Dragon dla FPL jeździ po najgorszych i najtrudniejszych liniach
Jakub Madrjas ⚫ 03.03.2016 ⚫
2k




Pierwsza lokomotywa Newag Dragon dla przewoźnika Freightliner PL testowana jest w różnych zakątkach Polski. – Testy lokomotywy przebiegają pomyślnie i zgodnie z planem – mówi „RK" Łukasz Mikołajczyk z Newagu. Maszynistów zaskoczyła moc dodatkowego silnika spalinowego, która pozwoliła sześcioosiowej maszynie pojechać z prędkością 130 km/h.
Jeździ po najgorszych torach
Widoczne powyżej zdjęcia nowej lokomotywy jeden z internautów wykonał w Warszawie. – Pierwsza lokomotywa Dragon dla FPL obecnie testowana jest w różnych zakątkach Polski, między innymi w okolicach Warszawy i Nowego Sącza, aby przeprowadzić różne testy wymagane do potwierdzenia jej właściwego zachowania na torach – mówi "Rynkowi Kolejowemu" rzecznik Newagu Łukasz Mikołajczyk.
Producent sprawdza m.in. zachowanie lokomotywy na łukach o małym promieniu (ciasnych). – Zamówiona lokomotywa ma promień skrętu tylko 100 m, co jest bardzo dobrym wynikiem, szczególnie dla lokomotywy 6-osiowej – podkreśla Mikołajczyk. Testy prowadzone są też na wymagających torowiskach o najniższej kategorii, czy o największym nachyleniu pionowym.
130 km/h na dodatkowym silniku spalinowym
Wcześniej w Żmigrodzie udało się uruchomić i testować jedyny komponent tej lokomotywy, który został dodany jeżeli porównywać do seryjnych poprzednich dragonów dla STK i Lotos. Chodzi o dodatkowy moduł spalinowy o mocy 520 kW do jazd manewrowych. – Sprawdził się znakomicie – podkreśla rzecznik dodając, że maszyniści byli zachwyceni prędkością lokomotywy na silniku spalinowym. Bez wagonów osiągnęła ona 130 km/h.
Newag Gliwice dostarczy pięć nowych lokomotyw elektrycznych Dragon dla Freightliner PL do wakacji. Więcej na temat tego zamówienia można przeczytać tutaj. Natomiast pierwsze zdjęcia pojazdu opublikowaliśmy w tym miejscu.
Widoczne powyżej zdjęcia nowej lokomotywy jeden z internautów wykonał w Warszawie. – Pierwsza lokomotywa Dragon dla FPL obecnie testowana jest w różnych zakątkach Polski, między innymi w okolicach Warszawy i Nowego Sącza, aby przeprowadzić różne testy wymagane do potwierdzenia jej właściwego zachowania na torach – mówi "Rynkowi Kolejowemu" rzecznik Newagu Łukasz Mikołajczyk.
Producent sprawdza m.in. zachowanie lokomotywy na łukach o małym promieniu (ciasnych). – Zamówiona lokomotywa ma promień skrętu tylko 100 m, co jest bardzo dobrym wynikiem, szczególnie dla lokomotywy 6-osiowej – podkreśla Mikołajczyk. Testy prowadzone są też na wymagających torowiskach o najniższej kategorii, czy o największym nachyleniu pionowym.
130 km/h na dodatkowym silniku spalinowym
Wcześniej w Żmigrodzie udało się uruchomić i testować jedyny komponent tej lokomotywy, który został dodany jeżeli porównywać do seryjnych poprzednich dragonów dla STK i Lotos. Chodzi o dodatkowy moduł spalinowy o mocy 520 kW do jazd manewrowych. – Sprawdził się znakomicie – podkreśla rzecznik dodając, że maszyniści byli zachwyceni prędkością lokomotywy na silniku spalinowym. Bez wagonów osiągnęła ona 130 km/h.
Newag Gliwice dostarczy pięć nowych lokomotyw elektrycznych Dragon dla Freightliner PL do wakacji. Więcej na temat tego zamówienia można przeczytać tutaj. Natomiast pierwsze zdjęcia pojazdu opublikowaliśmy w tym miejscu.
Komentarze:
Newag

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |