Partnerzy serwisu:

Dworce i stacje gotowe na Darta

wu, Rynek Kolejowy 09.07.2015 204

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-09 12:18:23 Autor: Dave
---.centertel.pl
A "dworzec" w Dąbrowie Górniczej kiedy przeszedł/przejdzie a może już przechodzi modernizację? Efekty "modernizacji" STACJI też jakoś niezauważalne dla przeciętnej duszy. Po 2 pary nowych semaforków, paręset metrów nowych szyn, podkładów i dosypanego tłucznia, kontener dla nastawni i SSP. No bombowa modernizacja! :D
2015-07-09 12:18:30 Autor: gaam
---.dynamic.chello.pl
Być może dworce spełniają standardy, ale perony ruchy dalekobieżnego np. ten w Sieradzu nie.
2015-07-09 12:28:24 Autor: rex
---.sferanet.pl
Buuuhahaha faktycznie Bielsko - Biała jest zmodernizowana . Ciekawe w którym miejscu .. tam gdzie załatano dziury w peronach nowym asfaltem czy tam gdzie z podtorza wyrastają maki trawa i inne chwasty . Nie wspominając o Czechowicach . Jedyne co zrobiono to lekki lift żeby ludzie nie przychodzili po odszkodowanie za skręcone kostki w dziurach
2015-07-09 12:41:49 Autor: nieważne1
---.cbmm.lodz.pl
@rex,

może chodziło o remont budynku dworca z 2001 roku, remont kładki z 1999. Jakiś czas temu też coś z wiatami robili.
2015-07-09 12:58:52 Autor: Korneliusz Wielki
---.252.40.184.internetia.net.pl
Może mi ktoś powiedzieć, po jaką ę pchać te składy z Wrocławia do Warszawy przez ŁÓDŹ? Przecież pociągi na tej trasie to straszne muchowozy, przynajmniej na odcinku Wrocław - Łódź!
2015-07-09 12:59:42 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
Ta propaganda zaczyna byc męcząca. Czy dla Flirta też wszystko zostało zmodernizowane?
2015-07-09 13:07:13 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Faktycznie Bielsko wymaga opatrzenia, a Dąbrowa Górnicza? Chyba lupy!!!!!
2015-07-09 13:08:14 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
W odpowiedzi na post glos z kujpomu:
"Ta propaganda zaczyna byc męcząca. Czy dla Flirta też wszystko zostało zmodernizowane?"
Nie gdyż nie dla psa kiełbasa.
2015-07-09 14:03:52 Autor: sent
---.net.tauron-pe.pl
I jeszcze gdyby Darty jeździły w relacji
WROCŁAW-Opole-Katowice-Kraków-RZESZÓW
to by było naprawdę fajnie, tyle ten fatalny stan torów między Katowicami a Krakowem.....
2015-07-09 14:07:00 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Dworce i stacje gotowe. kto wie może i tak. Problem, że tory nie gotowe [np. nie ma rzeczonych na linii do Białegostoku]
2015-07-09 14:09:01 Autor: MK_Wroc
---.228.216.128
Przy obecnym czasie przejazdu Wro-Łódź odcylującym około 4h (!) NIKT się nie przesądzie z samochodów/busów na Darty. Czas przejazdu jest kluczowy, jakość taboru dopiero na drugim miejscu.
2015-07-09 14:16:37 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Szkoda tylko, że Darty będą musiały wlec się przez cały rok po rozklekotanej 14-nastce ŁK - ZW 70km/h z czasem Łódź - Wrocław 4h, bo dopiero na RJ 2016/2017 zaplanowany skrócenie czasu ŁK - WG do 3h. Pierwszy rok będą walić pustawe, nie ma co się oszukiwać. (no, chyba, że zaoferują cenny biletów np - 19zł.) No i trzeba szukać pasażera na rynku Klisza i Ostrowa, które są wyłącznie z obsługi szybkiego drogi Warszawa - Łódź - Wrocław,

Co oczywiście, nie zmienia faktu, że ich wprowadzenie jest konieczne i potrzebne.

