Partnerzy serwisu:

Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]

Michał Szymajda 24.09.2019 9,3k

arrow
arrow
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Fot. ms, rynek-kolejowy
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Griffin dla PKP Intercity i wagony pasażerskie na Trako 2019 [zdjęcia]
Podczas Międzynarodowych Targów Kolejowych Trako 2019 zwiedzający imprezę po raz pierwszy mają możliwość zobaczenia pierwszej z dwudziestu lokomotyw produkowanych przez Newag dla PKP Intercity.
Lokomotywa z numerem 003 stoi przy peronie tuż obok hal AmberExpo (gotowe są już także pojazdy z numerem 002 i 001). Można ją zwiedzać także w środku. Warunków pracy przyszłym maszynistom pojazdu możemy tylko pozazdrościć. Kabiny pojazdu są niezwykle przestronne, ich wykończenie jest bardzo staranne, oczywiście są klimatyzowane. Widoczność z miejsca pracy także jest bardzo dobra, ponadto jest tam miejsce do przygotowania prostych posiłków. Opis techniczny lokomotywy przedstawimy jeszcze dziś.

Wagony prezentowane przez PKP Intercity to we wszystkich przypadkach pojazdy zmodernizowane przez Pesę i FPS H. Cegielski. Niestety, tylko ten ostatni wagon z Poznania wyposażono w nowe, ciche wózki (na osobnym stanowisku FPS pokazuje wózek przygotowany do jazdy z prędkością 200 km/h, które zostanie zamontowany w nowych wagonach dla PKP Intercity). Wśród wagonów zmodernizowanych przez Grupę Pesa najciekawszy jest wagon łączący w sobie klasę 1. i 2. Po latach PKP Intercity będzie takie wagony włączał w skład pociągów, gdzie zapotrzebowanie na usługę „premium” jest mniejsze.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Trako
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony