Facebook, twitter, instagram - czy przewoźnicy umieją te narzędzia wykorzystać?
TOR Konferencje ⚫ 09.05.2014 ⚫
153
Archiwum RK
Komentarze:
2014-05-09 14:16:11 Autor: wayfarer
---.euv-frankfurt-o.de
Dopóki na kolei nie będzie zauważalnie lepiej, jakiekolwiek posty na facebook'u pochodzące od fanpage'ów przewoźników kolejowych będą "hejtowane" - i nie ma za bardzo się co dziwić.
Niech blond ministra przejedzie się Regio- kiblem albo niech dojeżdża takowym codziennie do pracy, a potem niech walczy o więcej km autostrad z Unią.
Niech blond ministra przejedzie się Regio- kiblem albo niech dojeżdża takowym codziennie do pracy, a potem niech walczy o więcej km autostrad z Unią.
2014-05-11 03:39:14 Autor: marcin1
---.dsl.dyn.ihug.co.nz
Szkolenia z umiejętności wykorzystania szajsbuka itd należy zawsze zaczynać od uświadomienia kursantom, że nie każdy ma konto na tych portalach, jak również nie każdy posiadający tam konto jest nolife'em, który od momentu obudzenia się aż do pójścia spać nic nie robi tylko ciągle śledzi, kto wstał, kto co zjadł na śniadanie, kto zrobił qpę, kto się podrapał w tyłek itd. Pewnie, jest to jeden z kanałów dotarcia do klientów i potencjalnych klientów, ale wyróżnianie posiadaczy konta na szajsbuku z jednoczesną dyskryminacją tych, którzy z jakichkolwiek powodów konta nie posiadają i posiadać nie chcą, jest bardzo gimbusiarskie – chodzi o np. oferty i konkursy, w których warunkiem uczestnictwa jest „zalajkowanie” profilu przewoźnika.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |