Drezyna pomiarowa PLK idzie do przeglądu
Martyn Janduła ⚫ 25.01.2017 ⚫
979

EM120z nr 72Fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Przedmiotem zamówienia PKP PLK jest wykonanie usługi w zakresie naprawy na poziomie utrzymania P5 pojazdu kolejowego EM120z nr 72. Prace mają na celu przywrócenie pojazdowi pierwotnej lub zbliżonej do pierwotnej zdolności eksploatacyjnej, zmniejszonej na skutek jego eksploatacji.
Termin wykonania zamówienia określono na 80 dni roboczych od daty dostarczenia do wykonawcy pojazdu. Wadium dla wykonawcy ustalono w wysokości 30 tys. zł. Składanie ofert w przetargu trwa do 1 marca 2017 roku do godz. 12. Cena stanowi jedyne kryterium wyboru oferty.
Poza robotami podstawowymi, PLK zaznacza, że wykonawca będzie zobowiązany do wymiany węży hamulcowych, wstawek hamulcowych i śrub mocujących łożyska czopowe. Wykonawca będzie musiał wymienić także uszczelnienia występujące w zespołach i podzespołach, wszelkiego rodzaju elementy metalowo-gumowe. Na nowe wymienione zostaną przewody instalacji pneumatycznej oraz amortyzatory hydrauliczne.
Drezyna pomiarowa to pojazd o własnym napędzie, wyposażony w dodatkowy wózek do pomiaru szerokości toru, nierówności poziomych, nierówności pionowych i różnicy wysokości toków szynowych wraz z rejestracją prędkości. Na podstawie tych pomiarów komputer drezyny oblicza m.in. syntetyczny wskaźnik toru i jego wadliwość.
Poza robotami podstawowymi, PLK zaznacza, że wykonawca będzie zobowiązany do wymiany węży hamulcowych, wstawek hamulcowych i śrub mocujących łożyska czopowe. Wykonawca będzie musiał wymienić także uszczelnienia występujące w zespołach i podzespołach, wszelkiego rodzaju elementy metalowo-gumowe. Na nowe wymienione zostaną przewody instalacji pneumatycznej oraz amortyzatory hydrauliczne.
Drezyna pomiarowa to pojazd o własnym napędzie, wyposażony w dodatkowy wózek do pomiaru szerokości toru, nierówności poziomych, nierówności pionowych i różnicy wysokości toków szynowych wraz z rejestracją prędkości. Na podstawie tych pomiarów komputer drezyny oblicza m.in. syntetyczny wskaźnik toru i jego wadliwość.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |