Partnerzy serwisu:

Feroco ponownie składa wniosek o upadłość

jm, Rynek Kolejowy 30.07.2014 290

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-07-30 16:31:01 Autor: tomi116
---.dynamic.gprs.plus.pl
I JAK ZWYKLE W CZARNEJ D...
2014-07-30 16:41:33 Autor: ---
---.dynamic.chello.pl
I kolejna wiadomość skopiowana z:

www kurierkolejowy eu
2014-07-30 17:17:20 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
Zdjęcie z cyklu: Nie śpieszy się nam, wszystko robimy ręcznie...
2014-07-30 17:39:17 Autor: gość
---.sky24.pl
zdjęcie ekstra!!! idealnie oddaje istniejącą sytuacje!
2014-07-30 18:09:39 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Spodziewana niespodzianka. Zwłaszcza w MIR i PLK.

Nie martwcie się jednak. A4 z Tarnowa do Dębicy, a co za tym idzie z Niemiec do Przemyśla będzie gotowa na początek października. Sprawa jest więc jasna i prosta.
2014-07-30 20:10:13 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Kolejne przebudzenie z ręką w nocniku. PKP PLK powinna mieć własny sprzęt i ekipy, a nie ogłaszać multum przetargu dla firm, które jeśli nie upadną, to spartaczą, wykonując inwestycję w czasie 10-krotnie dłuższym niż wynika to z czasochłonności dajen technologii.......
2014-07-30 21:38:36 Autor: podróżnik
---.adsl.inetia.pl
@Arrivederci
Jeszcze 20 lat temu kolej miała swoje jednostki, które takie roboty wykonywały (Oddziały Zmechanizowanych Robót Drogowych oraz Inżynieryjnych i Podtorzowych). Roboty były realizowane wg planu i bez angażowania władz najwyższych a także bez jakiegokolwiek wsparcia zagranicznych funduszy. Technologie nie odstawały znacząco od tego, co obserwuje się współcześnie (patrz foto).
Potem przyszła niewidzialna ręka rynku i reformy.
A teraz? Jesteśmy 30 lat za Czarnymi i perspektywy coraz gorsze przy takim zarządzaniu.
Banksterzy po prostu nie ogarniają złożoności materii... a może to jest celowa robota?
Kiedyś to się nazywało sabotażem (zapomniane słowo) za co się szło do pierdla.
2014-07-30 22:37:49 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tylko dlaczego co 10 lat remontowano te same linie ? I dlaczego teraz "spadkobiercy" DOM-ów ( ZRK-DOM P-ń, DOLKOM, PPMT) potrafią spie..... proste roboty utrzymaniowe ?
I jeszcze jedno - jak ma się do firm zaleznych od pekapu UZP , czy płatności z funduszy UE ?
2014-07-30 22:40:20 Autor: z torów plk
---.dynamic.gprs.plus.pl
I jeszcze jedno - dlaczego Torpol, Strabag nie mają kłopotow ? Czyźby chodziło o "tłustego misia" ?
2014-07-31 07:07:37 Autor: kolejarz_
---.tktelekom.pl
Lcs'y i duże tematy dobiły firmę. Zamiast brać łyżeczką, chcieli chochlą i się przejechali ...
2014-07-31 08:08:33 Autor: Zyga
---.internetdsl.tpnet.pl
I kolejna porządna firma z polskim kapitałem idzie do piachu... Tak nasz rząd chroni rynek, że niedługo wszyscy będą pracować dla hiszpańskich i włoskich firemek za psie pieniądze po 14 godzin dziennie.

I od razu rozwieję marzenia: Inwestycje nie pójdą szybciej, nie będą realizowane sprawniej, jakosciowo też będzie tylko gorzej. W firmach na literkę S, F czy V rządzi excel i smutny pan nie mówiący po polsku zapatrzony w ww. tabelki excela. Pieniądze popłyną za granicę, a z problemem zostaną polscy podwykonawcy.
2014-07-31 08:19:54 Autor: Zyga
---.internetdsl.tpnet.pl
@arrivaderci: guzik prawda. Obecnie czas robót zależy przede wszystkim od PLK. Gdyby:

1. PLK przekazywała odpowiednią dokumentację (a nie spartaczone projekty)
2. PLK udzielała odpowiedniuch zamknięć (zamknięcie obydwu torów), rozumiała potrzeby wykonawców, a nie tylko przewoźników towarowych
3. Decyzje w PLK byłyby podejmowane odważniej, bez kilkumiesięcznego oczekiwania na decyzję w błahych sprawach - przy wstrzymanych robotach.
4. Nadzór miał jaja. Obecnie nadzór jest sprowadzony do roli kompletatora dokumentacji i pośrednika w przekazywaniu pism, bez żadnych kompetencji decyzyjnych.

to inwestycje byłyby realizowane znacznie sprawniej.

Obecnie Wykonawca jest traktowany jak ZŁODZIEJ, który chce okraść matkę PLKę. Nikt nie patrzy, że mimo wszystko Wykonawca powinien coś zarobić. Nie mówiąc o zatorach płatniczych - oczekiwanie na kilkumilionowe płatności po rok czasu - wszystko w majestacie prawa...
2014-07-31 09:40:33 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Szanowni dyskutanci!
PRAWDA LEŻY OCZYWIŚCIE POŚRODKU.
Każdy ma trochę racji. Tylko, że trudno przemilczeć jedną gorzką refleksję...
Czy zmiany, które od kilkunastu lat wprowadza kolej są zmianami na lepsze?
Czy jest nadzieja na jakąś poprawę? Mam wątpliwości. W tym tkwi cały problem.
2014-07-31 10:35:01 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Zyga
na Tarnów-Dębica byłem kilka razy i obserwowałem "postępy". np. w Grabinach są gotowe dwa perony od dłuższego czasu, ale przejściem podziemnym nikt się nie zajął i ludzie latają przez tory (jest możliwość obejścia legalnego, ale to kilkaset metrów).
prace się wleką, pracuje po kilku robotników. w miejscach zamkniętych tory rozebrane, nie ma ludzi i nic się nie dzieje.
rozumiem, że mostu na wisłoce się nie dało budować, bo były problemy z ogródkami działkowymi, ale reszta trasy już dawno powinna być skończona.
dodam, że to chyba najgorszy projekt, bo nawet w dębicy nie ma wiaty na peronie tylko dwie budki jak z przystanku komunikacji miejskiej. wygląda to żałośnie.
2014-07-31 12:06:50 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
@zyga no nie znam firmy z rynku na "V" :D
2014-07-31 15:43:22 Autor: --
---.dynamic.chello.pl
W CZARNEJ TŁUSTEJ D....
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony