Gastronomia wróciła do niemal wszystkich pociągów PKP Intercity, w których była przed marcem
Michał Szymajda ⚫ 22.07.2020 ⚫
9,7k

Fot. A. Konop, Pesa Bydgoszcz/archiwum
Infrastruktura
PKP Intercity kończy proces przywracania usług gastronomicznych w pociągach różnych kategorii. W menu znajdują się już niektóre ciepłe potrawy.
Prawie we wszystkich pociągach, w których można było kupić posiłki na pokładzie przed początkiem epidemii koronawirusa, usługa gastronomiczna jest już dostępna. Proces przywracania sprzedaży posiłków w pociągach rozpoczął się 27 czerwca w pociągach Pendolino. 1 lipca wagony restauracyjne były dołączane do większości pociągów EIC i EC. Teraz przedziały barowe są już czynne w tych pociągach IC, które prowadzone są zespołami trakcyjnymi Flirt lub Dart, oraz w części dalekobieżnych IC, które kursują w zestawieniu lokomotywa + wagony, a w których uwzględniono specjalny wagon do przygotowywania i sprzedaży posiłków.
– Proces przywracania tej usługi jest już na ukończeniu. Od 10 lipca, na wybranych odcinkach, została przywrócona sprzedaż z wózka mobilnego. Jest ona dostępna pociągach kategorii IC i TLK – dodaje Agnieszka Serbeńska z biura prasowego PKP Intercity..
W pociągach, w których istnieją stałe przedziały barowe, lub dołączane są wagony restauracyjne, pasażerowie nie muszą liczyć już wyłącznie na zimne przekąski czy kanapki. Wracają do nich dania ciepłe, zjemy w nich także śniadanie, np. złożone z kiełbasek na ciepło czy jajecznicy.
– W tej chwili pasażerowie korzystają ze skróconego menu, w którym zostały uwzględnione dania serwowane na ciepło – potwierdza przedstawicielka PKP Intercity.
Dobry pomysłem na korzystanie z oferty gastronomicznej może być użycie aplikacji mWars. Z wyprzedzeniem sprawdzimy w niej czy w naszym pociągu działa bar lub restauracja, zapoznamy się z ofertą dla danego typu pociągu i zamówimy jedzenie, bez konieczności przechodzenia do przedziału gastronomicznego. Dowiemy się z niej nawet jak długo musimy oczekiwać na posiłek.
– Proces przywracania tej usługi jest już na ukończeniu. Od 10 lipca, na wybranych odcinkach, została przywrócona sprzedaż z wózka mobilnego. Jest ona dostępna pociągach kategorii IC i TLK – dodaje Agnieszka Serbeńska z biura prasowego PKP Intercity..
W pociągach, w których istnieją stałe przedziały barowe, lub dołączane są wagony restauracyjne, pasażerowie nie muszą liczyć już wyłącznie na zimne przekąski czy kanapki. Wracają do nich dania ciepłe, zjemy w nich także śniadanie, np. złożone z kiełbasek na ciepło czy jajecznicy.
– W tej chwili pasażerowie korzystają ze skróconego menu, w którym zostały uwzględnione dania serwowane na ciepło – potwierdza przedstawicielka PKP Intercity.
Dobry pomysłem na korzystanie z oferty gastronomicznej może być użycie aplikacji mWars. Z wyprzedzeniem sprawdzimy w niej czy w naszym pociągu działa bar lub restauracja, zapoznamy się z ofertą dla danego typu pociągu i zamówimy jedzenie, bez konieczności przechodzenia do przedziału gastronomicznego. Dowiemy się z niej nawet jak długo musimy oczekiwać na posiłek.
Komentarze:
Koronawirus a transport

M&MR Trading: Pandemia zmusiła do zmiany przyzwyczajeń, ale nie do porzucenia planów rozwojowych
690

Ryanair, Wizz Air i inne linie przygotowują się na zakaz lotów do Wielkiej Brytanii [Aktualizacja]
0