PS. Łódź Kaliska nie jest po żądnej modernizacji, co najwyżej liftingu po zamknięciu Fabrycznego, co będzie kontynuowane również w tym roku (ostatnio zapowiedziane wymiany rozjazdów), z planowanym liftingiem budynku dworca prowadzonym przez PKP SA.
2015-07-09 14:21:00 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Korneliusz Wielki:
"Może mi ktoś powiedzieć, po jaką ę pchać te składy z Wrocławia do Warszawy przez ŁÓDŹ? Przecież pociągi na tej trasie to straszne muchowozy, przynajmniej na odcinku Wrocław - Łódź!"
Żeby zmienić ten stan rzeczy, choć będzie to następować stopniowo.
2015-07-09 14:24:16 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post MK_Wroc:
"Przy obecnym czasie przejazdu Wro-Łódź odcylującym około 4h (!) NIKT się nie przesądzie z samochodów/busów na Darty. Czas przejazdu jest kluczowy, jakość taboru dopiero na drugim miejscu. "
Tak jak pisałem - na grudzień 2016 zaplanowano Łódź Kaliska - Wrocław Główny w 3h. Może ciut krócej, przez ca radę zrobić WC - ŁC - WG w ~4h.
2015-07-09 14:30:43 Autor: inzynier
---.9.243.245
Rozumiem, ze tory z katowic do B-B tez zmodernizowali..?
2015-07-09 14:38:08 Autor: 33
---.30.114.185.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Trzy godz. z Łodzi do Wrocławia to jest możliwe tak; Fabryczna, Będzelin, Piotrków, Bełchatów, Wieluń Dąbrowa, Kępno, Oleśnica Wrocław - nic to że brakuje kawałka torów, przecież kiedyś będą.
2015-07-09 14:45:21 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post 33:
"W Trzy godz. z Łodzi do Wrocławia to jest możliwe tak; Fabryczna, Będzelin, Piotrków, Bełchatów, Wieluń Dąbrowa, Kępno, Oleśnica Wrocław - nic to że brakuje kawałka torów, przecież kiedyś będą."
Gdzieś padło, że idzie zrobić Łódź - Wrocław w 3h przez Częstochowę i proteze, ale nie na pewno jest to pomysł na docelowe rozwiązanie... Trzeba dążyć do sukcesywnego skracania czasów przejazdów na trasie naturalnej, ale jakiś taki ogryzek mógłby się pojawić (godzinach rano-wieczór), ale to już raczej po otwarciu Fabrycznego.
2015-07-09 14:56:18 Autor: ukasz
---.48.104.43
"Zmodernizowany przez PLK dworzec w Bielsku-Białej" to nadużycie. Budynek dworca wiele lat temu wyremontowało miasto. Niedawno była "estetyzacja" peronów - wymieniono blachę na starym zadaszeniu i położone nowy ASFALT na peronach. Tory w fatalnym stanie, brak dostępu dla niepełnosprawnych, informacja pasażerska stara i zawodna
2015-07-09 16:21:33 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
CYTAT: Oprócz tego PKP PLK zmodernizowały stacje Bielsko Biała Główna, "(...) Dąbrowa Górnicza, (...), Katowice Osobowa, (...)"

Bielsko-Biała Główna - ciężko zaasfaltowanie dziur i wymianę poszycia wiaty nazwać modernizacją... To zdecydowanie za dużo...
Stacja od lat wymaga modernizacji, choćby podwyższenia peronów i dostosowania nie tylko dla niepełnosprawnych, ale i dla wózków i przenoszenia bagaży. Miasto wspaniale wyremontowało całe lata temu dworzec, a PLK kompletnie olała perony i przejścia przez nie...

Dąbrowa Górnicza - czy mnie coś ominęło??? Kiedy tam była modernizacja??? Kiedy tam było cokolwiek??? To jakiś żart, czy może jakaś pomyłka... Może chodziło o modernizację peronów w stacji Dąbrowa Górnicza ZĄBKOWICE???

Katowice Osobowa - nie wiem, dlaczego tak wiele osób pisze "Katowice Osobowa"... Skąd ten pomysł? Nigdy w nazwie nie było Katowice Osobowa.
2015-07-09 16:38:50 Autor: Śledzik
---.dynamic.mm.pl
Z Białegostoku nawet nie ruszy przy takich problemach z napięciem w sieci. Szepietowo i 20tka moment padnie.
2015-07-09 17:31:21 Autor: Rząsa
---.play-internet.pl
Katowice Ligota są remontowane, a słyszalam też że od grudnia TLK jadace przez Ligotę bedą się tu zatrzymywały. Ostatnio były odbierane pomieszczenia przez ajentów z IC i chyba (?!) przez KŚ. A pracuję tu na nastawni więc coś jest na rzeczy
2015-07-09 18:08:21 Autor: bahn
---.adsl.inetia.pl
@Rząsa:

Orientujesz się może, na kiedy planowane jest zakończenie prac remontowych? Od dłuższego czasu Ligota z zewnątrz wygląda jakby remont zamarł. Trwają prace wykończeniowe w środku?
2015-07-09 20:19:51 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Może mnie bankowy beton pekapowski uświadomi, które to stacje i dworce są faktycznie ''gotowe'' na Darta? WTF? Czy Dart to jakaś kosmiczna technologia, wymagająca specjalnych warunków? Rozumiem,że do do obsługi Flirt3 dworców i stacji przystosowywać specjalnie nie trzeba:)

Skoro się proszą o realną ocenę przygotowania infrastruktury na liniach obsługiwanych przez ''przebojowego'' Darta, służe:

Warszawa - Białystok
Warszawa Zachodnia z peronami rodem z Uzbekistanu bez dostępności dla osób niepełnosprawnych. Nowy tzw. dworzec o powierzchni raptem 1000 metrów kwadratowych, to jedynie marna przykrywka, dla opylenia terenu na biurowce za marne grosze.

Warszawa Wschodnia
Brak dostępności dla osób niepełnosprawnych ( 0 wind, schodów ruchomych...perony i dworzec odpicowane przez poprzednią ekipę)

Białystok
Perony z Uzbekistanu. Dworzec mocno dyskusyjny

Lublin
Perony z Uzbekistanu. Dworzec bez wodotrysków

Częstochowa
Pudrowanie trupa...niezbędna pełna modernizacja peronów i dworca

Katowice
Zrobione przez poprzedników

Bielsko Biała
Dworzec ok, perony z Uzbekistanu.

Wrocław
Zrobione przez poprzedników

Jelenia Góra
Się podobno ma robić....

Infrastruktura na ŻADNEJ z linii po których będą kursować Darty, nie umożliwi wykorzystania w pełni parametrów pociągu...co tu niby jest kkkkkk mać gotowe? Linia do Lublina,a może do Białegostoku?
2015-07-09 20:56:50 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
@unapologetic bitch
Co ty tak z tym Uzbekistanem? Perony w Samarkandzie mają bardzo przyzwoite. Tabor nie gorszy:

http://www.parovoz.com/gallery/UZ/20110819_333249.jpg

A może chodzi o dostosowanie peronów do kształtu ugiętych pudeł Darta? Jeśli tak, to dużo dostosowywać nie trzeba będzie.
2015-07-09 21:02:23 Autor: Gość
---.armasan.pl
Jak może być dobrze z dworcami skoro zajmuje się nimi dyrektorek departamentu od sprzątania który zapomnial że był kolejarzem. Lasi się do bankowców jakby myślał że bedzie tam zawsze. Zapomniał nawet ze studiował u przyjaciół komunistów. A fe! Klamczuszek!
2015-07-09 21:20:02 Autor: kazek
---.5-3.cable.virginm.net
Nie ma takiej stacji jak Katowice Osobowa. Może sie komuś pomyliło z Gdynia Główna Osobowa
2015-07-09 21:46:09 Autor: Ja100
---.play-internet.pl
Ciekawe kiedy pierwszy Dart wpakuje się w zerwaną sieć trakcyjną na linii 274dziś KD połamało pantografy pod Mietkowem,średnio co 2 miesiace cos sie na tej linii wyprawia,gdyz siec trakcyjna na wielu odcinkach jest w fatalnym stanie
2015-07-09 22:22:39 Autor: kaol
---.97.25.244
Taki super pojazd ze trzeba modernizowac dworce na jego przyjazd hahaha
2015-07-10 01:06:20 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
A ja się zapytam, a jak wyglądają inne dworce i stacje kolejowe?? Ruina, dno i przepaść!!!! Nie ma kas biletowych, wiat peronowych, żadnych informacji dla podróżnych. Propaganda Karnowskiego i innych bankomatów nie ma końca i tak kolej jest dalej w ruinie. Nie sposób kupić Pendolino, Darty i inny tabor, sztuką jest ułożyć dobrze rozkład jazdy, puścić więcej pociągów i wywalić prywatne autobusy ceną biletów żeby im się nie opłacało jeździć. No ale żeby ludzie zaczęli jeździć pociągami to może by najpierw zacząć od torów i dworców kolejowych w innych miastach bo np. dworzec w Mysłowicach albo w Cieszynie odstrasza pasażerów
2015-07-10 08:36:24 Autor: byczyna
---.84.246.233
Czy redaktor prowadzący czytał ten artykuł przed upublicznieniem???
Chyba nie!!! Pełno w tym tekście bzdur i pomyłek!!! Rynek Kolejowy schodzi na psy.
2015-07-10 09:11:47 Autor: Łodziak
---.toya.net.pl
Rozlatująca się Łódź Kaliska nie jest gotowa na przyjęcie Dartów.
2015-07-10 14:08:40 Autor: PRUDNICZANIN
---.adsl.inetia.pl
SZKODA TYLKO ŻE W TEJ MODERNIZACJI NIE ZAUWAŻA SIĘ ILE SIĘ PRZY OKAZJI ZAMYKA DWORCÓW, W PRUDNIKU OD LAT DWORZEC JEST NIECZYNNY, POCIĄGI ZABRALI CHOĆ KIEDYŚ PODRÓŻOWAŁO NIMI DUŻO PODRÓŻNYCH W KOTLINĘ KŁODZKĄ CZY DO KRAKOWA, LUBLINA.
DO TEGO TERAZ TERAZ TE MATOŁY Z OPOLA CHCĄ OBCIĄĆ RESZTKĘ KURSUJĄCYCH POCIĄGÓW I ODCIĄĆ POŁUDNIE OPOLSZCZYZNY OD KOLEI, ZAMIAST WYDŁUŻYĆ KURSY POCIAGÓW DO GLIWIC,KATOWIC I DO KŁODZKA TO ONI MYŚLĄ ABY TYLKO W OPOLU COŚ JEŹDZIŁO I STOŁKÓW NIE STRACIĆ...
2015-07-10 14:34:07 Autor: Rząsa
---.play-internet.pl
Wiem że w środku (Katowice Ligota) jest 90% wszystkiego. Co do wykonczeń jest problem, bo tam ma powstać centrum przesiadkowe i podobno że plany PKP i Miasta różnią się jeżeli chodzi o instalację elektryczną i podobno "poziom chodnika" - mówię tylko co slyszalam od Panów Ynżynierów z budowy
2015-07-10 15:52:55 Autor: gosciu
---.adsl.inetia.pl
Mogliby również zmodernizować Wałbrzych Główny.
2015-07-10 17:28:22 Autor: wirek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Trolle z Wrocławia:

Darty nie po to zakupiono, żeby wrocławianie mogli sobie wozić co weekend słoiki do pracy w Warszawie czy na Śląsku, tylko dla mieszkanców takich miast jak Jelenia góra, Wałbrzych czy Białystok, żeby mogli dojechać do stolicy gdy potrzeba załatwić różne sprawy, a także dla turystów jadacych np. w Karkonosze. Więc o Dartach z Wrocławia do Krakowa czy do Łodzi możecie sobie co najwyżej pomarzyć. Teoretycznie Dart przyjeżdżający z Jeleniaj góry do Wrocławia powinien być już pełny, tak jak obecnie "Karkonosze" przyjeżdżają do Wrocka prawie zapełnione. Macie swoje pendolino, a jak was nie stać to Polskiego Busa i tym jeździjcie!
2015-07-10 17:38:20 Autor: zibi
---.185.147.55
Czy Darty dojadą tylko do Jeleniej Góry, czy pojadą aż do Szklarskiej Poręby, tak jak obecnie jeżdżą wszystkie pociągi TLK? A jeśli to drugie, to czy na linii Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna stacje też są dostosowane do tych składów? O ile się niemylę, maksymalna długość pociągów nie może przekraczać na tej linii 5 wagonów (TLK nawet jeździ na czterech, piąty odłączają w Jeleniej Górze), a Darty są chyba dłuższe. Czyli nie mieściłyby się w peronach. Natomiast jeśli dojadą tylko do Jeleniej, to czy TLK zrezygnuje w takiej sytuacji ze wszystkich pociągów do Szklarskiej, czy też Darty to będą jakieś dodatkowe pociągi do Jeleniej?

Czy redakcja "Rynku Kolejowego" coś wie na ten temat?
2015-07-10 22:20:11 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post wirek:
"@ Trolle z Wrocławia:

Darty nie po to zakupiono, żeby wrocławianie mogli sobie wozić co weekend słoiki do pracy w Warszawie czy na Śląsku, tylko dla mieszkanców takich miast jak Jelenia góra, Wałbrzych czy Białystok, żeby mogli dojechać do stolicy gdy potrzeba załatwić różne sprawy, a także dla turystów jadacych np. w Karkonosze. Więc o Dartach z Wrocławia do Krakowa czy do Łodzi możecie sobie co najwyżej pomarzyć. Teoretycznie Dart przyjeżdżający z Jeleniaj góry do Wrocławia powinien być już pełny, tak jak obecnie "Karkonosze" przyjeżdżają do Wrocka prawie zapełnione. Macie swoje pendolino, a jak was nie stać to Polskiego Busa i tym jeździjcie!"
Darty jak najbardziej będą jeździć z Wrocławia do Łodzi.
2015-07-11 00:11:12 Autor: raf
---.free.aero2.net.pl
Jak jeżdżę często Karkonoszami do stolicy, to najgorsze bydło wsiada zawsze we Wrocławiu. Hałas robią taki w całym pociągu, że nie ma szans żebyś się nie rozbudził, nawet jak nikt nie wsiada do twojego przedziału. Najlepiej było by żeby Darty w ogóle omijały Wrocław, ale niestety się tak nie da.
2015-07-11 00:13:05 Autor: raf
---.free.aero2.net.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Darty jak najbardziej będą jeździć z Wrocławia do Łodzi."
PRZEZ Wrocław i PRZEZ Łódź.
2015-07-11 00:40:16 Autor: Dolnoslązak
---.226.214.36
Bydło swoją drogą, ale najgorsze jest to że we Wrocławiu OKRADAJĄ podróżnych!!! Pociąg stoi nie wiadomo po co pół godziny w środku nocy we Wrocławiu, więc miejscowe bandziory mają używanie. Mam nadzieję że na Dartach nie będzie już tak długich postojów. Teraz to strach przejeżdżać przez Wrocław, szczególnie jak jedzie np. samotna albo starsza kobieta z dziećmi.
2015-07-11 00:51:35 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post raf:
"PRZEZ Wrocław i PRZEZ Łódź."
Też, ale jest również jest zaplanowana jedna para IC Wrocław - Łódź - Wrocław.
2015-07-11 02:19:05 Autor: bodek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Też, ale jest również jest zaplanowana jedna para IC Wrocław - Łódź - Wrocław."
Ale nie na Darcie, więc nie siej dezinformacji trollu.
2015-07-11 03:53:11 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post bodek:
"Ale nie na Darcie, więc nie siej dezinformacji trollu."
Na Darcie. IC Adam Asnyk rel. Wrocław Główny - Łódź Widzew.
2015-07-11 18:08:39 Autor: zeno
---.226.214.36
"Adam Asnyk" nie pojedzie na Darcie. Radzę czytać dokładnie artykuły.
2015-07-11 22:45:24 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Dart do Białegostoku pojedzie za 5 miesięcy, tzn.że szlak warszawsko-petersburski już na ukończeniu i 160 km/h będzie, czyli w 1h15min zalecimy z centrala do Białego?
Klawo! Będzie można codz.do roboty w Warszawce dojeżdżać!
2015-07-12 07:20:34 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post zeno:
""Adam Asnyk" nie pojedzie na Darcie. Radzę czytać dokładnie artykuły."
Na Darcie, PIC już szykuje dla niego miejsce na nocowanie w Łodzi.
2015-07-12 13:49:46 Autor: zigzac
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Dart, wyprodukowany przez Pesę, pasażerów zacznie wozić od grudnia br. Według zapowiedzi, ma obsługiwać trasy z Jeleniej Góry do Białegostoku lub Lublina przez Wrocław, Łódź i Warszawę oraz z Białegostoku i Lublina do Bielska Białej przez Warszawę, Koluszki, Częstochowę i Katowice."

Nie ma tu mowy o relacji Wrocław - Łódź. Tak samo we wcześniejszych artykułach. Jak masz inne informacje to podaj źródło.
2015-07-12 14:34:07 Autor: Trepanowski
---.bb.dnainternet.fi
Na miłość Boską, wstawcie wreszcie te osłony w tym DARTcie! A w ogóle, to w Lublinie fakt, budynek dworca, ale też obsługa, to poprzeczka naprawdę wysoko postawiona. Tylko, że te perony... przecież za coś to ne PLK chyba drenuje nasz budżet? Te perony, to powinny być zmodernizowane już dawno temu.
2015-07-12 21:14:36 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post zigzac:
""Dart, wyprodukowany przez Pesę, pasażerów zacznie wozić od grudnia br. Według zapowiedzi, ma obsługiwać trasy z Jeleniej Góry do Białegostoku lub Lublina przez Wrocław, Łódź i Warszawę oraz z Białegostoku i Lublina do Bielska Białej przez Warszawę, Koluszki, Częstochowę i Katowice."

Nie ma tu mowy o relacji Wrocław - Łódź. Tak samo we wcześniejszych artykułach. Jak masz inne informacje to podaj źródło."
To są trasy, nie relacje pociągów, po których będą się poruszać. Wagony na Szczecin - Przemyśl też nie kursują w pełnych relacjach, jak np. IC Ossoliński Katowice - Wrocław. Na takiej samej zasadzie Darty, co oczywiście nie można wykluczyć połączeń pełno relacyjnych, ale będą i właśnie ogryzki jak Łódź - Wrocław w godzinach rano-wieczór.

Baa, jeden IC ma nawet nie kończyć biegu we Wrocławiu, czy Jelenia Górze, a... Ostrowie Wielkopolskim! (połączenie IC w godzinach dawnego pos. Ostrowianin)
2015-07-12 22:29:20 Autor: zigzac
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozumiesz ty, czym się różni trasa od relacji? Cały czas rozmawiamy o relacjach, a nie o trasach. A to że jakiś tam pociąg z Przemyśla kończy bieg we Wrocławiu jeszcze nie oznacza, że tak samo będzie z Dartami.

"będą i właśnie ogryzki jak Łódź - Wrocław"

Źródło misiu. Potrafisz podać, czy dalej będziesz mącił wodę?
2015-07-12 22:44:54 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post zigzac:
"Rozumiesz ty, czym się różni trasa od relacji? Cały czas rozmawiamy o relacjach, a nie o trasach. A to że jakiś tam pociąg z Przemyśla kończy bieg we Wrocławiu jeszcze nie oznacza, że tak samo będzie z Dartami.

"będą i właśnie ogryzki jak Łódź - Wrocław"

Źródło misiu. Potrafisz podać, czy dalej będziesz mącił wodę?"
Darty mają wyznaczone trasy, nie relacje co zresztą sam przytoczyłeś. Będą poruszać się wokół tych tras, we wszelkich możliwych konfiguracjach, więc mogą być w relacjach "pełnych" Lublin/Białystok - Jelenia Góra, ale i może być ogryzki Łódź - Wrocław, Warszawa - Lublin, czy Warszawa - Wrocław. Tak samo Flirty Kraków - Poznań/Szczecin zapewne pojawią się ogryzki jak Kraków - Łódź. ( od nowego rozkładu, Reymont na 99% pojedzie jako IC Łódź - Kraków na Flircie)

Pociąg z Przemyśla kończący bieg we Wrocławiu (np, IC Dolnoślązak) kursuje na wagonach przeznaczanych na trasę Szczecin - Przemyśl, więc twoja teza pada. To samo dotyczy inny projektów taborowych.
2015-07-13 03:36:00 Autor: mareki
---.226.214.36
@ Bozia:

masz relacje podane w artykule, chlopcze. A swoje "być może" wiesz gdzie sobie możesz wsadzić? Teraz już widać, że tylko trollujesz.

naprawde nie cpaj - szkoda zycia i zmien ten chory nick.
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony