Partnerzy serwisu:

Flirty dla PKP Intercity będą serwisowane na warszawskim Grochowie

ms, Rynek-Kolejowy.pl 09.09.2015 188

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-09 12:03:51 Autor: arkady
---.tktelekom.pl
Czy lokalizacja punktu utrzymania nie powinna być uzgodniona dużo wcześniej. Trochę to dziwne, że do dziś nie wiadomo gdzie pojazdy będą utrzymywane a przecież już sporo ich powstało i w grudniu mają zacząć jeździć. Może ktoś wie dlaczego do dziś nie ma wskazanej docelowej lokalizacji utrzymania flirtów, że nie wspomnę o rozpoczęciu jej budowy. Z ED250 jakoś udało się zdążyć wybudować halę utrzymania i chyba od początku było wiadomo gdzie ma powstać zanim jeszcze pierwszy pojazd ED250 powstał.
2015-09-09 12:58:05 Autor: WojciechABB
---.adsl.inetia.pl
To Stadler nie spełni warunków umowy! Mieli razem z taborem przekazać gotowa hale a nie podnajmować.
Dodatkowo ograniczy to moce produkcyjne Remtraku co jest działaniem na niekorzyść PKP IC.

Czy ktoś to przemyślał?
2015-09-09 13:00:04 Autor: WojciechABB
---.adsl.inetia.pl
To Stadler nie spełni warunków umowy! Mieli razem z taborem przekazać gotowa hale a nie podnajmować.
Dodatkowo ograniczy to moce produkcyjne Remtraku co jest działaniem na niekorzyść PKP IC.

Czy ktoś to przemyślał?
2015-09-09 14:16:27 Autor: gfk
---.dynamic.mm.pl
Pociagi sa i to swietne. Jakos o Pesie milczy sie... A tu od razu krzyk na Stadlera
2015-09-09 14:24:36 Autor: mdk
---.static.ip.netia.com.pl
Stadler w sumie spełnił warunki umowy - przez najbliższy czas jest gdzie serwisować Flirty? Jest. To nie ma o czym mówić.

Natomiast problem jest z terenami w okolicy Warszawy, a dokładniej Olszynki, gdzie IC by to trzymało.
2015-09-09 16:22:52 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post WojciechABB:
"To Stadler nie spełni warunków umowy! Mieli razem z taborem przekazać gotowa hale a nie podnajmować.
Dodatkowo ograniczy to moce produkcyjne Remtraku co jest działaniem na niekorzyść PKP IC.

Czy ktoś to przemyślał?"
Chyba pomyliłeś hale.
Remtrak nie działa w całopociągowej tylko w remontowej będącej przybudówką do całopociągowej.
W remontowej nie ma druta, za to jest suwnica na całej długości i szerokości, a to się z drutem
by pogryzło.
2015-09-09 19:23:30 Autor: roman788
---.134.79.121
Pesa i Newag powinny temu się bliżej przyjzec. Przecież Stadler nie jest w stanie spełnić warunków umowy. Razem z pojazdami mieli oddać nowo wybudowaną hale w do utrzymania swoich pojazdów.

Wynajem hali od IC jest ewidentnym niespełnieniem tego ważnego punktu.
Przypomnę, że podobny zapis był przy przetargach na Pendolino i Darty i w obu przypadkach takie hale powstały!
2015-09-09 19:56:34 Autor: Domino
---.play-internet.pl
Panowie skoro nie znacie przyczyny dlaczego ta hala obecnie nie może powstać, to dlaczego mówicie, że to wina Stadlera?

Prawda jest trochę inna a jaka?

Dla ułatwienia podam, że zaplecze Stadlera też miało/ma powstać na Grochowie.
2015-09-09 21:01:29 Autor: Kolejarz prawdziwy
---.centertel.pl
To niech kupią grunt i wybudują hale która następnie przekażą IC.
Tak postępuje profesjonalna firma na europejskim poziomie - uczciwie wypełnia warunki umowy. Zaskakująco dziwnie i łaskawie Zamawiający idzie na rękę Stadlerowi.
2015-09-09 21:29:40 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Domino:
"Panowie skoro nie znacie przyczyny dlaczego ta hala obecnie nie może powstać, to dlaczego mówicie, że to wina Stadlera?

Prawda jest trochę inna a jaka?

Dla ułatwienia podam, że zaplecze Stadlera też miało/ma powstać na Grochowie."
Ok. 1995 roku Poczta Polska poszukiwała lokalizacji dla budowy węzła ekspedycyjno rozdzielczego.
Lokalizacja na Grochowie wydawała się sensowna ze względu na łatwość dołączania ambulansów
pocztowych do pociągów. Ale okoliczne grunty okazały się prawnie nieuregulowane.
Pewnie tak pozostało do dzisiaj. Zapasy terenu kolejowego w zarządzie PICu w zasadzie się
wyczerpały. KMy jeszcze trochę posiadają, ale sprzedażą zainteresowane raczej nie są.
Wolą zachować rezerwę dla siebie.
A pocztowy węzeł powstał na Wyczółkach w pobliżu autostrady. I była to bardzo słuszna
i perspektywiczna decyzja. Transport drogowy okazał się prawie o połowę tańszy od kolejowego
i odporny na niespodziewane zmiany rozkładów, wycinanie pociągów i co najważniejsze
odjazdy ze stacji pośrednich W TRAKCIE wymiany ładunku pocztowego.
2015-09-09 22:14:46 Autor: fredeka
---.134.79.121
a kogo interesują problemy nieudaczników ze Stadlera.
jest hala czy jej nie ma???????????/
jak nie ma to wypad z flirtami!!!!!!!!!
STADLER
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony