Partnerzy serwisu:

Elektryfikacja odcinka Ełk - Korsze: Jest wykonawca studium

jm, Rynek Kolejowy 11.12.2014 324

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-12-11 09:40:47 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
No wreszcie ktoś ważny uwierzył, że Niemcy już tu nie wrócą
i wszelkie inwestycje są dla nas - Polaków.
2014-12-11 10:13:16 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
http://www.narew-ostroleka.eu/o_inwestycji
2014-12-11 11:26:48 Autor: CT
---.nitka.net.pl
Raczej odwrotnie -"Ktoś" wie: "Niemcy tu wrócą" - to trzeba zelektryfikować!
2014-12-11 11:28:32 Autor: UZUP
---.nitka.net.pl
15 KV AC 16 2/3 Hz - oczywiście !
2014-12-11 14:39:31 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
A co z elektryfikacją linii nr 14 odc. Żagań-Zasieki (w przyszłości Głogów-Żagań), nr 275 odc. Miłkowice-Gubin, nr 203 Tczew-Kostrzyn, nr 210 Chojnice-Runowo Pomorskie, nr 286 Kłodzko-Wałbrzych, nr 137 odc. Kędzierzyn Koźle-Legnica? Szczególnie pierwsze trzy linie są istotne z punktu widzenia elektryfikacji. Pewnie jeszcze kilka linii by się znalazło.
2014-12-11 16:22:58 Autor: bebli
---.108.152.137.wlantech.pl
rany boskie ,co wy pierdzielicie ?
2014-12-11 17:43:21 Autor: strunobetonowiec
---.dynamic.chello.pl
No nareszcie !
Jak w ogóle przez tyle lat od 1990 gdy doszli do Ełku i od drugiej mańki do Korsze, jak można było zostawić te 100km bez druta.
2014-12-11 18:30:55 Autor: m
---.147.214.178.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zaraz ,zaraz czy wstępne stadium nie było już wykonane? Oświećcie ludność bo coś już opracowywano po 2000 roku i wyszło ,że za mało prądu, pociągów itp,itd....
2014-12-11 19:04:41 Autor: zajączek
---.internetdsl.tpnet.pl
Masz rację, ostatniej zimy jak jechaliśmy w ferie ze Świnoujścia do Zakopanego to był objazd przez Żywiec ale skład prowadzony EP09 spokojnie sunął całą trasę. W Suchej Beskidzkiej zatrzymaliśmy się właśnie z uwagi na straty spowodowane energią kinetyczną, kierownik powiedział, że z uwagi na stan olodzenia zaczekamy na nadciągający od Krakowa drugi skład prowadzony EP09 z Suwałk. Dobrze, że blisko była Biedronka, połowa pasażerów w czasie oczekiwania udała się na zakupy i mieliśmy niezłą imprezę. Po złączeniu składów ruszyliśmy w podwójnej trakcji w stronę Zakopanego i niestety okazało się, że te straty energii były bardzo duże. Dwa loki nie dały rady i zatrzymaliśmy się w śnieżnej zadymce w trakcie podjazdu. Zarządzono wycofanie składu z bezpieczną prędkością 20 km/h, w Suchej Beskidzkiej czekała już na nas ET41. Nastąpiła zamiana, na czole ET41, a na popychu 2xEP09. Na całej linii wstrzymano pozostałe składy aby energia kinetyczna nie uciekała z trakcji i w ten sposób po rozpędzeniu składu udało nam się pokonać podjazd do Zakopanego. To była przygoda!
2014-12-11 19:18:20 Autor: prosiaczek
---.opera-mini.net
Tak było, zajączku! Tak było!
2014-12-11 21:31:29 Autor: Puchatek
---.dynamic.gprs.plus.pl
A pamiętasz zajączku co ze mną zrobiłeś w kibelku?
2014-12-12 00:15:08 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
A po co studium wykonalności oczywistej oczywistości? Za te 3 bańki to można zapalować kilkanaście kilometrów...
2014-12-12 06:43:56 Autor: Mar37
---.play-internet.pl
To chyba skieruja te składy na Iławe i E65 bo trasa do Elbląga po 2020 bedzie juz nieprzejezdna. Juz teraz icc turla sie ...rozwijajac mega predkosci...
2014-12-17 23:41:34 Autor: Sebastian
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może podniosą prędkość do 120? Na państwowej linii w XXI w. ??!! Ludzi, przecież tu jest przedwojenny nasyp na dwa tory! Jak znalazł warunki na 160.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony