ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]
Michał Szymajda ⚫ 12.12.2021 ⚫
29,9k


![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191442r10.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191457r1.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191457r2.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191457r3.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191457r4.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191458r5.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191458r6.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191458r7.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191458r8.JPG_60-60.jpg)
![ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia] ED74 po modernizacji pojechał z pasażerami. Jest bardzo cichy [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20211212191458r9.JPG_60-60.jpg)
Pierwsze dwa elektryczne zespoły trakcyjne ED74 wyjechały, w trakcji ukrotnionej, na linie. Pierwszy kurs wykonały na trasie Wrocław – Przemyśl i Przemyśl – Wrocław. „Come back” był niemal bezproblemowy.
W dziewiczy rejs wyruszyły pojazdy z numerami 003 i 004. „Rynek Kolejowy” miał przyjemność odbycia przejażdżki pojazdem na trasie z Katowic do Gliwic, w składzie IC Siemiradzki.
Pierwsze, co jest szczególnie zauważalne, to cisza na pokładzie. Pojazd jest cichy w każdym członie, elektroniki, inaczej na przykład niż w Darcie, w zasadzie nie słychać. Można odnieść wrażenie, że to najcichszy pojazd, jaki w swoim taborze ma PKP Intercity.
ED74 po remoncie ma dobre parametry przyspieszenia, dosłownie „płynie po torach”. O wnętrzu pisaliśmy już wcześniej, tutaj nadmienimy tylko, że fotele zastosowane w pojeździe są dość ergonomiczne, choć również twarde i stosunkowo wąskie, z zagłówkiem, który nie pozwala na zajęcie swobodnej pozycji. W pierwszej klasie wygląda to znacznie lepiej, przyjemne wrażenie sprawia też wykładzina. Wszędzie jest sporo miejsca na bagaż.
Po wielu latach udało się PKP Intercity dopracować standardy informacji pasażerskiej i ta zamontowana w ED74 jest wreszcie czytelna i prosta do odczytania. Niestety w pojeździe nie działało oświetlenie indywidualne, a także wyświetlacze wskazujące zajętość miejsca.
W pojeździe nie ma na razie automatów z napojami czy przekąskami. Niestety, usługa gastronomiczna realizowana „z wózka” może napotkać problemy w postaci różnej wysokości podłogi w pojeździe.
Problemem jest też przestrzeń dla rowerów. Zorganizowano ją źle. Wieszaki są ustawione ciasno, a miejscach trudnodostępnych, co będzie denerwować zarówno rowerzystów, jak i załogę pociągu. W miejscu gdzie zorganizowano przestrzeń dla niepełnosprawnych jest z kolei dość ciasno, a dostęp do niej ograniczają… windy dla wózków, które znajdują się w przedsionku.
Według naszych informacji. Pierwszy dzień kursowania ED74 po dłuższej przerwie nie napotkał problemów natury technicznej.
Pierwsze, co jest szczególnie zauważalne, to cisza na pokładzie. Pojazd jest cichy w każdym członie, elektroniki, inaczej na przykład niż w Darcie, w zasadzie nie słychać. Można odnieść wrażenie, że to najcichszy pojazd, jaki w swoim taborze ma PKP Intercity.
ED74 po remoncie ma dobre parametry przyspieszenia, dosłownie „płynie po torach”. O wnętrzu pisaliśmy już wcześniej, tutaj nadmienimy tylko, że fotele zastosowane w pojeździe są dość ergonomiczne, choć również twarde i stosunkowo wąskie, z zagłówkiem, który nie pozwala na zajęcie swobodnej pozycji. W pierwszej klasie wygląda to znacznie lepiej, przyjemne wrażenie sprawia też wykładzina. Wszędzie jest sporo miejsca na bagaż.
Po wielu latach udało się PKP Intercity dopracować standardy informacji pasażerskiej i ta zamontowana w ED74 jest wreszcie czytelna i prosta do odczytania. Niestety w pojeździe nie działało oświetlenie indywidualne, a także wyświetlacze wskazujące zajętość miejsca.
W pojeździe nie ma na razie automatów z napojami czy przekąskami. Niestety, usługa gastronomiczna realizowana „z wózka” może napotkać problemy w postaci różnej wysokości podłogi w pojeździe.
Problemem jest też przestrzeń dla rowerów. Zorganizowano ją źle. Wieszaki są ustawione ciasno, a miejscach trudnodostępnych, co będzie denerwować zarówno rowerzystów, jak i załogę pociągu. W miejscu gdzie zorganizowano przestrzeń dla niepełnosprawnych jest z kolei dość ciasno, a dostęp do niej ograniczają… windy dla wózków, które znajdują się w przedsionku.
Według naszych informacji. Pierwszy dzień kursowania ED74 po dłuższej przerwie nie napotkał problemów natury technicznej.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |