Godson: Słowa ministra są bulwersujące
wś, Rynek Kolejowy ⚫ 16.12.2011 ⚫
102
Archiwum RK
Komentarze:
2011-12-16 12:47:08 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
ciekawy pomysł Godsona zobaczymy co z tego będzie.
2011-12-16 12:52:26 Autor: rail-fan
---.internetdsl.tpnet.pl
Nowak - to tylko politruk,pamietacie jak wyglaszał opinie,że Tusk \"jest tchniety geniuszem\",ten facet nie ma zielonego pojecia o transporcie,a o PKP w szczegolności,
ma wykonać \"czarną robotę\" i tyle,
nie do niego nalezy adresowac postulaty w/s KSP i innych strategicznych inwestycji w PKP czy na drogach
ma wykonać \"czarną robotę\" i tyle,
nie do niego nalezy adresowac postulaty w/s KSP i innych strategicznych inwestycji w PKP czy na drogach
2011-12-16 12:59:15 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
Fakt, ciekawa inicjatywa. Mam nadzieje, że będzie patrzeć na ręce ministra Nowaka, w wypadku każdej próby krętactwa przy budowie nowego dworca Łódź Fabryczna.
Mam nadzieje, że wymusicie na Nowaku pozytywną decyzje na temat tuneli pod miastem.
Mam nadzieje, że wymusicie na Nowaku pozytywną decyzje na temat tuneli pod miastem.
2011-12-16 13:02:21 Autor: Juzio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bicie piany RK piana piana piana
2011-12-16 13:09:46 Autor: kryniczanin
---.146.165.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
\"bo Łódź jest przez polityków marginalizowana.\"
No tak wszystko jasne. Miliardowe kosmodromy to marginalizacja:)
No tak wszystko jasne. Miliardowe kosmodromy to marginalizacja:)
2011-12-16 13:09:50 Autor: zbyszeks
---.spedkol.pl
Nowak ma rację - czym do tego Y-greka się dojedzie jak sieć w rozsypce
2011-12-16 13:10:57 Autor: mikiyee
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łódź marginalizowana.... no chyba komuś się pokiełbasiło. Remont linii, remont dworca, najlepsze wagony.
Marginalizowane to są Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry, Rybnik, Racibórz... nie Łódź. Przynajmniej jeśli chodzi o koleje.
Marginalizowane to są Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry, Rybnik, Racibórz... nie Łódź. Przynajmniej jeśli chodzi o koleje.
2011-12-16 13:15:44 Autor: MG
---.4web.pl
Jestem z Łodzi ale nie jestem zbulwersowany zamrożeniem KDP.
2011-12-16 13:25:56 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@mikiyee
\"Łódź marginalizowana.... no chyba komuś się pokiełbasiło. Remont linii, remont dworca, najlepsze wagony.\"
No, remonty linii... Tylko do Warszawy... a reszta w stanie coraz większego rozkładu. (D29-14, D29-16, D29-25) Proszę bardzo, nie musi być KDP, ale w zamian remonty wszystkich tras wylotowych w Łodzi, które pamiętają czasy Hitlera.
Remonty dworców... Chojny wyremontowane na odwal się, budynek Ĺťabieńca odremontowany (ale zamknięty... reszta ruina), Kaliska stoi jak stoi, jednie zmodernizowany dworzec to Widzew na peryferiach... a jak chcemy już zbudować coś z grubej rury, to już wielkie bicie piany i wyzywanie od \"kosmodromów\"...
Jeżeli SPOTy to najlepsze wagony, to bardzo chętnie je oddamy... siedzenia są twarde jak z przeklętych ED74
\"Łódź marginalizowana.... no chyba komuś się pokiełbasiło. Remont linii, remont dworca, najlepsze wagony.\"
No, remonty linii... Tylko do Warszawy... a reszta w stanie coraz większego rozkładu. (D29-14, D29-16, D29-25) Proszę bardzo, nie musi być KDP, ale w zamian remonty wszystkich tras wylotowych w Łodzi, które pamiętają czasy Hitlera.
Remonty dworców... Chojny wyremontowane na odwal się, budynek Ĺťabieńca odremontowany (ale zamknięty... reszta ruina), Kaliska stoi jak stoi, jednie zmodernizowany dworzec to Widzew na peryferiach... a jak chcemy już zbudować coś z grubej rury, to już wielkie bicie piany i wyzywanie od \"kosmodromów\"...
Jeżeli SPOTy to najlepsze wagony, to bardzo chętnie je oddamy... siedzenia są twarde jak z przeklętych ED74
2011-12-16 13:26:44 Autor: Jakub
---.slupsk.vectranet.pl
\"...Łódź nic nie otrzymała. Dlatego wygląda tak, jak wygląda dzisiaj i jesteśmy tego zdania, że w sprawach dotyczących miasta i regionu powinniśmy mówić jednym głosem ponad partyjnymi szyldami. \"
Panie Godson przejedz sie pan po trasie Kraków - Katowice albo Słupsk - Gdynia (po 1 torze) to ten uśmieszek z twarzy panu zejdzie i nie bedziesz pan wiecej pierdzielić takich głupot o tym jak pańskie miasto jest pokrzywdzone przez kolej.
A Łódź wyglada jak wyglada bo widocznie mieszkaja tam w wiekszości ludzie o mentalnosci wczesnej komuny i niestety Pan sie do nich zaliczasz (wnioskujac z pańskich wypowiedzi).
Panie Godson przejedz sie pan po trasie Kraków - Katowice albo Słupsk - Gdynia (po 1 torze) to ten uśmieszek z twarzy panu zejdzie i nie bedziesz pan wiecej pierdzielić takich głupot o tym jak pańskie miasto jest pokrzywdzone przez kolej.
A Łódź wyglada jak wyglada bo widocznie mieszkaja tam w wiekszości ludzie o mentalnosci wczesnej komuny i niestety Pan sie do nich zaliczasz (wnioskujac z pańskich wypowiedzi).
2011-12-16 13:31:39 Autor: kryniczanin
---.182.93.199.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
ED74 złe, szlaki złe. Weź przejedź się nadodrzanką to zobaczysz że do Kutna i Zduńskiej masz KDP.
@Jakub
Czas na jasne postawienie sprawy - kosmodrom powstaje ale linie z Łodzi robimy na samym końcu. Łódź rezygnuje z kosmodromu robimy na początku.
ED74 złe, szlaki złe. Weź przejedź się nadodrzanką to zobaczysz że do Kutna i Zduńskiej masz KDP.
@Jakub
Czas na jasne postawienie sprawy - kosmodrom powstaje ale linie z Łodzi robimy na samym końcu. Łódź rezygnuje z kosmodromu robimy na początku.
2011-12-16 13:35:22 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
\"Panie Godson przejedz sie pan po trasie Kraków - Katowice albo Słupsk - Gdynia (po 1 torze) to ten uśmieszek z twarzy panu zejdzie i nie bedziesz pan wiecej pierdzielić takich głupot o tym jak pańskie miasto jest pokrzywdzone przez kolej.\"
Tyle, że tam coś się już robi (Kraków-Katowice, Słupsk - Gdynia, nie wiem), a wasze łodziofobiczne głowy chcą wszystko uwalić, odciąć miasto i aglomeracje, od nowoczesnego dworca, nowego Centrum, i normalnej komunikacji miejskiej (np. tunele).
\"A Łódź wyglada jak wyglada bo widocznie mieszkaja tam w wiekszości ludzie o mentalnosci wczesnej komuny i niestety Pan sie do nich zaliczasz (wnioskujac z pańskich wypowiedzi).\"
Kiedy przez lata w mieście rządziły ekipy, które głównie pasożytowały na dobru miasta, to teraz widać jak to miasto wygląda. A jak się chce już coś z tym zrobić, to urodzajne główki RK, biją piane...
Tyle, że tam coś się już robi (Kraków-Katowice, Słupsk - Gdynia, nie wiem), a wasze łodziofobiczne głowy chcą wszystko uwalić, odciąć miasto i aglomeracje, od nowoczesnego dworca, nowego Centrum, i normalnej komunikacji miejskiej (np. tunele).
\"A Łódź wyglada jak wyglada bo widocznie mieszkaja tam w wiekszości ludzie o mentalnosci wczesnej komuny i niestety Pan sie do nich zaliczasz (wnioskujac z pańskich wypowiedzi).\"
Kiedy przez lata w mieście rządziły ekipy, które głównie pasożytowały na dobru miasta, to teraz widać jak to miasto wygląda. A jak się chce już coś z tym zrobić, to urodzajne główki RK, biją piane...
2011-12-16 13:38:30 Autor: kryniczanin
---.181.232.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
\"i normalnej komunikacji miejskiej (np. tunele).\"
Cooo? Tunele to normalna komunikacja?
Bez komentarza. jakoś w Krakowie gdzie grunty są dużooooo więcej warte nikt nie robi podziemnego kosmodromu.
Cooo? Tunele to normalna komunikacja?
Bez komentarza. jakoś w Krakowie gdzie grunty są dużooooo więcej warte nikt nie robi podziemnego kosmodromu.
2011-12-16 13:49:50 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@kryniczanin
Znasz obecny układ komunikacyjny miasta? Obecnie nie ma innej możliwości, aby kolej aglomeracyjna/KDP mogła przechodzić na wierzchu, musiał być wykupić grunty całego centrum miasta, i części śródmieścia.
Jedynie tunele (i stacje pod nimi) kolei aglomeracyjnej mogą poprawić komunikacje w w Łodzi.
Znasz obecny układ komunikacyjny miasta? Obecnie nie ma innej możliwości, aby kolej aglomeracyjna/KDP mogła przechodzić na wierzchu, musiał być wykupić grunty całego centrum miasta, i części śródmieścia.
Jedynie tunele (i stacje pod nimi) kolei aglomeracyjnej mogą poprawić komunikacje w w Łodzi.
2011-12-16 13:56:36 Autor: kryniczanin
---.181.121.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
W Lublinie dworzec jest bardzo daleko od Centrum a nikt tam kosmodromu nie buduje. Wystarczy porządny remont z lekką moderną układu torowego chojen i sprawna komunikacja miejska.
W Lublinie dworzec jest bardzo daleko od Centrum a nikt tam kosmodromu nie buduje. Wystarczy porządny remont z lekką moderną układu torowego chojen i sprawna komunikacja miejska.
2011-12-16 14:08:09 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@kryniczanin
\"W Lublinie dworzec jest bardzo daleko od Centrum, a nikt tam kosmodromu nie buduje.\"
To masz odpowiedź, czemu jest to busowe eldorado Arona. Łódź nie chce doprowadzić do takiej sytuacji.
\"Wystarczy porządny remont z lekką moderną układu torowego chojen i sprawna komunikacja miejska.\"
Boże, daj mi siły... Jeśli to mają być plany poprawy komunikacji w ponad 1 milionowej aglomeracji, to ja kończę tą dyskusje...
\"W Lublinie dworzec jest bardzo daleko od Centrum, a nikt tam kosmodromu nie buduje.\"
To masz odpowiedź, czemu jest to busowe eldorado Arona. Łódź nie chce doprowadzić do takiej sytuacji.
\"Wystarczy porządny remont z lekką moderną układu torowego chojen i sprawna komunikacja miejska.\"
Boże, daj mi siły... Jeśli to mają być plany poprawy komunikacji w ponad 1 milionowej aglomeracji, to ja kończę tą dyskusje...
2011-12-16 14:21:52 Autor: kryniczanin
---.181.71.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
Mierz siły na zamiary. Skończcie za swoje Kaliski a potem bierzcie się za swoje za kosmodromy.
I nie opowiadaj standardowych Aronowych tekstów o Lublinie bo kolej tam ma się całkiem nieźle. Zwłaszcza lokalna.
\"Jeśli to mają być plany poprawy komunikacji w ponad 1 milionowej aglomeracji\"
Porównaj to do 4x większego GOP-u gdzie jest gangrena a nie kolej. Porównaj to do Bydgoszcz - Toruń co tam się wyprawia na torach.
Mierz siły na zamiary. Skończcie za swoje Kaliski a potem bierzcie się za swoje za kosmodromy.
I nie opowiadaj standardowych Aronowych tekstów o Lublinie bo kolej tam ma się całkiem nieźle. Zwłaszcza lokalna.
\"Jeśli to mają być plany poprawy komunikacji w ponad 1 milionowej aglomeracji\"
Porównaj to do 4x większego GOP-u gdzie jest gangrena a nie kolej. Porównaj to do Bydgoszcz - Toruń co tam się wyprawia na torach.
2011-12-16 14:32:37 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@kryniczanin
\"Mierz siły na zamiary. Skończcie za swoje Kaliski a potem bierzcie się za swoje za kosmodromy. \"
W obecnym czasie dokończenie Kaliskiej nie już większego sensu, chyba że, naprawdę będzie słaba przepustowość, przez łącznice ŁK-ŁKT,. Swoją drogą, dobudowa torów i sieci na drugim wiadukcie, to rzut beretem i nie ma żadnej ingerencji w budowę nowego dworca ŁF.
\"I nie opowiadaj standardowych Aronowych tekstów o Lublinie bo kolej tam ma się całkiem nieźle. Zwłaszcza lokalna.\"
To nie sobie nadal taka będzie. Niestety aglomeracja Łódzka mierzy trochę wyżej w tych sprawach.
\"Porównaj to do 4x większego GOP-u gdzie jest gangrena a nie kolej. Porównaj to do Bydgoszcz - Toruń co tam się wyprawia na torach. \"
Czemu żadna z tych aglomeracji, nie planuje coś z tym zrobić? Jakieś plany, projekty? Aglomeracja łódzka po wielu latach opracował plan poprawy komunikacji w mieście i zaczęła go realizować.
\"Mierz siły na zamiary. Skończcie za swoje Kaliski a potem bierzcie się za swoje za kosmodromy. \"
W obecnym czasie dokończenie Kaliskiej nie już większego sensu, chyba że, naprawdę będzie słaba przepustowość, przez łącznice ŁK-ŁKT,. Swoją drogą, dobudowa torów i sieci na drugim wiadukcie, to rzut beretem i nie ma żadnej ingerencji w budowę nowego dworca ŁF.
\"I nie opowiadaj standardowych Aronowych tekstów o Lublinie bo kolej tam ma się całkiem nieźle. Zwłaszcza lokalna.\"
To nie sobie nadal taka będzie. Niestety aglomeracja Łódzka mierzy trochę wyżej w tych sprawach.
\"Porównaj to do 4x większego GOP-u gdzie jest gangrena a nie kolej. Porównaj to do Bydgoszcz - Toruń co tam się wyprawia na torach. \"
Czemu żadna z tych aglomeracji, nie planuje coś z tym zrobić? Jakieś plany, projekty? Aglomeracja łódzka po wielu latach opracował plan poprawy komunikacji w mieście i zaczęła go realizować.
2011-12-16 14:36:05 Autor: kryniczanin
---.182.86.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
A powiedz mi jak ma coś zrobić jak nauczona życie np. protezy Koniecpolskiej kopniętej w tyłek bo jedyna słuszna religia Y ma być i koniec.
2011-12-16 14:52:56 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@kryniczanin
Czasy ministra Garbarczyka się skończyły. Może należy jeszcze raz wysłać propozycje do Ministerstwa? Na ten czas projekt KDP jest zamrożony, więc niektóre propozycje powinny być rozpatrzone innym okiem.
Czasy ministra Garbarczyka się skończyły. Może należy jeszcze raz wysłać propozycje do Ministerstwa? Na ten czas projekt KDP jest zamrożony, więc niektóre propozycje powinny być rozpatrzone innym okiem.
2011-12-16 15:01:51 Autor: kryniczanin
---.182.107.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
A teraz to za można się w nos pocałować. Wrocław nie ma 4h do Wawy dzięki lobby z Łódzkiemu. Po trupach Y miał być a protezę co była do zrobienia uwalono.
A teraz to za można się w nos pocałować. Wrocław nie ma 4h do Wawy dzięki lobby z Łódzkiemu. Po trupach Y miał być a protezę co była do zrobienia uwalono.
2011-12-16 15:02:13 Autor: kryniczanin
---.182.107.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
Euro 2012 4h mogło być.
2011-12-16 15:12:49 Autor: ŁDZ
---.internetdsl.tpnet.pl
@ kryniczanin
cyt. \\\"Bez komentarza. jakoś w Krakowie gdzie grunty są dużooooo więcej warte nikt nie robi podziemnego kosmodromu.\\\"
kiedy Ty ostatnio byłeś w Krakowie? Widziałeś KST? Widziałeś początki budowy podziemnych tuneli? To jedź sobie obejrzyj.
@ mikiyee
cyt. \\\"Marginalizowane to są Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry, Rybnik, Racibórz... nie Łódź. Przynajmniej jeśli chodzi o koleje.\\\"
nie rozśmieszaj mnie, a co się w Katowicach buduje w miejsce dworca jeśli nie drugi kosmodrom?
a to że z moich podatków utrzymywane są nierentowne kopalnie na śląsku?
zachowujemy się jak dzieci w piaskownicy, zamiast wspierać nawzajem w rozwoju, to wychodzi z nas taka polaczkowatość - ja nie mam to i innemu z zazdrości nie dam
Śląsk powinien się właśnie najszybciej z Łodzią dogadać, bo obydwa regiony były zawsze marginalizowane przez centralę. No ale stara rzymska reguła \\\"dziel i rządź\\\" jak zwykle się sprawdza przez takich debili jak co niektórzy na tym forum.
cyt. \\\"Bez komentarza. jakoś w Krakowie gdzie grunty są dużooooo więcej warte nikt nie robi podziemnego kosmodromu.\\\"
kiedy Ty ostatnio byłeś w Krakowie? Widziałeś KST? Widziałeś początki budowy podziemnych tuneli? To jedź sobie obejrzyj.
@ mikiyee
cyt. \\\"Marginalizowane to są Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry, Rybnik, Racibórz... nie Łódź. Przynajmniej jeśli chodzi o koleje.\\\"
nie rozśmieszaj mnie, a co się w Katowicach buduje w miejsce dworca jeśli nie drugi kosmodrom?
a to że z moich podatków utrzymywane są nierentowne kopalnie na śląsku?
zachowujemy się jak dzieci w piaskownicy, zamiast wspierać nawzajem w rozwoju, to wychodzi z nas taka polaczkowatość - ja nie mam to i innemu z zazdrości nie dam
Śląsk powinien się właśnie najszybciej z Łodzią dogadać, bo obydwa regiony były zawsze marginalizowane przez centralę. No ale stara rzymska reguła \\\"dziel i rządź\\\" jak zwykle się sprawdza przez takich debili jak co niektórzy na tym forum.
2011-12-16 15:16:19 Autor: sss
---.tktelekom.pl
A co łączy linia Warszawa - Gdańsk. Gdzie dalej z Gdańska pojedziemy. Chyba przez morze do Szwecji. A w modernizację tej linii pakujemy 8 mld zł + 3 mld na tabor i nikt tego nie kwestionuje. może o tym podyskutujecie
2011-12-16 15:16:45 Autor: kryniczanin
---.182.107.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
ŁDZ
Tydzień temu. Powiedz mi czy szybki tramwaj sponsorował Ełk? Nie bo sam Kraków go sobie postawił.
Tydzień temu. Powiedz mi czy szybki tramwaj sponsorował Ełk? Nie bo sam Kraków go sobie postawił.
2011-12-16 15:22:19 Autor: kryniczanin
---.182.107.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
sss
Do do E65 pełna zgoda dlatego nie można dopuścić do powtórki tego karygodnego postępowania.
Do do E65 pełna zgoda dlatego nie można dopuścić do powtórki tego karygodnego postępowania.
2011-12-16 15:32:20 Autor: ŁDZ
---.internetdsl.tpnet.pl
@ kryniczanin
hahahaha, Kraków sam go sobie postawił, hahaha, nie wiem tylko z czego - może z biletów miejskich, hahaha
no dobra, teraz przesadziłeś - inwestorem KST była Agencja Rozwoju Miasta S.A. jeśli się nie mylę, może nawet i krakowskie MPK w jakiejś części, z tym że środki finansowe pochodziły w zatrważającej większości z programów unijnych i dofinansowań, podobnie jak to będzie miało miejsce w Łodzi. ĹťADNEGO miasta nie stać w Polsce na samodzielną realizację takich inwestycji, no może poza Wawą (żebyś wiedział, że do II nitki metra też się dokładasz)
żaden EŁK nie będzie dokładał do tego interesu. a nawet jeżeli, to ja jako obywatel tego kraju też dokładam, przykładowo, do obwodnicy EŁKU, o ile powstanie kiedyś. ktoś Ci bzdur naopowiadał, a teraz je powtarzasz
hahahaha, Kraków sam go sobie postawił, hahaha, nie wiem tylko z czego - może z biletów miejskich, hahaha
no dobra, teraz przesadziłeś - inwestorem KST była Agencja Rozwoju Miasta S.A. jeśli się nie mylę, może nawet i krakowskie MPK w jakiejś części, z tym że środki finansowe pochodziły w zatrważającej większości z programów unijnych i dofinansowań, podobnie jak to będzie miało miejsce w Łodzi. ĹťADNEGO miasta nie stać w Polsce na samodzielną realizację takich inwestycji, no może poza Wawą (żebyś wiedział, że do II nitki metra też się dokładasz)
żaden EŁK nie będzie dokładał do tego interesu. a nawet jeżeli, to ja jako obywatel tego kraju też dokładam, przykładowo, do obwodnicy EŁKU, o ile powstanie kiedyś. ktoś Ci bzdur naopowiadał, a teraz je powtarzasz
2011-12-16 15:36:05 Autor: kryniczanin
---.182.107.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
ŁDZ
A kto mówi o MPK? Mówimy o mieście Kraków.
Fundusze unijne to inna bajka ale wkład własny powinien w 100% pochodzić z regionu gdzie jest inwestycja w wypadku kosmodromu tylko z Łodzi.
A kto mówi o MPK? Mówimy o mieście Kraków.
Fundusze unijne to inna bajka ale wkład własny powinien w 100% pochodzić z regionu gdzie jest inwestycja w wypadku kosmodromu tylko z Łodzi.
2011-12-16 16:02:18 Autor: ŁDZ
---.internetdsl.tpnet.pl
@kryniczanin
MPK kolego jest spółką akcyjną, której jedynym akcjonariuszem jest Krakowski Holding Komunalny SA, którego z kolei jedynym akcjonariuszem jest Gmina Miasto Kraków, ale co to ma do rzeczy? Ważne skąd pochodzą pieniądze na sfinansowanie tego jakże kosmicznego projektu. Jesteś z Krakowa?
Jak to fundusze unijne to inna bajka? Opowiedz mi tę bajkę w takim razie. Karmisz siebie i innych bredniami, że cała Polska dokłada się do Łodzi - te same brednie powtarzano przez cały PRL o budowie Warszawy (choć tam trochę prawdy było).
Ty jednak nie masz pojęcia o budowie DFŁ. Gdybyś miał, to byś wiedział, że tylko dlatego projekt tego kosmodromu nie będzie uwalony w całości, bo wkład własny ma w nim Gmina Miasta Łodzi. Reszta pochodzi z UE. I owszem, dokłada się do tego również PLK, ale jego jedynym wkładem jest własność gruntów wokół dworca, za które i tak otrzymał od Łodzi ekwiwalent w postaci innych gruntów.
A jeśli nie masz wiedzy na jakiś temat to po co się odzywasz?
MPK kolego jest spółką akcyjną, której jedynym akcjonariuszem jest Krakowski Holding Komunalny SA, którego z kolei jedynym akcjonariuszem jest Gmina Miasto Kraków, ale co to ma do rzeczy? Ważne skąd pochodzą pieniądze na sfinansowanie tego jakże kosmicznego projektu. Jesteś z Krakowa?
Jak to fundusze unijne to inna bajka? Opowiedz mi tę bajkę w takim razie. Karmisz siebie i innych bredniami, że cała Polska dokłada się do Łodzi - te same brednie powtarzano przez cały PRL o budowie Warszawy (choć tam trochę prawdy było).
Ty jednak nie masz pojęcia o budowie DFŁ. Gdybyś miał, to byś wiedział, że tylko dlatego projekt tego kosmodromu nie będzie uwalony w całości, bo wkład własny ma w nim Gmina Miasta Łodzi. Reszta pochodzi z UE. I owszem, dokłada się do tego również PLK, ale jego jedynym wkładem jest własność gruntów wokół dworca, za które i tak otrzymał od Łodzi ekwiwalent w postaci innych gruntów.
A jeśli nie masz wiedzy na jakiś temat to po co się odzywasz?
2011-12-16 16:24:10 Autor: kryniczanin
---.146.192.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
ŁDZ
A ty oczywiście świecisz wiedzą. Nie mając nic ciekawego do powiedzenia.
1,76mld pln = proteza Koniecpolska + 6x rewitalizacja Poznań - Gdańsk. (200mln pln) na tym większa połowa kraju by zyskała ale tak kasa pójdzie na całkowicie zbędny gadżet
Fundusze powinny iść na ratowanie trupa zwanego siecią kolejową a nie budowanie kosmodromu.
Ale dla was są inne priorytety. Wy nie potraficie zrozumieć że dba się o to co się ma a potem stawia się cuda.
I nie zapominaj fundusze unijne składa się na to każdy obywatel UE jak i PL czyli wszyscy w kraju a w jakim stopniu wrócą do kraju? A taki że kosmodrom dla garstki a 20km/h dla reszty.
A ty oczywiście świecisz wiedzą. Nie mając nic ciekawego do powiedzenia.
1,76mld pln = proteza Koniecpolska + 6x rewitalizacja Poznań - Gdańsk. (200mln pln) na tym większa połowa kraju by zyskała ale tak kasa pójdzie na całkowicie zbędny gadżet
Fundusze powinny iść na ratowanie trupa zwanego siecią kolejową a nie budowanie kosmodromu.
Ale dla was są inne priorytety. Wy nie potraficie zrozumieć że dba się o to co się ma a potem stawia się cuda.
I nie zapominaj fundusze unijne składa się na to każdy obywatel UE jak i PL czyli wszyscy w kraju a w jakim stopniu wrócą do kraju? A taki że kosmodrom dla garstki a 20km/h dla reszty.
2011-12-16 16:26:47 Autor: kryniczanin
---.182.243.3.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@ŁZD
Tylko nie mów że inni mogli starać się o dofinansowanie bo taka gadka to himalaje hipokryzji.
Tylko nie mów że inni mogli starać się o dofinansowanie bo taka gadka to himalaje hipokryzji.
2011-12-16 16:28:40 Autor: kryniczanin
---.146.246.21.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
W szczególności dotyczy to Łódź - Wrocław i Koniecpola.
Pierwszą nie ruszać niech czas będzie 7h działa to na naszą korzyść że nie opłaca się remontować lepiej KDP a drugie uwalić też że będzie KDP.
Pierwszą nie ruszać niech czas będzie 7h działa to na naszą korzyść że nie opłaca się remontować lepiej KDP a drugie uwalić też że będzie KDP.
2011-12-16 16:46:43 Autor: ŁDZ
---.internetdsl.tpnet.pl
@ kryniczanin
no to możesz mieć pretensje tyko do swojego urzędu wojewódzkiego czy kto tam pisał u Ciebie wnioski o dofinansowanie. żyjemy w XXI w., o kasę z UE trzeba się starać a nie wycierać sobie ryj farmazonami typu: \\\"nam się należy bo coś tam\\\"; nie rozumiem, dlaczego dobrze napisany przez UMŁ wniosek o dofinansowanie ma być powodem do dzielenia się z innymi nieudacznikami; i nie, to nie są himalaje hipokryzji, tylko świat w którym żyjemy
ale Ty pewnie jesteś z pokolenia \\\'60, nie wiesz że aby dostać dofinansowanie z UE nie wystarczy jęczeć na forum RK o tym jaka kolej jest biedna i w ogóle - UE daje kase tylko tym, którzy potrafią o to zadbać.
ratowanie trupa? po co ratować trupa? trupów się nie ratuje, tylko zakopuje.
Relacja Poznań - Gdańsk jest większa połową kraju? Od Wawy, Łodzi, Wrocka i Poznania? Setnie mnie ubawiłeś.
Nie zapominam, z czego się składają fundusze UE, bo siedzę w tych środkach zawodowo. I owszem, masz rację, każdy obywatel UE się do tego dokłada, bo na tym polega polityka spójności. Ja jakoś nie widzę problemów, że z mojej kasy w w najbliższym okresie budżetowym UE (pierwszym, do którego się realnie dokładamy), będą budować obwodnicę EŁKu, z której nigdy nie skorzystam. Natomiast do budowy DŁF ani Ty, ani nikt inny z Polski się nie dokłada, co najwyżej pretensje może mieć Niemiec albo jakiś Francuz.
Kapujesz?
no to możesz mieć pretensje tyko do swojego urzędu wojewódzkiego czy kto tam pisał u Ciebie wnioski o dofinansowanie. żyjemy w XXI w., o kasę z UE trzeba się starać a nie wycierać sobie ryj farmazonami typu: \\\"nam się należy bo coś tam\\\"; nie rozumiem, dlaczego dobrze napisany przez UMŁ wniosek o dofinansowanie ma być powodem do dzielenia się z innymi nieudacznikami; i nie, to nie są himalaje hipokryzji, tylko świat w którym żyjemy
ale Ty pewnie jesteś z pokolenia \\\'60, nie wiesz że aby dostać dofinansowanie z UE nie wystarczy jęczeć na forum RK o tym jaka kolej jest biedna i w ogóle - UE daje kase tylko tym, którzy potrafią o to zadbać.
ratowanie trupa? po co ratować trupa? trupów się nie ratuje, tylko zakopuje.
Relacja Poznań - Gdańsk jest większa połową kraju? Od Wawy, Łodzi, Wrocka i Poznania? Setnie mnie ubawiłeś.
Nie zapominam, z czego się składają fundusze UE, bo siedzę w tych środkach zawodowo. I owszem, masz rację, każdy obywatel UE się do tego dokłada, bo na tym polega polityka spójności. Ja jakoś nie widzę problemów, że z mojej kasy w w najbliższym okresie budżetowym UE (pierwszym, do którego się realnie dokładamy), będą budować obwodnicę EŁKu, z której nigdy nie skorzystam. Natomiast do budowy DŁF ani Ty, ani nikt inny z Polski się nie dokłada, co najwyżej pretensje może mieć Niemiec albo jakiś Francuz.
Kapujesz?
2011-12-16 16:56:00 Autor: kryniczanin
---.181.226.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@ŁZD
Mój drogi moje województwo nie stało bezczynnie patrząc ja uwala się kolejną inwestycję która nie wpisuje się w Łodzio-centryczną wizję kraju. Taką inwestycją jest np. skończona modernizacja linii Tarnów - Stróże i pieniądze na korytarz CE30 poszły z RPO. Linia korytarzowa robiona z RPO w przyszłym roku ciąg dalszy. Co to ma wspólnego z Łodzią? A że jest to remont odcinka który koliduję z słynnym Piekiełkiem który ma połączyć Poznań dalej Y Łódź i Kraków z Zakopanem.
Co do Poznań - Gdańsk jak znajdziesz kontekst zdania pogadamy.
Mój drogi moje województwo nie stało bezczynnie patrząc ja uwala się kolejną inwestycję która nie wpisuje się w Łodzio-centryczną wizję kraju. Taką inwestycją jest np. skończona modernizacja linii Tarnów - Stróże i pieniądze na korytarz CE30 poszły z RPO. Linia korytarzowa robiona z RPO w przyszłym roku ciąg dalszy. Co to ma wspólnego z Łodzią? A że jest to remont odcinka który koliduję z słynnym Piekiełkiem który ma połączyć Poznań dalej Y Łódź i Kraków z Zakopanem.
Co do Poznań - Gdańsk jak znajdziesz kontekst zdania pogadamy.
2011-12-16 17:08:58 Autor: Darek Dołubizno
---.internetia.net.pl

Darek Dołubizno
@ŁDZ:
cyt: \"żaden EŁK nie będzie dokładał do tego interesu. a nawet jeżeli, to ja jako obywatel tego kraju też dokładam, przykładowo, do obwodnicy EŁKU, o ile powstanie kiedyś. \"
Spoko, właśnie się buduje (częściowo już była, obecnie trwa budowa od Konieczek do wylotu na Gołdap) - myślę, że latem po całości pojedziemy.
I jakbyście tak jakieś \"wstawki\" na temat obowodnic w moim regionie, to precyzuję z terenu:
- Augustowskiej nie ma i na razie nie będzie..., Suwałk także.
- W Olecku \"siębuduje\"
- Gołdapską niedawno otworzył premier znany jako \"słońce Peru\".
- Obwodnica wsi Sobolewo pod Suwałkami istnieje od 30 lat.
A na całkiem poważnie..., argumenty w dyskusji macie, że Hohohooooooo (jakby to wyśpiewał wielce szacowny Bronek K.)
cyt: \"żaden EŁK nie będzie dokładał do tego interesu. a nawet jeżeli, to ja jako obywatel tego kraju też dokładam, przykładowo, do obwodnicy EŁKU, o ile powstanie kiedyś. \"
Spoko, właśnie się buduje (częściowo już była, obecnie trwa budowa od Konieczek do wylotu na Gołdap) - myślę, że latem po całości pojedziemy.
I jakbyście tak jakieś \"wstawki\" na temat obowodnic w moim regionie, to precyzuję z terenu:
- Augustowskiej nie ma i na razie nie będzie..., Suwałk także.
- W Olecku \"siębuduje\"
- Gołdapską niedawno otworzył premier znany jako \"słońce Peru\".
- Obwodnica wsi Sobolewo pod Suwałkami istnieje od 30 lat.
A na całkiem poważnie..., argumenty w dyskusji macie, że Hohohooooooo (jakby to wyśpiewał wielce szacowny Bronek K.)
2011-12-16 17:12:25 Autor: Jakub
---.slupsk.vectranet.pl
@kryniczanin
\"Czas na jasne postawienie sprawy - kosmodrom powstaje ale linie z Łodzi robimy na samym końcu. Łódź rezygnuje z kosmodromu robimy na początku.\"
Można też znalezc posrednie rozwiazanie:
Robimy skromny dworzec i linie z Łodzi i do Łodzi na 120 km/h plus łacznik do Poddebic na 120 km/h (propozycja Marcina B.) - wtedy jest wilk syty i owca cała, ale zapewne roszczeniowcy kosmodromów na to nie pojda :)
\"Czas na jasne postawienie sprawy - kosmodrom powstaje ale linie z Łodzi robimy na samym końcu. Łódź rezygnuje z kosmodromu robimy na początku.\"
Można też znalezc posrednie rozwiazanie:
Robimy skromny dworzec i linie z Łodzi i do Łodzi na 120 km/h plus łacznik do Poddebic na 120 km/h (propozycja Marcina B.) - wtedy jest wilk syty i owca cała, ale zapewne roszczeniowcy kosmodromów na to nie pojda :)
2011-12-16 17:39:24 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
Zdjęcia na dzień 16.12.2011 ... - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=307641612602018&set=a.307639752602204.78159.246480012051512&type=3&permPage=1
Coraz bardziej się to wszystko rozkręca.
Coraz bardziej się to wszystko rozkręca.
2011-12-16 17:54:19 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
\"Robimy skromny dworzec i linie z Łodzi i do Łodzi na 120 km/h plus łacznik do Poddebic na 120 km/h (propozycja Marcina B.) - wtedy jest wilk syty i owca cała, ale zapewne roszczeniowcy kosmodromów na to nie pojda :)\"
Nowy dworzec musi być taki jak w projekcie, bo inaczej nie było by dofinansowania.
Remonty linii wylotowych z Łodzi też powinny ruszyć z miejsca, bo to należy do obowiązków PLK.
Nowy dworzec musi być taki jak w projekcie, bo inaczej nie było by dofinansowania.
Remonty linii wylotowych z Łodzi też powinny ruszyć z miejsca, bo to należy do obowiązków PLK.
2011-12-16 18:03:20 Autor: Marek z Głogowa
---.free.aero2.net.pl
@Kryniczanin
Pełne poparcie. Ja codziennie jadę 4h pociągiem tyle trwa jazda do i z pracy - Głogów - Zielona Góra. Samochodu nie mam. Jadąc 30km/h i słysząc o tym ile pieniędzy idzie na jedno miasto szlag mnie trafia. Za te pieniądze można było tyle linii zrobić w tym odrzankę.
W chwili obecnej mamy Polskę A czyli Łódź a reszta się nie liczy.
Pełne poparcie. Ja codziennie jadę 4h pociągiem tyle trwa jazda do i z pracy - Głogów - Zielona Góra. Samochodu nie mam. Jadąc 30km/h i słysząc o tym ile pieniędzy idzie na jedno miasto szlag mnie trafia. Za te pieniądze można było tyle linii zrobić w tym odrzankę.
W chwili obecnej mamy Polskę A czyli Łódź a reszta się nie liczy.
2011-12-16 18:09:18 Autor: Marek z Głogowa
---.free.aero2.net.pl
Bozia
\"Remonty linii wylotowych z Łodzi też powinny ruszyć z miejsca, bo to należy do obowiązków PLK.\" \\
A czemu to u was mają ruszać z miejsca? Czemu to nie ma startowac na początku odrzanka z olbrzymim ruchem?
\"Remonty linii wylotowych z Łodzi też powinny ruszyć z miejsca, bo to należy do obowiązków PLK.\" \\
A czemu to u was mają ruszać z miejsca? Czemu to nie ma startowac na początku odrzanka z olbrzymim ruchem?
2011-12-16 18:24:03 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@Marek z Głogowa
\"A czemu to u was mają ruszać z miejsca? Czemu to nie ma startowac na początku odrzanka z olbrzymim ruchem?\"
No, ruchem towarowym... Wszystkie wylotówki z Łodzi powinno się najpierw wyremontować, przez rezygnacje z KDP (czyli kłamstwo Tuska w stosunku do całego woj.łódzkiego i innych) Np. Łódź-Kalisz miało być modernizowane, ale zaniechali to przez Y. Gdyby nie to, wiele wcześnie czas przejazdu z Łodzi do Wrocławia mógł by wynosić ~ 3 godziny albo mniej.
\"Samochodu nie mam. Jadąc 30km/h i słysząc o tym ile pieniędzy idzie na jedno miasto szlag mnie trafia.\"
Łódź zasłużyła na to pieniądze, gdyż ma pomysł i plan który realizuje.
\"W chwili obecnej mamy Polskę A czyli Łódź a reszta się nie liczy.\"
Łódź nazywać Polską A, można by było kiedy by te wszystkie inwestycje (KDP,DŁF,NCŁ,ŁKA,Tunele) zostały zrealizowane.\"
\"A czemu to u was mają ruszać z miejsca? Czemu to nie ma startowac na początku odrzanka z olbrzymim ruchem?\"
No, ruchem towarowym... Wszystkie wylotówki z Łodzi powinno się najpierw wyremontować, przez rezygnacje z KDP (czyli kłamstwo Tuska w stosunku do całego woj.łódzkiego i innych) Np. Łódź-Kalisz miało być modernizowane, ale zaniechali to przez Y. Gdyby nie to, wiele wcześnie czas przejazdu z Łodzi do Wrocławia mógł by wynosić ~ 3 godziny albo mniej.
\"Samochodu nie mam. Jadąc 30km/h i słysząc o tym ile pieniędzy idzie na jedno miasto szlag mnie trafia.\"
Łódź zasłużyła na to pieniądze, gdyż ma pomysł i plan który realizuje.
\"W chwili obecnej mamy Polskę A czyli Łódź a reszta się nie liczy.\"
Łódź nazywać Polską A, można by było kiedy by te wszystkie inwestycje (KDP,DŁF,NCŁ,ŁKA,Tunele) zostały zrealizowane.\"
2011-12-16 20:05:38 Autor: sympatyk
---.adsl.inetia.pl
Gdyby Minister Nowak poczekał z decyzją do zakończenia studium i innych opracowań, to nawet gdyby była taka jak teraz i do tego ogłoszona przez rząd, byłaby przyjęta ze spokojem. A tak mamy wojnę, którą wywołał Pan Minister swoją pochopną wypowiedzią, która nie jest niczym poparta. Brawo Panie Ministrze. na pewno zaistniał Pan medialnie, dodatkowo znacznie Pan osłabił swoje ugrupowanie. Na przyszłość niech Pan zasięgnie opinii prawdziwych ekspertów, a tych z TOR-u odstawi na tor boczny.
2011-12-16 20:17:41 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
Jakub
małe sprostowanie. Łódź-Poddębice to nie jest mój pomysł i nigdy nim nie był. Przeczytałem to u AdamaZ i mi sie zwyczajnie spodobał.
Natomiast robienie go do prędkości 120km/h, jest kompletnie bez sensu. 160, albo więcej.
Co do reszty, waszych argumentów... zdanie moje znacie i nie będe się powtarzał.
małe sprostowanie. Łódź-Poddębice to nie jest mój pomysł i nigdy nim nie był. Przeczytałem to u AdamaZ i mi sie zwyczajnie spodobał.
Natomiast robienie go do prędkości 120km/h, jest kompletnie bez sensu. 160, albo więcej.
Co do reszty, waszych argumentów... zdanie moje znacie i nie będe się powtarzał.
2011-12-16 20:20:08 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
bo bym zapomniał. To że jestem łodzianinem, w żaden sposób nie oznacza, iż popieram w ciemno zdanie każdego innego łodzianina, który sie tu wypowie.
2011-12-16 20:45:39 Autor: sympatyk
---.adsl.inetia.pl
Powtarzam: A co łączy linia Warszawa - Gdańsk. Gdzie dalej z Gdańska pojedziemy. Chyba przez morze do Szwecji. A w modernizację tej linii pakujemy 8 mld zł + 3 mld na tabor i nikt tego nie kwestionuje. może o tym podyskutujecie
2011-12-16 22:24:09 Autor: mk
---.play-internet.pl
BRAWO - MOĹťE WRESZCIE ZNALAZŁ SIÄ KTOŚ KTO MYŚLI LOGICZNIE - I ZACZNIE COŚ ROBIÄ BY POLSKA KOLEJ NIE POSZŁA NA DNO - DOBRZE PO CO NAM KDP - NIECH NAJPIERW NAPRAWIÄ WSZYSTKIE SZLAKI W POLSCE, ALE WSZYSTKIE I NIECH JE PRZYSTOSUJÄ DO 140KM/H, I NIE POTRZEBNE NAM KDP, POLSKA JEST ZA MAŁA DLA KDP, A ONI OD 10 LAT NAPRAWIAJÄ ODCINEK ŁĂDĹš - WARSZAWA I NIE MOGÄ GO DOKOĹCZYÄ... A CO Z E65, W 1991 Z GDAĹSKA DO STOLICY W 3h20min, A JEST PRZEŁOM 2011/2012 I JEDZIEMY 8h.. PARANOJA...
2011-12-17 09:13:54 Autor: @Marek z Głogowa
---.free.aero2.net.pl
Bozia
\"Wszystkie wylotówki z Łodzi powinno się najpierw wyremontować, przez rezygnacje z KDP\"
A co Bizancjum a nie dworzec to mało. Trzeba było skromny ale użyteczny dworzec za np.300mln pln a 1,5mld na tory. Każdy kierunek byście mieli drożny i użyteczny obiekt a nie Bizancjum!
\"Łódź zasłużyła na to pieniądze, gdyż ma pomysł i plan który realizuje.\"
Inni też mieli pomysły a ich projekty leciały do kosza bo nie biegły przez Łódź to był jedyny powód
Zasłużyliście ale na to że was się nie szanuję przez swoją postawę - wszystko nam się należy.
\"Łódź nazywać Polską A, można by było kiedy by te wszystkie inwestycje (KDP,DŁF,NCŁ,ŁKA,Tunele) zostały zrealizowane.\"
Wagony Z1 na TLK, szlak do Warszawy, Bizancjum a nie dworzec i ciągle mało mało.
\"Wszystkie wylotówki z Łodzi powinno się najpierw wyremontować, przez rezygnacje z KDP\"
A co Bizancjum a nie dworzec to mało. Trzeba było skromny ale użyteczny dworzec za np.300mln pln a 1,5mld na tory. Każdy kierunek byście mieli drożny i użyteczny obiekt a nie Bizancjum!
\"Łódź zasłużyła na to pieniądze, gdyż ma pomysł i plan który realizuje.\"
Inni też mieli pomysły a ich projekty leciały do kosza bo nie biegły przez Łódź to był jedyny powód
Zasłużyliście ale na to że was się nie szanuję przez swoją postawę - wszystko nam się należy.
\"Łódź nazywać Polską A, można by było kiedy by te wszystkie inwestycje (KDP,DŁF,NCŁ,ŁKA,Tunele) zostały zrealizowane.\"
Wagony Z1 na TLK, szlak do Warszawy, Bizancjum a nie dworzec i ciągle mało mało.
2011-12-17 09:29:50 Autor: handel
---.dynamic.chello.pl
Po co rozmawiać o kupnie Mercedesa jak nas na volkswagena nie stać, a jeździmy starym polonezem i nawet na jego naprawę nas nie stać? tyle w temacie
2011-12-17 10:46:05 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
To, że się jest z Łodzi nie oznacza, że się zna transport.
2011-12-17 12:29:02 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@Marek z Głogowa
\"A co Bizancjum a nie dworzec to mało. Trzeba było skromny ale użyteczny dworzec za np.300mln pln a 1,5mld na tory. Każdy kierunek byście mieli drożny i użyteczny obiekt a nie Bizancjum!\"
1.5mld to nie tylko dworzec, ale Nowe Centrum Łodzi.
\"Wagony Z1 na TLK, szlak do Warszawy, Bizancjum a nie dworzec i ciągle mało mało.\"
SPOTy w rewizji, Warszawa jako jedyna wyremontowana linia wychodząca z Łodzi, niech to całe Bizancjum najpierw powstanie.
\"Inni też mieli pomysły a ich projekty leciały do kosza bo nie biegły przez Łódź to był jedyny powód
Zasłużyliście ale na to że was się nie szanuję przez swoją postawę - wszystko nam się należy.\"
Czasy ministra Grabara się skończyły. Spróbujcie ponownie... Dla chcącego nic trudnego.
\"A co Bizancjum a nie dworzec to mało. Trzeba było skromny ale użyteczny dworzec za np.300mln pln a 1,5mld na tory. Każdy kierunek byście mieli drożny i użyteczny obiekt a nie Bizancjum!\"
1.5mld to nie tylko dworzec, ale Nowe Centrum Łodzi.
\"Wagony Z1 na TLK, szlak do Warszawy, Bizancjum a nie dworzec i ciągle mało mało.\"
SPOTy w rewizji, Warszawa jako jedyna wyremontowana linia wychodząca z Łodzi, niech to całe Bizancjum najpierw powstanie.
\"Inni też mieli pomysły a ich projekty leciały do kosza bo nie biegły przez Łódź to był jedyny powód
Zasłużyliście ale na to że was się nie szanuję przez swoją postawę - wszystko nam się należy.\"
Czasy ministra Grabara się skończyły. Spróbujcie ponownie... Dla chcącego nic trudnego.
2011-12-17 12:32:58 Autor: kryniczanin
---.182.105.204.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
\"Warszawa jako jedyna wyremontowana linia wychodząca z Łodzi\"
To bardzo ciekawe co piszesz. Remontu Zgierz - Łowicz nie liczysz? Z Łowicza rekordowy czas jazdy do Kutna dla ED74 czyli 21 min i czas jazdy do Kutna się skrócił tylko trzeba tędy pociągi trasować a nie przez Łęczyce.
\"Warszawa jako jedyna wyremontowana linia wychodząca z Łodzi\"
To bardzo ciekawe co piszesz. Remontu Zgierz - Łowicz nie liczysz? Z Łowicza rekordowy czas jazdy do Kutna dla ED74 czyli 21 min i czas jazdy do Kutna się skrócił tylko trzeba tędy pociągi trasować a nie przez Łęczyce.
2011-12-17 12:46:04 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
\"Remontu Zgierz - Łowicz nie liczysz?\"
Policzę, kiedy PLK pousuwa liczne ograniczenia na co drugim przejeździe i prawie każdym przepuście, czy wiadukcie.
Gdyby nie to, to czas przejazdu z Łodzi do Łowicz mógł by zejść dobrze poniżej godziny, i wtedy jakiś większy sens było by puszczanie pociągów TLK na odcinku Łódź - Kutno przez Łowicz.
Policzę, kiedy PLK pousuwa liczne ograniczenia na co drugim przejeździe i prawie każdym przepuście, czy wiadukcie.
Gdyby nie to, to czas przejazdu z Łodzi do Łowicz mógł by zejść dobrze poniżej godziny, i wtedy jakiś większy sens było by puszczanie pociągów TLK na odcinku Łódź - Kutno przez Łowicz.
2011-12-17 13:03:45 Autor: kryniczanin
---.182.186.242.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@bozia
Te ograniczenia to pic na wodę i fotomontaż. U mnie to samo było masa nowych ograniczeń na Tarnów - Stróże a czas jazdy się pogorszył...bo są mega rezerwy jak kibel odrabia 30min pleców na Tarnów - Muszyna to coś jest nie tak.
Te ograniczenia to pic na wodę i fotomontaż. U mnie to samo było masa nowych ograniczeń na Tarnów - Stróże a czas jazdy się pogorszył...bo są mega rezerwy jak kibel odrabia 30min pleców na Tarnów - Muszyna to coś jest nie tak.
2011-12-17 13:31:20 Autor: kryniczanin
---.181.223.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Ba Jeszcze jedną trasę na północ i zachód macie tyle że z Fabryki/Widzewa przez Mokrą ale tego się nie mówi no bo po co? Przykładowy rozkład
ED74
Łódź Widzew 00:00
Koluszki 00:13 00:14
Łowicz Główny 00:59 01:00
Kutno 01:21
ED74
Łódź Widzew 00:00
Koluszki 00:13 00:14
Łowicz Główny 00:59 01:00
Kutno 01:21
2011-12-17 13:50:12 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
@kryniczanin
No bez przesady, to jest już kombinowanie na siłę. Jeszcze nigdy, i nikt nie zastosował takiej trasy wjazdowej z Łodzi do Kutna (chyba że, czegoś nie wiem, lub jakieś powypadkowe objazdy)
W dodatku te czasy jakieś przesadzone, sam odcinek Łódź - Skierniewice Park robi się w 40 minut, czas jazdy Skierniewice Park - Łowicz na pewno wynosi minimum 30 minut. (już jest 1:10)
Jedynie odcinek z Łowicza do Kutna można się wyrobić w Twoim czasie.
No bez przesady, to jest już kombinowanie na siłę. Jeszcze nigdy, i nikt nie zastosował takiej trasy wjazdowej z Łodzi do Kutna (chyba że, czegoś nie wiem, lub jakieś powypadkowe objazdy)
W dodatku te czasy jakieś przesadzone, sam odcinek Łódź - Skierniewice Park robi się w 40 minut, czas jazdy Skierniewice Park - Łowicz na pewno wynosi minimum 30 minut. (już jest 1:10)
Jedynie odcinek z Łowicza do Kutna można się wyrobić w Twoim czasie.
2011-12-17 13:54:15 Autor: bozia
---.range81-157.btcentralplus.com
kryniczanin
W dodatku co to wymieniłeś, to będzie dobra trasa objazdowa (razem z d29-25) w czasie remontu Zgierz - Kutno.
W dodatku co to wymieniłeś, to będzie dobra trasa objazdowa (razem z d29-25) w czasie remontu Zgierz - Kutno.
2011-12-17 14:06:43 Autor: kryniczanin
---.181.255.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
Pooglądaj czasy jazdy a zobaczysz że jeszcze rezerwy zostawiłem.
47 min wynosił czas jazdy z Koluszek na EU07 do Łowicza Kraków - Kołobrzeg w poprzednie lato. Nic się nie zmieniło ED74 ucina 2 minuty na 140km/h a na rozruchach następne 2 ale to dałem jako rezerwę.
Pooglądaj czasy jazdy a zobaczysz że jeszcze rezerwy zostawiłem.
47 min wynosił czas jazdy z Koluszek na EU07 do Łowicza Kraków - Kołobrzeg w poprzednie lato. Nic się nie zmieniło ED74 ucina 2 minuty na 140km/h a na rozruchach następne 2 ale to dałem jako rezerwę.
2011-12-17 14:06:44 Autor: kryniczanin
---.181.255.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Bozia
Pooglądaj czasy jazdy a zobaczysz że jeszcze rezerwy zostawiłem.
47 min wynosił czas jazdy z Koluszek na EU07 do Łowicza Kraków - Kołobrzeg w poprzednie lato. Nic się nie zmieniło ED74 ucina 2 minuty na 140km/h a na rozruchach następne 2 ale to dałem jako rezerwę.
Pooglądaj czasy jazdy a zobaczysz że jeszcze rezerwy zostawiłem.
47 min wynosił czas jazdy z Koluszek na EU07 do Łowicza Kraków - Kołobrzeg w poprzednie lato. Nic się nie zmieniło ED74 ucina 2 minuty na 140km/h a na rozruchach następne 2 ale to dałem jako rezerwę.
2011-12-17 14:08:48 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
@Marek z Głogowa
...A co Bizancjum a nie dworzec to mało. Trzeba było skromny ale użyteczny dworzec za np.300mln pln a 1,5mld na tory. Każdy kierunek byście mieli drożny i użyteczny obiekt a nie Bizancjum!...
No dobrze panie \"mundraliński\" mamy 300 baniek na dworzec i 1,5mld na tory, a teraz słucham. Gdzie zbudujesz dworzec i jak poprowadzisz tory kolejowe, tak aby usprawnić przejazd pociągów przez Łódź, znacząco skracając czas przejazdu i tym samym czyniąc węzeł łódzki atrakcyjnym dla wielu, nieistniejących (przez jego niefunkcjonalność) połączeń.
Postaraj sie i wymyśl coś atrakcyjniejszego od tego \"bizancjum\"
...A co Bizancjum a nie dworzec to mało. Trzeba było skromny ale użyteczny dworzec za np.300mln pln a 1,5mld na tory. Każdy kierunek byście mieli drożny i użyteczny obiekt a nie Bizancjum!...
No dobrze panie \"mundraliński\" mamy 300 baniek na dworzec i 1,5mld na tory, a teraz słucham. Gdzie zbudujesz dworzec i jak poprowadzisz tory kolejowe, tak aby usprawnić przejazd pociągów przez Łódź, znacząco skracając czas przejazdu i tym samym czyniąc węzeł łódzki atrakcyjnym dla wielu, nieistniejących (przez jego niefunkcjonalność) połączeń.
Postaraj sie i wymyśl coś atrakcyjniejszego od tego \"bizancjum\"
2011-12-17 14:58:04 Autor: ŁDZ
---.146.92.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@kryniczanin
no to wyjaśnij mi ten kontekst Poznań - Gdańsk, bo może nie zrozumiałem
w ogóle to ta rozmowa zatacza jakieś dziwne kręgi, żaden z nas nie skupia się na merytoryce tylko wylewa lokalne żale
powiedz mi, tak na serio, co jest dla Ciebie sednem problemu - czy to że KDP jest niepotrzebne, czy to że nie lubisz Łodzi? pytam całkiem serio
no to wyjaśnij mi ten kontekst Poznań - Gdańsk, bo może nie zrozumiałem
w ogóle to ta rozmowa zatacza jakieś dziwne kręgi, żaden z nas nie skupia się na merytoryce tylko wylewa lokalne żale
powiedz mi, tak na serio, co jest dla Ciebie sednem problemu - czy to że KDP jest niepotrzebne, czy to że nie lubisz Łodzi? pytam całkiem serio
2011-12-17 15:07:15 Autor: kryniczanin
---.147.206.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Łdz
Zobacz ile wydano na Poznań - Gdańsk grosze a jakie są efekty każdy w kraju coś zyskał na zwykłej rewitalce. Pociągi jadące nawet z Krynicy zyskały godzinę na tym. A koszt? Grosze z porównaniu z kosmodromem. Sprawny i inteligentny gospodarz wydaje kasę tam gdzie ma największy zysk a nie 1,8mld dla 10 minut.
Co do KDP ja popieram sensowne KDP czyli takie które nie idzie przez miejscowość co nie była w stanie zapełnić 10% miejsc z 3-4 wagonów Ex Błękitna Fala. Jestem zwolennikiem KDP ale po wymianie ostatniego zdechłego rozjazdu na obecnej sieci. Nawet mogę w czynie społecznym trochę pokopać łopatą:) Do Łodzi nic nie mam- tej Łodzi co prezentuję klasę czyli nie płacze na cały świat swoją rozbuchaną do granic możliwości postawą że \"Nam się należy\".
Zobacz ile wydano na Poznań - Gdańsk grosze a jakie są efekty każdy w kraju coś zyskał na zwykłej rewitalce. Pociągi jadące nawet z Krynicy zyskały godzinę na tym. A koszt? Grosze z porównaniu z kosmodromem. Sprawny i inteligentny gospodarz wydaje kasę tam gdzie ma największy zysk a nie 1,8mld dla 10 minut.
Co do KDP ja popieram sensowne KDP czyli takie które nie idzie przez miejscowość co nie była w stanie zapełnić 10% miejsc z 3-4 wagonów Ex Błękitna Fala. Jestem zwolennikiem KDP ale po wymianie ostatniego zdechłego rozjazdu na obecnej sieci. Nawet mogę w czynie społecznym trochę pokopać łopatą:) Do Łodzi nic nie mam- tej Łodzi co prezentuję klasę czyli nie płacze na cały świat swoją rozbuchaną do granic możliwości postawą że \"Nam się należy\".
2011-12-17 15:59:00 Autor: ŁDZ
---.147.116.157.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@kryniczanin
ok, dzięki za wyjaśnienie
powiem Ci tak, projekt dworca podziemnego powstał w Łodzi na długo przed rozmyślaniami nad KDP - uwierz mi, ten projekt jest całkowicie niezależny od budowy KDP a środki na niego były w łodzkim magistracie zaklepywane od co najmniej 2005 r. Nazywając ten projekt kosmodromem, wywołałeś reakcję łańcuchową, bo łodzianie liczą na budowę Nowego Centrum od bardzo dawna i głównie na tą reaktywację Śródmieścia Łódź dostaje kasę. Wkopanie dworca jest zatem niezbędne a i też pozwoli w przyszłości zaoszczędzić środki, jak się znajdzie kasa na budowanie tunelu.
DŁF nie jest kosmodromem - wizualizacje, które są w necie, można włożyć do kosza. I powtórzę raz jeszcze, budowa DŁF wiąże się z zupełnie innym projektem, finansowanym przez miasto i UE - z budową Nowego Centrum i modernizacją połączenia Warszawa - Łódź. Widzę teraz, że powiązanie go z KDP miało więcej minusów niż plusów.
Z tego powodu, nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo, łodzianie są wkurzeni, że nagle projekt, który się urzeczywistnia od 10 lat, na który miasto zbiera kasę i stara się o dofinansowanie z UE, z powodu głupiego KDP staje się przedmiotem politycznej rozgrywki. I jeszcze zły PR na całą Polskę, niezasłużony. Najgorsze co mogło spotkać ten projekt, to właśnie polityka.
OK, masz rację z KDP na teraz. Ale niech Cię nie zwodzi to zawodzenie Łodzi po KDP :) To też polityka - jak będziemy walczyć o coś więcej, to na pewno dostaniemy coś mniej, co w gruncie rzeczy jest naszym celem. Łódź chce mieć tylko jedno: przebicie Fabrycznej do Kaliskiej, tak żeby Fabryczna nie była ślepym torem. Nic więcej - wszystkie duże miasta tak mają, że dworzec centralny jest przejezdny w jedną i drugą stronę. I o to Łódź walczy. A czy to będzie przebicie dla KDP czy kolei konwencjonalnej - ja nawet wolę konwencjonalną, KDP nie jest mi potrzebne. \"Nam się należy\" w polityce oznacza mniej więcej \"ponegocjujmy\" :)
Jak będziesz w Łodzi przejazdem, to zapraszam Cię na piwo i przy okazji pokaże Ci okolice DFŁ i sam zobaczysz, że bez łącznika centrum - kaliska, to miasto nie będzie się rozwijało jak inne miasta.
ok, dzięki za wyjaśnienie
powiem Ci tak, projekt dworca podziemnego powstał w Łodzi na długo przed rozmyślaniami nad KDP - uwierz mi, ten projekt jest całkowicie niezależny od budowy KDP a środki na niego były w łodzkim magistracie zaklepywane od co najmniej 2005 r. Nazywając ten projekt kosmodromem, wywołałeś reakcję łańcuchową, bo łodzianie liczą na budowę Nowego Centrum od bardzo dawna i głównie na tą reaktywację Śródmieścia Łódź dostaje kasę. Wkopanie dworca jest zatem niezbędne a i też pozwoli w przyszłości zaoszczędzić środki, jak się znajdzie kasa na budowanie tunelu.
DŁF nie jest kosmodromem - wizualizacje, które są w necie, można włożyć do kosza. I powtórzę raz jeszcze, budowa DŁF wiąże się z zupełnie innym projektem, finansowanym przez miasto i UE - z budową Nowego Centrum i modernizacją połączenia Warszawa - Łódź. Widzę teraz, że powiązanie go z KDP miało więcej minusów niż plusów.
Z tego powodu, nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo, łodzianie są wkurzeni, że nagle projekt, który się urzeczywistnia od 10 lat, na który miasto zbiera kasę i stara się o dofinansowanie z UE, z powodu głupiego KDP staje się przedmiotem politycznej rozgrywki. I jeszcze zły PR na całą Polskę, niezasłużony. Najgorsze co mogło spotkać ten projekt, to właśnie polityka.
OK, masz rację z KDP na teraz. Ale niech Cię nie zwodzi to zawodzenie Łodzi po KDP :) To też polityka - jak będziemy walczyć o coś więcej, to na pewno dostaniemy coś mniej, co w gruncie rzeczy jest naszym celem. Łódź chce mieć tylko jedno: przebicie Fabrycznej do Kaliskiej, tak żeby Fabryczna nie była ślepym torem. Nic więcej - wszystkie duże miasta tak mają, że dworzec centralny jest przejezdny w jedną i drugą stronę. I o to Łódź walczy. A czy to będzie przebicie dla KDP czy kolei konwencjonalnej - ja nawet wolę konwencjonalną, KDP nie jest mi potrzebne. \"Nam się należy\" w polityce oznacza mniej więcej \"ponegocjujmy\" :)
Jak będziesz w Łodzi przejazdem, to zapraszam Cię na piwo i przy okazji pokaże Ci okolice DFŁ i sam zobaczysz, że bez łącznika centrum - kaliska, to miasto nie będzie się rozwijało jak inne miasta.
2011-12-17 16:17:14 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
Kryniczanin
...Zobacz ile wydano na Poznań - Gdańsk grosze a jakie są efekty każdy w kraju coś zyskał na zwykłej rewitalce....
Ale to nie jest argument, że jak się chce to można zrobić taniej i argument in plus dla PLK. To jest akurat argument in minus dla PLK, który jasno pokazuje, że pracują tam normalni dyletanci. Bo tą robotę za \"drobne\" 200mln, powinno się zrobić juz 5 lat temu, albo wcześniej jako normalne utrzymanie, a nie trąbić teraz wielki sukces. Potrzebny był Massel jako wiceminister by pewne rzeczy stały się oczywiste. To jest dramat, a nie sukces.
...Pociągi jadące nawet z Krynicy zyskały godzinę na tym. A koszt? Grosze z porównaniu z kosmodromem. Sprawny i inteligentny gospodarz wydaje kasę tam gdzie ma największy zysk a nie 1,8mld dla 10 minut...
Zrozum. Gdzieś można usprawnić kolej za 200mln, gdzieś indziej za 50mln, a jeszcze gdzieś indziej te koszty będą zdecydowanie większe i tak własnie jest w Łodzi. Ponieważ centrum miasta to nie jest tabula rasa i nie można budować tak jak się chce od zera, te koszty zaczynają rosnąć, a nie ma innej mozliwości by zbudować średnicę jak podziemny DŁF i tunele. Trasa przez Chojny i główny dworzec tamże jest chorym pomysłem, z góry skazanym na niepowodzenie i niepotrzebne koszty. Nie jest winą Łodzi i samych łodzian to, że linia kaliska powstała 40 lat po otwarciu dworca Łódź Fabryczna i tym samym nie mogła być połączona z \"bocznicą\" od wiedenki. Nie jest winą Łodzi i łodzian to, że dopiero teraz znalazły się pieniądze na zlikwidowanie tych niedogodności ciągnących się od czasów zaborów.
I nie 10min za 1,8mld, a dużo więcej. Szkoda, że pomimo upływu takiej masy czasu, nie znalazłeś kilku chwil na wczytanie się w zakres inwestycji, zwanej przez Ciebie kosmodromem, a przez innych bizancjum. Lub może przeczytałeś i dobrze wiesz o tym, ale to są fakty, które nie pasują do tezy, iż Łódź ma pierdolca i krecią fiksację.
...Co do KDP ja popieram sensowne KDP czyli takie które nie idzie przez miejscowość co nie była w stanie zapełnić 10% miejsc z 3-4 wagonów Ex Błękitna Fala...
Fajnie, że akurat ten przykład podałeś. Powiedz mi zatem, co się stało na przestrzeni dwudziestu lat, że ludzie zaprzestali korzystać z pociągu? Bo ja pamiętam początek lat 80-tych, gdy kupienie biletu na ten skład, graniczyło z cudem.
...Zobacz ile wydano na Poznań - Gdańsk grosze a jakie są efekty każdy w kraju coś zyskał na zwykłej rewitalce....
Ale to nie jest argument, że jak się chce to można zrobić taniej i argument in plus dla PLK. To jest akurat argument in minus dla PLK, który jasno pokazuje, że pracują tam normalni dyletanci. Bo tą robotę za \"drobne\" 200mln, powinno się zrobić juz 5 lat temu, albo wcześniej jako normalne utrzymanie, a nie trąbić teraz wielki sukces. Potrzebny był Massel jako wiceminister by pewne rzeczy stały się oczywiste. To jest dramat, a nie sukces.
...Pociągi jadące nawet z Krynicy zyskały godzinę na tym. A koszt? Grosze z porównaniu z kosmodromem. Sprawny i inteligentny gospodarz wydaje kasę tam gdzie ma największy zysk a nie 1,8mld dla 10 minut...
Zrozum. Gdzieś można usprawnić kolej za 200mln, gdzieś indziej za 50mln, a jeszcze gdzieś indziej te koszty będą zdecydowanie większe i tak własnie jest w Łodzi. Ponieważ centrum miasta to nie jest tabula rasa i nie można budować tak jak się chce od zera, te koszty zaczynają rosnąć, a nie ma innej mozliwości by zbudować średnicę jak podziemny DŁF i tunele. Trasa przez Chojny i główny dworzec tamże jest chorym pomysłem, z góry skazanym na niepowodzenie i niepotrzebne koszty. Nie jest winą Łodzi i samych łodzian to, że linia kaliska powstała 40 lat po otwarciu dworca Łódź Fabryczna i tym samym nie mogła być połączona z \"bocznicą\" od wiedenki. Nie jest winą Łodzi i łodzian to, że dopiero teraz znalazły się pieniądze na zlikwidowanie tych niedogodności ciągnących się od czasów zaborów.
I nie 10min za 1,8mld, a dużo więcej. Szkoda, że pomimo upływu takiej masy czasu, nie znalazłeś kilku chwil na wczytanie się w zakres inwestycji, zwanej przez Ciebie kosmodromem, a przez innych bizancjum. Lub może przeczytałeś i dobrze wiesz o tym, ale to są fakty, które nie pasują do tezy, iż Łódź ma pierdolca i krecią fiksację.
...Co do KDP ja popieram sensowne KDP czyli takie które nie idzie przez miejscowość co nie była w stanie zapełnić 10% miejsc z 3-4 wagonów Ex Błękitna Fala...
Fajnie, że akurat ten przykład podałeś. Powiedz mi zatem, co się stało na przestrzeni dwudziestu lat, że ludzie zaprzestali korzystać z pociągu? Bo ja pamiętam początek lat 80-tych, gdy kupienie biletu na ten skład, graniczyło z cudem.
2011-12-17 16:20:13 Autor: kryniczanin
---.146.222.135.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
A dziękuje dziękuje ja zapraszam w Krynicy.
Jak widać można w spokoju porozmawiać.
Co do KDP ja uważam że w Polsce jest jedna trasa na KDP Kraków - Poznań przez GOP i Wrocław łączy się w ten sposób miasto nr 2 nr 4 (za kilka lat nr 3) i nr 5 pod względem ludności plus największą Aglomerację w kraju. Razem daje to około 9mln mieszkańców więc 25% ludności kraju. Y łączy około 13% więc nie ma o czym rozmawiać.
Jak widać można w spokoju porozmawiać.
Co do KDP ja uważam że w Polsce jest jedna trasa na KDP Kraków - Poznań przez GOP i Wrocław łączy się w ten sposób miasto nr 2 nr 4 (za kilka lat nr 3) i nr 5 pod względem ludności plus największą Aglomerację w kraju. Razem daje to około 9mln mieszkańców więc 25% ludności kraju. Y łączy około 13% więc nie ma o czym rozmawiać.
2011-12-17 16:23:32 Autor: kryniczanin
---.182.91.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
@Marin B.
Błękitna Fala tylko jeden sezon jako Ex jechała z Łodzi.
Była grupa ale do pośpiecha ćwierć wieku temu.
Błękitna Fala tylko jeden sezon jako Ex jechała z Łodzi.
Była grupa ale do pośpiecha ćwierć wieku temu.
2011-12-17 16:25:27 Autor: kryniczanin
---.182.91.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
Co do Błękitnej Fali jako pośpiech była tania jako Ex już nie i to pokazuje jakie by było zapotrzebowanie na KDP. Segment Ex jest dużo bliżej KDP niż Economy.
Jako Ex to też grupa była. Obie omijały Szczecin z tym że Ex też Poznań.
Jako Ex to też grupa była. Obie omijały Szczecin z tym że Ex też Poznań.
2011-12-17 16:30:30 Autor: ŁDZ
---.180.170.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ kryniczanin
ok, dzięki
Ja uważam inaczej - docelowo wszystkie aglomeracje powinny być połączone. Natomiast będę nadal obstawał przy Y - Wawa (2,7 mln), Łódź (1,2 mln), Poznań (1 mln) i Wrocław (1 mln), chociaż zamiast Wrocławia może być i GOP (3,5 mln). To co mówisz byłoby OK, gdyby uwzględniało Wawę - niestety, jak dobrze wiesz, bez Wawy żaden projekt nie będzie miał wsparcia centrali.
ok, dzięki
Ja uważam inaczej - docelowo wszystkie aglomeracje powinny być połączone. Natomiast będę nadal obstawał przy Y - Wawa (2,7 mln), Łódź (1,2 mln), Poznań (1 mln) i Wrocław (1 mln), chociaż zamiast Wrocławia może być i GOP (3,5 mln). To co mówisz byłoby OK, gdyby uwzględniało Wawę - niestety, jak dobrze wiesz, bez Wawy żaden projekt nie będzie miał wsparcia centrali.
2011-12-17 16:30:33 Autor: kryniczanin
---.146.241.214.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
\"I nie 10min za 1,8mld, a dużo więcej. Szkoda, że pomimo upływu takiej masy czasu, nie znalazłeś kilku chwil na wczytanie się w zakres inwestycji, zwanej przez Ciebie kosmodromem, a przez innych bizancjum. Lub może przeczytałeś i dobrze wiesz o tym, ale to są fakty, które nie pasują do tezy, iż Łódź ma pierdolca i krecią fiksację.\"
Wiesz ja jestem realistą nie fantastą. Na Opole - Wrocław według oficjalnych papierów miało być 38min a mieliśmy Wafla z rekordem 44min co było kpiną jak ten sam Wawel z EU07 na czele jechał 49min. Mogę dać więcej przykładów są czasami zatrważające.
Dane jakie piszą w oficjalnych papierach można włożyć między bajki i podaję się realny czas który zwyczajowo jest dużo gorszy niż planowany a nie taki jaki ma być. Ja to zrozumiałem może czas Marcinie żebyś Ty też zrozumiał bo życie w tej kwestii potrafi być brutalne.
Wiesz ja jestem realistą nie fantastą. Na Opole - Wrocław według oficjalnych papierów miało być 38min a mieliśmy Wafla z rekordem 44min co było kpiną jak ten sam Wawel z EU07 na czele jechał 49min. Mogę dać więcej przykładów są czasami zatrważające.
Dane jakie piszą w oficjalnych papierach można włożyć między bajki i podaję się realny czas który zwyczajowo jest dużo gorszy niż planowany a nie taki jaki ma być. Ja to zrozumiałem może czas Marcinie żebyś Ty też zrozumiał bo życie w tej kwestii potrafi być brutalne.
2011-12-17 16:32:33 Autor: kryniczanin
---.181.26.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

kryniczanin
Łdz
Przy usprawnieniu CMK do 300km/h i pomyśleniu o jakimś sensownym wejściu w GOP mamy KDP Wawa - Wrocław przez GOP a to już jest argument miażdzący.
Przy usprawnieniu CMK do 300km/h i pomyśleniu o jakimś sensownym wejściu w GOP mamy KDP Wawa - Wrocław przez GOP a to już jest argument miażdzący.
2011-12-17 19:48:17 Autor: Marcin B.
---.ssp.dialog.net.pl

Marcin B.
Kryniczanin kuffa, ty też masz fiksację, czasowo-rozkładową. Nie chodziło o 10min jako czas przejazdu, a o to, że poza 10minutami zysku (będzie więcej) Łódź zyskuje przebudowany węzeł kolejowy. Idealny punkt wyjścia do przebudowania utartych od dziesięcioleci szlaków i zrobienia sporo rzeczy na nowo, lepiej.
2011-12-19 12:31:12 Autor: panzerVI
---.160.172.70
Łódź sama sobie takich ludzi wybrała, swoją drogą to ciekawe, że w PO się żrą. Co na to Graba?
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |