Partnerzy serwisu:

Francja: Rebranding w SNCF. TGV z nową nazwą

Łukasz Pastor 03.06.2017 1,2k

Francja: Rebranding w SNCF. TGV z nową nazwą
fot.Jeanlouiszimmermann CC BY-SA 3.0
Koleje Francuskie SNCF zdecydowały się na wprowadzenie marki "InOui". Stopniowo będzie ona zastępowała połączenia TGV premium w relacjach krajowych.
Pierwszy pociąg objęty procesem rebrandingu wyruszy w trasę 2 lipca i będzie jednocześnie połączeniem inaugurującym kursy na linii Paryż - Bordeaux przez Tours. W tej relacji będzie kursować 16 składów, oznakowanych nowym logotypem. W dalszej kolejności marka "InOui" pojawi się na trasach: Paryż - Strasburg i Paryż - Lyon. Tam proces rebrandingu zakończy się jeszcze w tym roku.

Władze SNCF tłumaczą, że do tej pory krajowe szybkie połączenia nie miały swojej własnej nazwy. Do tej pory pasażerowie francuskiej kolei znali tylko wyspecjalizowane marki: Ouigo, iDTGV Eurostar oraz Thalys. Każda z nich miała jednak specjalne taryfy oraz relacje.

InOui ma być wyższym standardem istniejących od czterech lat połączeń niskokosztowych Ouigo, które zdaniem SNCF sprawdziły się i które warto utrzymać. Pod tą marką kryją się tańsze bilety, ale płatne usługi dodatkowe. Na pokładzie pociągów Ouigo znajduje się więcej niż w przypadku standardowych połączeń miejsc siedzących.

Rebranding to jedno z działań SNCF, które mają zachęcić do korzystania z usług przewoźnika. Za trzy lata ma otworzyć się rynek szybkich przewozów, dlatego już teraz kolejarze dokładają starań, aby umocnić swoją pozycję w tym segmencie. Kolejny krok to inwestycje taborowe, które pochłoną w najbliższym czasie ok. 1 mld euro. Gruntowna zmiana wizerunku dotyczy także strony internetowej przewoźnika. Adres voyage-sncf.com zostanie zamieniony na oui.sncf.com. Zmiana nastąpi prawdopodobnie w listopadzie tego roku.

PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony