Autor: Mirek
---.xdsl.centertel.pl
Do PR. Pociąg do Czeremchy o 16.15??? Kogo wiezie. Kolejarzy na 99% ulgę. 80% podróżnych to kolejarze kolego PR. A za drużyny to też trzeba się wziąć(tz. dobrze ułożyć plan) bo po 2-3-4 jeżdżą na krótkich trasach. A jak pan przewodniczący Związku Pasożytów Kolejowych ,,S\" niejaki GRODZKI trochę pogłoduje to mu na zdrowie wyjdzie.
2009-11-16 13:19:25 Autor: Dżery
---.tktelekom.pl
W cargo nie wypłacano odpraw za 10 miesięcy ajeśli ktoś o tym pisze to proszę pisać prawde. Wypłacano odprawy zgodnie z Ustawą o zwolnieniach grupowych (3 miesięczną) plus 15 tys. z funduszu Spółki Cargo S.A.
2009-11-16 13:20:59 Autor:
---.bialnet.com.pl
W grudniu zmienia się rozkładz jazdy pociągów i czas zmienic przewoznika w Podlaskim . Czas na zmiany rok 2010 rokiem otwartym na innych przewożników . Pasażerowie czekają !!!!!!!!!!!!!!
2009-11-16 13:47:58 Autor: nemo
---.bialystok.vectranet.pl
Panu Grodzkiemu to juz dziekujemy.
2009-11-16 14:10:27 Autor: Jeszcze rewident
---.xdsl.centertel.pl
Grodzki na rewidenta!
2009-11-16 14:32:34 Autor: K.N.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To są jakieś kpiny! PR Białystok przy pracy eksploatacyjnej zbliżonej do Kolei Dolnośląskich zatrudnia ok. 450 osób (ile z tego to biurwa i związkowe etaty?) plus czapa administracyjna w centrali PR, w KD pracuje ok. 100 osób. W PR Białystok jest dwóch dyrektorów i kilkunastu naczelników. W KD jest tylko jeden członek zarządu.
2009-11-16 15:30:25 Autor: Jeszcze rewident
---.xdsl.centertel.pl
A PR Białystok jest Grodzki to też jeden ,,członek\"
2009-11-16 15:31:12 Autor: MAO
---.tktelekom.pl
\"Koleje dolnośląskie\" dostana w 2009 roku, zgodnie z zapisami w budżecie http://dolnyslask.pl/upload/Sejmik/projekty_uchwal/projekt_bud%C5%BCetu_2009_ostateczny.pdf (strona 70) 15 000 000 zł, czyli tyle co PR Bialystok, ktory zgodnie z decyzja sejmiku ma 14 500 000 mln rocznie. Skoro pisze się w prasie, ze KD domagaja sie dodatkwych pieniedzy, to jakim cudem PKP PR funkcjonuje za te samą kasę i z czterokrotnie wyższym zatrudnieniem ?
2009-11-16 15:54:56 Autor: K.N.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
MAO, to proste. Od grudnia KD zwiększą pracę eksploatacyjną prawie o 100%, przejmując od PR obsługę połączeń Legnica - Bolesławiec - Zebrzydowa - Lwówek - Jelenia Góra oraz (od marca 2010) linii Węgliniec - Zgorzelec. Dodatkowo KD inwestują w zaplecze techniczne w Legnicy, bo dotąd takiego nie posiadają. Te 15 milionów nie zostaną więc przejedzone przez biurwę (całą administrację KD stanowi zaledwie 18-20 osób) tylko w dużej części dokapitalizują spółkę.
Pytanie: o ile od grudnia zwiększy się praca eksploatacyjna w PR Białystok?
2009-11-16 15:56:03 Autor: Teresa Ł
---.internetdsl.tpnet.pl
Witam wszystkich ..
wyeliminowali Cukrownię \"Łapy\"
ZNTK SA Łapy i biorą się za Podlaskie Przewozy Regionalne..hi,hi,hi..co będzie w następnej kolejności ??
Z tego co wiem to z podlasia chcą zrobić Unijne Tereny Łowieckie a ludzie tu mieszkający będa robić za zwierzynę..Przecież tu najczystsze powietrze to i zwierzyna jest czysta..hi,hi,hi...
Niech się zastanowią włodarze podlasia co najlepszego robią ...OPANUJCIE SIĘ...
z poważaniem Teresa Ł
2009-11-16 15:59:35 Autor: aron
---.mobile.playmobile.pl
Cukier to trucizna, a pociagi sa zbyt malo znaczace zeby ich obecnosc miala decydowac o byc albo nie byc woj. podlaskiego.
Znacznie wazniejsza jest Via Baltica i remonty drog krajowych nr 8 i 19
2009-11-16 17:02:08 Autor: Arrivederci
---.ip.netia.com.pl
Do związkowców:
Może zaprotestujcie inaczej !
Pora wypucować pociągi, ze szczególnym uwzględnieniem toalet, uzupełnić papier, ręczniki, mydło, ponaprawiać i pouzupełniać braki. Wyszorować perony, zadbać o czytelne rozkłady jazdy i rzetelną informacje.
2009-11-16 18:25:26 Autor: Gierek
---.134.167.83
Precz ze związkowcami!!!
2009-11-16 19:00:39 Autor: Taki jeden
---.146.67.56.nat.umts.dynamic.eranet.pl
ja mam lepsza propozycje , cale kierownictwo z p.dyrektor Zaluska na bruk . Jak byla propozycja przejecia praacownikow PR przez IC to p.dyrektor powiedziala nie . Tym co sie dzieje w PR Bialystok powinien zajac marszalek wojewodztwa podlaskiego. O betonowym zwiazkowcu Grodzkim polecam poczytac www.infokolej.pl
2009-11-16 20:34:40 Autor: MAO
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
K.N. - czyli 20% prac. KD to administracja. To dużo, czy mało ? oczywiście w branży kolejowej.
2009-11-16 20:47:44 Autor: PS
---.skarzysko.vectranet.pl
Prosze panstwa zwalniani sa tylko pracownicy pierwszej lini ktorzy pracuja na najnizszych stanowiskach robotniczych administracja sie nie redukuje i co najbardziej przykre najwieksze zwolnienia szeregowych sa w zakladach zarzadzanych przez kobiety np podlaski 90 ,swietokrzyski 70
2009-11-16 21:23:14 Autor: K.N.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
MAO - tu nie liczą się procenty tylko konkretne liczby. Kilkanaście osób to niezbędne minimum, aby poprowadzić kolejową spółkę akcyjną jaką są KD.

W KD jest jednoosobowy zarząd i 3-osobowa rada nadzorcza - stanowi to minimum określone przez Kodeks spółek handlowych w odniesieniu do SA. Dolicz sekretariat, księgowe, magazyn, behapowca, dział techniczny i handlowy. Uzbiera się kilkanaście osób. To dużo, czy mało? Oczywiście w branży kolejowej.
2009-11-16 22:28:10 Autor: //
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nogi aron nogi! na glowe za pozno!!!!!!!!
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony