Partnerzy serwisu:

Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]

Jakub Madrjas 12.08.2021 6,9k

arrow
arrow
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Fot. PKM
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Elektryfikacja Pomorskiej Kolei Metropolitalnej coraz bardziej zaawansowana [zdjęcia]
Pomorska Kolej Metropolitalna opublikowała zdjęcia z przebiegu elektryfikacji swojej linii kolejowej. Prace prowadzone są obecnie na odcinku Brętowo – Kiełpinek.
W połowie czerwca 2021 roku ruszyły prace związane z elektryfikacją na linii PKM. Po miesiącu od rozpoczęcia prac roboty budowlane przeniosły się na odcinek Kiełpinek – Brętowo. Spółka PKM publikuje na swoim facebooku bardzo ciekawe zdjęcia z realizacji inwestycji. Na kanale youtube inwestora można znaleźć również filmy z prac: 
Film przedstawia prace wiertnicy MAX 25000 za pomocą której Torpol wykonuje przewiercenia w ziemi, w których następnie umieszcza fundament – w tym przypadku pod bramownicę na przystanku PKM Gdańsk Jasień zarejestrowane na początku sierpnia 2021r. Zastosowanie takiego sprzętu eliminuje konieczność wykonywania wykopów, dzięki czemu pozwala na zaoszczędzenie (kluczowych w takich sytuacjach), czasu pracy i pieniędzy. Wiertnica zazwyczaj stosowana jest w terenach wymagających ograniczenia negatywnego wpływu prac na infrastrukturę kolejową – podaje PKM.

Jak informuje inwestor, od 10 sierpnia przez 2 tygodnie wykonawca dodatkowo będzie pracował także w czasie nocnej przerwy w kursowaniu pociągów. Tylko wówczas możliwe jest bowiem palowanie fundamentów w bezpośrednim sąsiedztwie rozjazdów kolejowych. Prace te wykonywane będą jednak tylko w niektóre noce. Będą to ostatnie palowania fundamentów pod słupy trakcyjne na odcinku Brętowo – Kiełpinek. Z końcem sierpnia wykonawca przeniesie się z robotami na kolejny odcinek linii PKM, pomiędzy Kiełpinkiem a Rębiechowem – informuje spółka, przepraszając mieszkańców za utrudnienia i hałas.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony