Partnerzy serwisu:

Eksploatacja sprzęgów czołowych i międzywagonowych, a bezpieczeństwo pasażerów

rk 13.12.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2012-12-13 19:44:20 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
\"Prelegenci podkreślali fakt, że celem konferencji nie było wytykanie błędów, lecz pokazanie ewidentnego stanu systemów sprzęgania\"

Interesujące byłoby wiedzieć stan sprzęgów których typów pojazdów opisują. W starych, np. w EN57 - pełna zgoda. Do roz/sprzęgnięcia potrzeba \"dwóch chłopa\" a i tak wynik niepewny. Wiem, że PR (będące wtedy jeszcze w strukturach PKP) się tym kiedyś interesowały - jednak cena, jaką Dellner zaproponował za regenerację powalała i się skończyło.
PS. Widziałem kiedyś w Belgii łączenie dwóch ezt - przy peronie. Podjechał jeden skład do drugiego i składy sprzęgnięte; bez wychodzenia kogokolwiek do złącza.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony