Partnerzy serwisu:

ED59 idzie na naprawę rewizyjną

jm, Rynek Kolejowy 14.01.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2013-01-14 13:02:14 Autor: zdziwiony
---.internetdsl.tpnet.pl
To Przewozy Regionalne przez 6 lat woziło ludzi pojazdem bez dokumentacji technnicznej? Może miał tylko kartę rowerową? Co za bzdury wypisujecie!
2013-01-14 13:15:59 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@zdziwiony
Pojęcie Dokumentacja techniczna obejmuje szereg bardzo różnych dokumentów. Niezbędne dla eksploatowania pojazdów przez przewoźnika, w tym DSU, PR z pewnością posiadają.
Swoją drogą odnośnie dokumentacji, jaką (nie)posiadają przewoźnicy niejeden by się zdziwił...
2013-01-14 13:20:56 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
a co będzie z ED 73 ? to też jest prototyp
2013-01-14 14:28:29 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ED73 pewnie na naprawę rewizyjną, chyba że zdecydują się na NR+M (wymiana rozruchu tyrystorowego na asynchroniczny). Cała reszta pozwala na jazdę 120-130 km/h.
2013-01-14 15:46:40 Autor: degar
---.internetdsl.tpnet.pl
a co się stało z czwartym członem tej jednostki ?
2013-01-14 17:38:04 Autor: walan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@zdziwiony
to, że kupiłeś nowy samochód nie znaczy, że masz dogłębną dokumentację techniczną z wymiarami każdej części, pasowaniami ect.

@dager
stoi na bocznicy zakładu w Bydgoszczy. sam nie wiem już jaki był cel jego odłączenia.

Na marginesie ten pojazd najładniej się prezentował ze wszystkich EZetów. EDki, Elfy czy Akatusy może i mają swój urok ale ED59 super czoło.
2013-01-14 20:35:17 Autor: grygus
---.dynamic.chello.pl
Kiedyś widywałem ED59 bardzo często na Warszawie Wschodniej, ale już dawno, dawno go nie widziałem. Gdzie on jeździ? W ogóle był w ruchu przez ostatnie lata?
2013-01-14 21:55:48 Autor: isaak
---.play-internet.pl
Przecież to PESA więc pewnie stoi gdzieś w krzakach zepsuty
2013-01-14 22:12:50 Autor: Pt47-25
---.centertel.pl
Stoi w Idzikowicach.
2013-01-15 00:23:10 Autor: Bozia
---.range86-128.btcentralplus.com

Bozia
Zmiana właściciela, że PRy zlecają rewizje Acatusa, a nie UMWŁ?
2013-01-15 09:30:17 Autor: tip
---.random.waw.pl
W odpowiedzi na post scorpio:
"ED73 pewnie na naprawę rewizyjną, chyba że zdecydują się na NR+M (wymiana rozruchu tyrystorowego na asynchroniczny). Cała reszta pozwala na jazdę 120-130 km/h."
ED73 nie mają rozruchu tranzystorowego.
Poza tym rozruch asynchroniczny (cokolwiek miałeś na myśli) też jest tranzystorowy w dzisiejszych czasach.
2013-01-15 10:17:27 Autor: zeus04
---.133.23.13
@ jurasN:
A potem czytamy na różnych forach, że któryś tam warsztat, że w którejś tam lokomotywowni zatrzymał się na etapie młotka ;) Zazwyczaj małe serie taboru są sprzedawane bez schematów ideowych, bez specjalistycznego oprogramowania, bez specjalistycznych narzędzi itd. Przewozy Regionalne w przetargu na modernizacje 44 sztuk EN57 na napęd asynchroniczny - zastrzegły sobie dostarczenie pełnej dokumentacji, licencji itp., ale nie każdy tak robi.
Pozdrawiam.
2013-01-15 10:41:11 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@zeus04
Wiem, wiem. Sam się prawie dziesięć lat temu bujałem ze ściąganiem dokumentacji technicznej (dla PKP Przewozy Regionalne)
2013-01-15 12:41:51 Autor: jjj
---.196.147.47
Jechałem kiedyś tym pociągiem. Siedzenia jak dla przedszkolaków.
2013-01-16 14:23:47 Autor: radek_mgth
---.208.54.221
On kiedyś jeździł na trasie Łódź - Warszawa jako InterRegio. Ostatnio widywałem go na trasie do Łowicza.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony