Partnerzy serwisu:

Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]

Jakub Madrjas 12.09.2019 720

arrow
arrow
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Fot. Olo Kolejarz
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Bardzo duże zainteresowanie naszych Czytelników budzą testy lokomotywy Griffin, którą Newag przygotował dla PKP Intercity. Polski elektrowóz ma za sobą pierwsze badania na torze Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie.
Kontrakt Newagu i PKP Intercity obejmuje dwadzieścia lokomotyw, a przewoźnik zapowiada jego rozszerzenie o 10 sztuk - to największe od kilkudziesięciu lat zamówienie na lokomotywy do prowadzenia pociągów pasażerskich w Polsce. Nowosądecki producent ma już gotowe dwa pierwsze egzemplarze, które obecnie przechodzą badania.

Testy lokomotywy budzą duże zainteresowanie naszych Czytelników. Dlatego zapytaliśmy producenta o ich aktualny przebieg. Jak informuje wiceprezes Newagu Józef Michalik, lokomotywa EU160-001 znajduje się na badaniach statycznych układu hamulcowych w Krakowie. Jak wiemy, EU160-002 od niedzieli przebywa w Żmigrodzie, gdzie przechodzi badania dynamiczne na torze Instytutu Kolejnictwa.

Otrzymaliśmy od Czytelników zdjęcia z wczorajszych testów, podczas których Griffin ciągnął osiem lokomotyw PKP Cargo jednocześnie. - Celem było regulacja poprawności działania układu napędowego - tłumaczy Józef Michalik.

To nie wszystko - Griffin, już bez obciążenia osiągnął też wczoraj maksymalną eksploatacyjną prędkość 160 km/h. – Jazdy z tą prędkością podyktowane są koniecznością regulacji zasilania układu napędowego - wyjaśnia Józef Michalik. Przypomnijmy, że jeden z testowanych właśnie elektrowozów zostanie zaprezentowany na targach Trako, a dwie lokomotywy mają zostać dostarczone polskiemu przewoźnikowi przed końcem roku.

[Aktualizacja] Do galerii artykułu dodaliśmy więcej zdjęć oraz film.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Newag
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony