Partnerzy serwisu:

Dymisja 4 wiceministrów MIR. Wśród odwołanych – Klepacki i Zdziebło (Aktualizacja)

pr, Rynek Kolejowy 18.12.2014 139

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-12-18 20:46:28 Autor: Ciekawski
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyżby pani minister Wasiak rozumie, że koleją powinni zajmować się kolejarze, a drogami drogowcy?
2014-12-18 20:49:25 Autor: Rozsądek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Minister Andrzej Massel do steru!!!
2014-12-18 20:53:41 Autor: JAN z KW KC...
---.dynamic.chello.pl
Pewnie doszły, do Pani Premier słuchy, że Pan odpowiedzialny 'za kolej', ośmielił się nazwać naszego dziobaczka na szynach...samolotem.

Brrr, taka zniewaga, dymisji Pana Klepackiego. wymaga. Program jest słuszny...

Tylko co dalej ? I czy coś się zmieni ?
2014-12-18 21:07:10 Autor: JAN z KC POZPR
---.dynamic.chello.pl
Och jakżem się pomylił

Ch... znowu mnie wyślą na placówkę do Ułan Bator
jasny gw...
2014-12-18 21:17:08 Autor: Smutny
---.180.26.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Oby Pani Minister w miejsce odwołanego Klepackiego powołała wreszcie kulturalnego, rozsądnego i wykształconego kolejarza. Od dwóch lat za kolej odpowiadają osoby, które swoją niekompetencję rekompensują aroganckim zachowaniem i bezczelnym traktowaniem podwładnych kolejarzy. Wystarczy zrobić przegląd zarządów i central PKP SA, PLK SA, Intercity sp. z o.o i Cargo S.A. sami jacyś amatorzy nazywani menadżerami. Ponadto takiego rozbudowania administracji central tych spółek kolej nigdy nie widziała, za prostą decyzją trzeba czekać miesiąc a i tak jest z błędami, nie mówiąc o braku znajomości podstawowej terminologii kolejowej.
2014-12-18 21:18:35 Autor: z dołu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To czas na nową wersję restrukturyzacji PR i przywrócenie Frankfurtów.
2014-12-18 21:25:30 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
To, co napisano powyżej, jest ważne, ale frankfurty to tylko element całości. Potrzebne jest szerzej nowe podejście do połączeń międzynarodowych będących częścią ruchu regionalnego. Przy skali wydatków ministerstwa kwoty są minimalne, a znaczenie takich połączeń ogromne.

Przede wszystkim jednak osoba odpowiedzialna za kolej musi być ministrem od kolei jako całości, nie rzecznikiem interesów PKP IC. Rozumieć, że jest to system naczyń połączonych i znać zasady i trendy w branży w innych krajach UE. Tego wymagania nie spełni nawet najlepszy bankier.

Wspominam teraz Massela, o którego działaniach (za które często, jak się okazało, wcale nie odpowiadał) napisałem tu kilka niemiłych rzeczy i było mi potem głupio. Oby nowy wiceminister był osobą o takiej wiedzy i zaangażowaniu jak pan Massel.
2014-12-18 21:37:23 Autor: adam1234
---.10.53.116
A ja nie jestem do końca zadowolony z tych roszad rodem z piaskownicy

kiedy kobieta o sztywnej twarzy swoje związki radomskie utrzymywać będzie TYLKO przy herbatce? uważam, że dymisje w MIR powinny zacząć się od głowy...
2014-12-18 21:38:24 Autor: komentator
---.adsl.inetia.pl
Pewnie trzeba było zwolnić miejsce dla tych, którzy przepadli w wyborach samorządowych.
Sojusze zobowiązują.
2014-12-18 21:43:18 Autor: trr
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
I bardzo dobrze. Klepacki nawet na maile pasażerom nie potrafił odpisać - taki wielki pan, że korona by mu z głowy spadła. Szkoda tylko p. Adama Ździebło - sympatyczny, normalny człowiek.

Powinni teraz momentalnie odsunąć ze stanowiska Karnowszczaka i Celeja.
2014-12-18 21:46:08 Autor: max2
---.dynamic.chello.pl

max2
Zawiodą się ci, którzy liczą na pozytywne zmiany. Ta władza jest do takich zmian niezdolna. 8 ostatnich lat pokazuje to dobitnie.
2014-12-18 21:56:09 Autor: hugo
---.inter-sat.pl
A kanciarz, łapówkarz i mający "szemrane" interesy Rynasiewicz?
2014-12-18 21:57:13 Autor: JAN z KW...KC...
---.dynamic.chello.pl
No, nie jest źle, nie jest źle...

No ale coś z tym, czeba zrobić... Nie może być tak że system, sprzedaje 2 bilety na 1 miejsce, dosłownie: dwa bilety na jedno miejsce !

Siedzę sobie w EIP, nagle przyjdzie jakiś wąsaty dziadek i mówi że łon tu będzie siedział a nie ja, a ja nie chcę się kłócić w tym wyciszonym pociągu, bo bardzo słychać, nie po to ludzie płacą ciężkie pieniądze żeby słuchać kłótni. Ale tez niechcę żeby jakiś dziadek albo babcia siedziała na moich kolanach, co innego młoda panna która tyle nie waży.

Ktos na tym powinien zapanować. Nie jest tak źle, na razie (po mojej pomyłce, co do V plenum, nieskonczy się na Ułan-Bator, tym razem, będę cieciem na ul. Nowoprojektowanej 6 w Warszawie.
2014-12-18 22:13:30 Autor: doradca kuuper van basten
---.dynamic.gprs.plus.pl
Panie Klepacki, co z moją nagrodą? Kto teraz wyda mi nagrodę?
2014-12-18 22:14:23 Autor: dżejsek
---.adsl.inetia.pl
Nie chcę krakać, ale te dymisje mogą oznaczać, że za chwilę całe wierchuszka MIR, to będą kobiety z Radomia.
2014-12-18 22:27:36 Autor: stary emeryt kolejowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zbliża się wigilia, czyżby również szykowała się na coś chytra baba z Radomia ?.
2014-12-18 22:29:40 Autor: pasażer.
---.dynamic.chello.pl
Massel wróć!
2014-12-18 22:35:27 Autor: doradca kuuper van basten
---.dynamic.gprs.plus.pl
Massel wróć!
2014-12-18 22:37:02 Autor: do Ciekawski
---.dynamic.chello.pl
koleją zajmowali się kolejarze od 50 lat i efekty widać do dzisiaj - jest to jeden z najbardziej zaniedbanych sektorów!
2014-12-18 22:39:37 Autor: że kto??
---.dynamic.chello.pl
"Massel wróć"?? a co ten pan niby takiego dobrego zrobił? Ludzie opanujcie się!
2014-12-18 22:41:51 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@do Ciekawski
Jakeś taki ciekawski, to zastanów się, jakim szmalem zarzucani są dzisiejsi władcy kolei a czym zasypywani byli pogardzani przez Ciebie kolejarze.
I... ilu ci "dzisiejsi" pozbyli się w tym czasie pasażerów.
2014-12-18 22:44:47 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
W odpowiedzi na post Rozsądek:
"Minister Andrzej Massel do steru!!!"
Niestety p. Massel oprócz sukcesów ma też na swoim koncie porażki. Najpoważniejszą jest sprawa modernizacji linii E65 - olbrzymie koszty sięgające kosztom wybudowania CKM północ i niewspółmierne efekty. Projekt zakładał zakup pociągów z wychylnym pudłem, skończyło się bez tej opcji. Za to pociągi są o 10 cm węższe niż normalne i mają zwężający się u góry i dołu przekrój co odczuwają pasażerowie. Boczne ściany typowych wagonów są do siebie równoległe.
2014-12-18 23:07:12 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
@jan
oceniami massela jako wiceministra, jakieś porażki?
modernizację e65 przygotowywał kilka lat wcześniej i się nauczył na swoich błędach. przepchnął program rewitalizacji, o których nikt wcześniej nie myślał.

@max2
w ciągu ostatnich 8 lat to warto przyznać, że massel był OK

dobrze, że klepacki wyleciał, bo takiego ignoranta to polska kolej jeszcze nie widziała
2014-12-18 23:19:23 Autor: z PLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Ciekawski: tak masz rację kolejarze zajmowali się koleją przez tyle lat i norma roczna wymiany toru to było 2000 km a rozjazdów 4000 szt. I dlatego prędkości na wielu liniach utrzymały się tak do końcówki lat 90 - tych XX wieku. W tym czasie państwo olało kolej a miejsce kolejarzy zajęły spadochrony z politycznego nadania a od kilku lat bankowcy i wszelkiej maści ekonomiści. Po 2000 roku średnio wymieniano rocznie ok 150 km toru i do 100 szt rozjazdów. I teraz mamy to co mamy. Dzięki pieniążkom z UE wracamy do tego co bylo 25 lat temu - mam na mysli czas jazdy na wielu liniach. A gdzie budowa nowych linni?
2014-12-18 23:20:34 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ wdr

A.M. nie był ok - jak oni wszyscy był jawnie pro-PI(.)DNY. A to nie sztuka.
2014-12-18 23:44:02 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@wdr
minister Massel zaliczył imho takie wpadki:
- kuriozalna wypowiedź o TLK "pociąg dla ludzi" (a które nie są? a z drugiej strony: czy dwa razy droższy pociąg od Regio jest dla ludzi? Poznań - Gorzów Wlkp 2 osoby bez zniżek: Regio 43zł, TLK 84zł)

- brak próby pozbycia podziału taryfowego na kategorie, być może stworzenia wspólne taryfy we wszystkim co dotowane (moja propozycja: taryfa liniowa 20groszy za km, minimum 2zł; oczywiście przewoźnik mógłby stosować własne taryfy - korzystniejsze cenowo lub dodające inne atrakcje - np. punkty w programie lojalnościowym itp). Być może nie zdążył.
Choć mam wątpliwość: już wiele lat zanim został ministrem wypowiadał się, ze dalekobieżne pociągi osobowe nie mają sensu. Racja to imho tylko częściowa. Taka stojące na każdej stacji a jadące tam gdzie jest wiele innych pociągów faktycznie sensu nie mają. Jednak tam gdzie nie ma innych pociągów, albo na końcówkach trasy - jak najbardziej ma to sens.
2014-12-19 00:28:01 Autor: Kontynuator
---.free.aero2.net.pl
Brawo za odwołanie Klepackiego. On mógł być uważany za kompetentnego tylko przez Gazetę Wyborczą. Przyszedł z banku zajmować się koleją więc skutki widzieliśmy.
Czas na zmianę naczelnego w UTK. Należy go spuścić tak nisko aby ten człowieczyna nie mógł się już nigdy odbić.
2014-12-19 00:49:22 Autor: Radko
---.centertel.pl
Minister Wasiak sama powinna się podać do dymisji razem z Karnowskim i resztą bankomatów. Skutki ich nieudolnych rządów widać gołym okiem. Koleją powinni zarządzać kolejarze
2014-12-19 00:54:05 Autor: Igor
---.dynamic.chello.pl
Kontynuator Ty sobie żone albo kochankę (kochanka) zmień! Prezes UTK jest najlepszym Prezesem w historii rynku!zabrał się za to g.,które zostało przez takich jak Ty narobione i rozwala na lewo i prawo zrobiony syf. Nigdy nie było takiego regulatora! Kontynuator walnij Ty się w głowę ze dwa razy!
2014-12-19 02:07:17 Autor: mef
---.dynamic.chello.pl
Gratulacje, Klepacki to jakaś kompletna pomyłka. Zupełnie niedecyzyjny, kierujący się własnymi niezrozumiałymi decyzjami. Od dwóch miesięcy co najmniej czekano na odwołanie. Wszyscy dziś świętują.
2014-12-19 02:18:03 Autor: kolejTAR
---.42.87.250
A co na tej stronie robi reklama g...na Wyborczego? ?? tzn koszer-zeitung??

[Admin: Reklamy są kontekstowe, google dopasowuje je po historii Pana wyszukiwania. Taka karma...]
2014-12-19 02:21:54 Autor: Cliq
---.home.cgocable.net
kulturalny, rozsadny, wyksztalcony kolejarz... hm....tu moze byc problem kadrowy nie do pokonania.
2014-12-19 07:55:51 Autor: ?
---.g-net.pl
Hmm, prawa ręka ministra S poczyniła roszady? Ciekawe kto wpadł w oko Syryjczykowi? Nie czarujmy się, w takim układzie, to on jest nieformalnym ministrem transportu.
2014-12-19 07:56:19 Autor: Balcerek
---.icpnet.pl
W Radomiu mówią, że wiceministrem od kolei będzie menedżer, konsultant marketingu i PR, pierwszy restaurator dworców kolejowych, były szef PKP Intercity (wg. Forbes’a: w dziesiątce najlepszych menedżerów spółek Skarbu Państwa), autor kampanii wyborczych i marketingowych, wydawca, dziennikarz, laureat konkursów reporterskich, niepokorny duch, zwolennik Partii Moralnego Niepokoju (w budowie) i wyznawca win z Toskanii, fotograf...
2014-12-19 07:56:38 Autor: Ciekawski
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
???
2014-12-19 07:58:00 Autor: Ciekawski
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@JurasN: ???
2014-12-19 08:19:28 Autor: Ks.Płn.
---.dynamic.chello.pl
Tylko nie MASSEL,to tego Pana zasługa / przy pomocy p. L........ z Gdyni/,że inwestycje Reda-Hel i Gdynia-Kościerzyna do tej pory nie zostały zakończone. Takich "zasług" niestety jest więcej.
2014-12-19 08:20:01 Autor: NaKolei
---.tktelekom.pl
2014-12-19 00:54:05 Autor: Igor ---.dynamic.chello.pl

Koleszko taki z niego najlepszy prezes UTK, że stawki za dostęp do infrastruktury są chore i wymyślone z czapy. PLK robi co chce i jak chce, a tacy ludzie przyzwalają na ten proceder. Zanim zaczniesz pierd... popracuj trochę z UTK i PLK.
2014-12-19 08:21:41 Autor: Kuba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedy gryzoń wyleci?
2014-12-19 08:23:07 Autor: Via
---.centertel.pl
Minister Klepacki wybitny nie był, choć chodził w aureoli super wybitnej Bieńkowskiej. Pani nosiła się z pańska, ale czy kolej na tym zyskała? " Podziękowanie" AM i sprowadzenie Klepackiego miało być lepszym rozdaniem. Czy było????? Sądząc z wpisów Gorola i kfika to przynjamniej 2 było super zadowolonych. Cichym bohaterem jest Prezes Karnowski, który robi co chce i zbiera konfitury.
Przypomnę, że Minister Klepacki wyraził niezadowolenie z forsowanej przez PKP kary 650 i poległ.
Tak to jest, jak się ma inne zdanie od prezesa Karnowskiego...
2014-12-19 08:31:45 Autor: Via
---.centertel.pl
Autor: Ks.Płn.
"Tylko nie MASSEL,to tego Pana zasługa / przy pomocy p. L........ z Gdyni/,że inwestycje Reda-Hel i Gdynia-Kościerzyna do tej pory nie zostały zakończone. Takich "zasług" niestety jest więcej "
No, śniegu nie ma też przez Massela. Chyba jest PLK ze swoim Preżesem i miejscowymi Ważniakami, zmień adres zażaleń, bo coś ci dzwoni, tylko nie w tym kościele.
2014-12-19 08:53:02 Autor: fun fan
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Trzymam kciuki za zielone światło dla dwóch kandydatów: byłego prezesa PKP PLK i dyrektora departamentu zajmującego się sprawami kolejowymi. To prawdziwi znawcy tematu, w tym pozyskiwania środków unijnych.
2014-12-19 09:39:49 Autor:
---.centertel.pl
@naKolei: a przed dylem to stawki były lepsiejsze?
2014-12-19 13:20:47 Autor: sh
---.180.187.226
Cala zabawa UTK i Dyla ze stawkami przypomina zabawę w łapanie króliczka i nie chodzi o to żeby go złapać ale gonić, gonić aż po horyzont.

Efekty są żadne mimo zwiększenia nakładów na UTK ponad dwukrotnie, jako podatnik oczekiwał bym jakiejś poprawy.

Bo skoro stawki są "lepsiejsze" czyli należy rozumieć że spadły to dlaczego nie ma to przełożenia na ceny biletów?

Skoro Pan Dyl tak podobno ciśnie PLK i od tej firmy wymaga zmniejszenia stawek to dlaczego nie widać żadnych proporcjonalnych działań w stosunku do przewoźników pasażerskich w kierunku na obniżenie ich cen usług przewozowych.

Może Pan Prezesie jakiś okrągły stolik zorganizuje albo się do jakiego nowego kółeczka wzajemnej adoracji zapisze i wybiorą Pana Wiceszefem stolika albo kółka.
2014-12-19 20:23:03 Autor: zenek kolejowy
---.dynamic.chello.pl
do sh: bo każdy przewoźnik sam kształtuje swoją politykę handlową - pomyśl chłopie zanim zaczniesz durnoty wypisywać.
2014-12-19 20:56:40 Autor:
---.centertel.pl
zenek bo prezesem utk powinien zostać taki "sh",który wszystko wie najlepiej i jest najmądrzejszy! wtedy kolej by dopiero funkcjonowała!
2014-12-20 05:59:53 Autor: sh
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zenku kolejowy to po co jest to utk i ten właśnie ten prezes DYL który inicjuje różne akcje - czy tylko po to aby sobie były jako byty medialne i punkty do cv w dalszej karierze ?
Jest już w utk jakiś czas pokaż mi wiec wynik tych walk o stawki w mojej lub twojej kieszeni hipokryto - ale zakładam że nie jestes najętym trolem i odpowiedz bedzie nie będzie mdła lub żadna
dalej
bezpieczny przejazd - macie jakies namacalne wyniki ile dało wymiernie zaangażowanie w tą akcję - jakie były działania na świadomość w sensie np. ulotki dla szkół i konspekty dla nauczycieli? czy to tylko tak miało sobie pożyć tak tak widzimy problem pochylam sie nad nim ja prezes organ itd
i dalej
np mapa bocznic jest i nagle jej nie ma w końcu ten prezes Dyl wie ile ich jest? jak do tego podeszliście żeby je policzyć? macie twarde dane?

to może głębiej
ten prezes i poprzedni jak mantre powtarzali numer rozporządzenia ue 13 cośtam cośtam - jest tam o prawach pasażerów, zaskarżania usług, zwrotach za bilety reklamacjach itd ALE! są tam też takie wskazania działań które w zamyśle ma prowadzić do tworzeniu skoordynowanego sytemu transportu pasażerów z wykorzystaniem różnych środków transportu
a jak wiadomo ten Prezes Dyl chętnie podpisuje rożne porozumienia
tylko czy ktoś może mi pokazać takie np z firmami ba regulatorami od transportu powietrznego, morskiego lub kołowego które będą prowadziły do wspólnych inicjatyw w zakresie wzajemnej koordynacji tych rynków usług DLA PASAŻERÓW

PS
hasło utk wspiera kibiców małysza to trochę mało w dzisiejszych czasach

PS"
powyższy post Autora Autor: wykazuje Panie Prezesie Dyl że powinien Pan zatrudnić bardziej kompetentną firmę od hejtu w internetach
2014-12-20 17:57:10 Autor: anty beton
---.dynamic.chello.pl
sh a Ciebie to kto wynajął? czy jesteś więźniem własnej kolejowo-betonowej głupoty?
2014-12-21 08:29:03 Autor: sh
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeżeli było by to prawdą kolego beton to jak widzisz jestem przygotowany i ten co mnie wynajął nie wywalił pieniędzy ot tak bo to jego widzimisię za państwowe MOJE PIENIĄDZE i twoje BETONIE też

PS
Przepraszam że tak po nazwisku drogi anty
2014-12-21 19:35:22 Autor: anty beton
---.dynamic.chello.pl
żal mi ludzi, którzy na każdym kroku podkreślają, że coś się dzieje "za ich podatników pieniądze"! Taka bezsilność? idź siknij sobie na dworcu "specjalisto kolejowy"
2014-12-25 22:54:57 Autor: anty
---.static.ip.netia.com.pl
do @ antybeton - daj spokój, niech się ten "kolejarz"wyklika w swoją klawiaturę!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony