Partnerzy serwisu:

EP09 z europejskim system sterowania

jm, Rynek Kolejowy 15.04.2014 391

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-04-15 11:50:49 Autor: Leniwiec
---.gl.digi.pl
Właśnie przeczytałem artykuł i zauważyłem w nim takie oto słowa: "Jak informuje PKP PLJK". Chciałbym w związku z tym zadać pytanie: co to za spółka PKP PLJK?
2014-04-15 12:03:33 Autor: bartek91
---.arbelon.com.pl
A czemu nie zakładają na husarzach tylko na epokach?Płaczą że nie nikt nie chce założyć na nich a zakładają na starych typach które i tak nie pojadą szybciej niż 160 km/h.
2014-04-15 12:10:45 Autor: Pendolinek
---.97.198.128
A kiedy na EN57?
2014-04-15 13:08:21 Autor: ET41-101
---.centertel.pl
Stadium wykonalności - wywalone pieniądze. Uchwalony program wdrażania przez Radę Ministrów lata temu, a teraz ktoś kasę weźmie za opinie, że system powinien być wdrażany...
2014-04-15 13:15:33 Autor: sm31
---.cirow.pl
Redakcjo
Co to takiego PKP-PLJK? Czy aby na pewno "przewoźnik ma ich 46" w sensie lokomotyw EP09?Rozumiem Fakt czy SE ale portal branżowy??
2014-04-15 13:47:39 Autor: Głos z USA
---.tmodns.net
@profesor

System kabinowy przynajmiej działający w USA, nie wymaga sieci trakcyjnej. Ten system jest nawet przenośny. Można go na plecach założyć a w ręku trzymać wskaźniki sygnalizacyjne 4 pozycyjne (wyświetlacze)
2014-04-15 14:21:54 Autor: iza mirafiori@zula bomba
---.dynamic.chello.pl
Nawet najbardziej komfortowe wagony, czy EP09 z bajerami:) nie przyczynią się do zwiększenia zainteresowania ofertą przewoźnika bez skutecznego marketingu. Można spuścić zasłonę milczenia na brak wagonu gastronomicznego w nowym TLK Mieszko - co prawda knajpy nie zostały ujęte w przetargu, ale podobno miały kursować ''stare'' w każdym zmodernizowanym składzie, czy braku zagłówków tak jak w zmodernizowanych wagonach dla linii Przemyśl - Szczecin.To bzdety na które w IC będzie się zwracać uwagę może za 5-10lat po zmianie właściciela.

Trudno jednak przejść obojętnie wobec całkowitej ignorancji ludzi z IC w zakresie sprzedaży własnej siatki połączeń. Od 9 marca na trasie Gdynia - Wrocław funkcjonuje czwarte bezpośrednie połączenie w porze dziennej - TLK Heweliusz. Pomimo istotnej konkurencji ze strony Polskiego Busa, od 9 marca IC nie zająknęło się na swojej stronie internetowej o fakcie uruchomienia dodatkowego połączenia,którego czas przejazdu 6:13 jest najkrótszy (pozostałe TLK jadą 6:42).
Wspomniany TLK Heweliusz w wyszukiwarce rozkład.pkp.pl funkcjonuje jako pociąg z przesiadką na stacji Poznań Główny:-))))))) Przez ponad miesiąc,nikt z IC nie zauważył oczywistego błędu w wyszukiwarce,który uniemożliwia zwiększenie przychodów firmy...Powyższy przykład utwierdza jedynie w przekonaniu,że IC może kupić nawet 100 wagonów i 200 pendolino, co o zgrozo przy obecnym marazmie intelektualnym kadry zarządzającej, nie przełoży się na zwiększenie udziałów w rynku przewozów.

Przy okazji warto wspomnieć, że Pan Celejewski oddał walkowerem cały rynek przewozów międzynarodowych w korytarzu Berlin - Wrocław - Opole -Kraków kolegom z DB,którzy uruchamiają SAMODZIELNIE już 3 autobusy!!! IC jako wyłączny partner DB w zakresie realizacji połączeń dalekobieżnych na terenie Polski, nie ma z tego prawdopodobnie nawet złotówki,a EC Wawel,zostanie prawdopodobnie odwołany w grudniu. Panu Celejewskiemu polecam lekturę Planu Transportowego.Mam nadzieję,że Bieńkowska rozliczy IC z zapisów dotyczących realizacji sieci połączeń międzynarodowych i w sposób radykalny ograniczy dotację dla firmy zarządzanej przez ludzi,których wyłącznym ''sukcesem'' jest 25% spadek udziału w rynku w tak ekstremalnie krótkim czasie.
2014-04-15 14:28:09 Autor: jubikej
---.dynamic.chello.pl
@iza
Heweliusz z Gdyni jeździ do Poznania, na Poznań-Wrocław jedzie zupełnie inny skład

@bartek91
jest jeszcze cos takiego ze z ECTS będzie można jezdzic bez pomocnika, tu nie o sama predkosc chodzi
2014-04-15 14:36:56 Autor: iza mirafiori@zula bomba
---.dynamic.chello.pl
:-)) Jeżeli IC zaplanowało dwa Heweliusze na różnych trasach, to zasługuje jedynie na order za głupotę:-)
2014-04-15 14:42:00 Autor: wojtus
---.183.147.37.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post sm31:
"Redakcjo
Co to takiego PKP-PLJK? Czy aby na pewno "przewoźnik ma ich 46" w sensie lokomotyw EP09?Rozumiem Fakt czy SE ale portal branżowy??"
Jedna lokomotywa została pocięta po wypadku w Szczekocinach.
2014-04-15 15:00:50 Autor: Ten od sterowania
---.tktelekom.pl
"ERTMS (European Rail Traffic Management System) to system bezpiecznego sterowania ruchem"...
Nie sterowania a zarządzania! Od sterowania to jest ETCS. "Management" a "Control" - jednak robi wielką różnicę..
2014-04-15 17:23:32 Autor: z torow plk
---.icpnet.pl
@iza "costamcostam"
No przecież sama sobie odpowiedziałas DLACZEGO ?
..."IC bedzie zwracac uwagę za 5-10 lat PO ZMIANIE właściciela.
Przecież nawet Celejewski nie jest tak głupi jaki wywinęli numer z Heweliuszem ! A moze jest ?
2014-04-15 20:07:58 Autor: toby
---.60.citypartner.pl
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=778124848865560&set=a.213460441998673.58124.212892398722144&type=1&theater
2014-04-16 18:00:48 Autor: Fan KDP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po pierwsze ETCS to nie wzrost prędkości ale bezpieczeństwa. Po drugie warto instalować na EP09 bo one jeszcze kilka ładnych lat będą jeździć - każde doświadczenie jest cenne. A całe wdrożenie ETCS na E30 miało w założeniach instalacje systemu na kilku typach pojazdów. Dlaczego tak?. O to trzeba pytać autorów pomysłu na linii E30. Chcemy od razu lecieć na marsa a tym czasem mamy elementarne braki w podstawowej wiedzy. I dlatego warto drobniejszymi krokami ale do przodu. Brawo dla IC !. Inni przewoźnicy nie dali rady.
2014-04-22 21:56:01 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
Jeżdzę na lokomotywach z fabrycznie zamontowanym systemem ETCS i co? I nic! Bo na PLK ten system nie funkcjonuje.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony