Partnerzy serwisu:

Dolnośląskie rozpisało przetargi na przewozy koleją

wś, Rynek Kolejowy 29.11.2011 85

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-11-29 09:33:56 Autor: kwaczor
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tu jednak jest Głogów-Leszno. Niech mi ktoś to wyjaśni.
2011-11-29 09:50:48 Autor: m.
---.94.210.198
Linia leszczyńsko-głogowska nie ma szczęścia, bo jest położona na obszarze trzech województw. Frekwencja jest tam, powiedzmy sobie szczerze, różna, aczkolwiek zdarzyło mi się jechać kiedyś ze Wschowy do Głogowa pociągiem, gdzie we Wschowie zająłem ostatnie wolne miejsce siedzące. Ta linia ma potencjał, zwłaszcza gdyby odcinek Głogów - Wschowa nieco zliftingować i podnieść szlakową przynajmniej do 60 km/h.
2011-11-29 10:02:55 Autor: Wykolejeniec
---.wasko.pl
No to szmat czasu na skalkulowanie oferty (10 dni) i jeszcze więcej na przygotowanie przewozów (miesiąc). Nie ma to jak wspierać konkurencję na rynku...
2011-11-29 11:50:05 Autor: WDR_
---.unknown.vectranet.pl
Na miejscu PR olałbym ten przetarg. Ciekawe co wtedy rzekło by szacowne gremium w UM.
2011-11-29 13:02:53 Autor: Hubert Pollak
---.75.119.207
Przetarg powinien być od 1 stycznia 2014 na 10 lat do 2024 a jeżeli przewoźnik spełni określone wymogi punktualności, porządku itp. to będzie bo 9 latach przedłużony na kolejnych kilka. W wymogach powinien być tabor mniej niż 10 letni i takt na liniach.
2011-11-29 13:06:03 Autor: Łukasz Łenski
---.snd.pl
Linia Głogów - Leszno ostatnio popularna. Jeżdżę nią dość regularnie co dwa tygodnie. Od 11 grudnia czeka mnie podróż przez Zielona Górę z Torunia ;)).

@m.; To prawda, linia jest w dobrym stanie do stacji Stare Drzewce, potem prędkości ok 30 km/h. Rewitalizacja tej linii pomogłaby odzyskać pasażerów, którzy nie są skorzy do podróżowania busami.

Ponadto na tej linii często dochodzi do opóźnień przy odjeździe. Co gorsza mało ekonomicznie podchodzi się do eksploatowanego tam taboru. Podstawiane szynobusy są zdecydowanie za duże jak na potrzeby na chwile obecną.

Cena jest jednak mocno konkurencyjna w stosunku do innej komunikacji - mimo to okazuje się to być niewystarczającym czynnikiem.

Pozdrawiam
2011-11-29 21:18:52 Autor: KolejarzPKP
---.play-internet.pl
Warto przeczytać: http://epoznan.pl/blogi-blog-25-342
2011-12-10 13:53:16 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Zdaniem ministra Massela , docelowy model funkcjonowania kolei lokalnej , to oparcie jej o przetargi na przewóz pasażerów . Zanim to , Przewozy Regionalne do podzielenia , co zresztą minister Massel popiera.
Skoro tak , co z dalekobieżnymi osobówkami i pociągami InterRegio?
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony