Partnerzy serwisu:

Forum Technologii w Transporcie. Pasażer i bilet

Łukasz Kuś 24.05.2016 0

Forum Technologii w Transporcie. Pasażer i bilet
Fot. Jakub Madrjas
W stolicy rozpoczęło się Forum Technologii w Transporcie. To dwie równoległe konferencje dotyczące dystrybucji i kontroli biletów w transporcie zbiorowym oraz nowoczesnej informacji pasażerskiej. Jednym z poruszanych tematów jest pytanie: ważniejsze jest poinformowanie pasażera, czy sprzedanie mu biletu?
– Zawsze to system jest dla pasażera, a nie pasażer dla systemu. I zawsze to pasażer jest klientem końcowym – zaznaczył Robert Sokołowski z działu rozwoju transportu Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie. Wskazał, ze poprawna i precyzyjna informacja nie tylko ułatwia pasażerom poruszanie się po mieście, ale też poprawia wizerunek transportu publicznego.

Warto pamiętać, że w dzisiejszych czasach najważniejszym kanałem informacji pasażerskiej staje się smartfon. Staje się nawet ważniejszy niż tradycyjne rozkłady na dworcach, przystankach czy w pojazdach. Liczy się internet, dużo bardziej niż królujące w tym temacie przez lata telewizja, radio czy prasa.

Odpowiednie skonstruowanie informacji pasażerskiej jest więc kluczowe dla sukcesu systemu transportu publicznego. Podobnie jest z łatwym i przejrzystym systemem biletów, choć warto się zastanowić, czy bilet... to już nie przeżytek. Ten papierowy coraz częściej jest wypierany przez elektroniczny, a niejedno miasto, również w Polsce, w ogóle rezygnuje z biletów, decydując się na komunikację bezpłatną.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony