Partnerzy serwisu:

Do Tomaszowa Maz. szybciej, ale tylko ezt

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 19.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2016-01-19 13:10:58 Autor: bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

bozia
Byloby milo gdyby udalo sie zejsc do 2:10 z Widzewa na KG. Godzina roznicy miedzy opcja CMK a Czestochowa zostanie utrzymana.
2016-01-19 13:27:25 Autor: zygizyg
---.starachowice.vectranet.pl
Killa pytań do kogoś kompetentnego w temacie:
1) co z elektryfikacja 25 do Opoczna?
2) co z łącznicą z cmk w Opocznie?
3) co z odcinkiem Skarżysko-Opoczno?
4) co z łącznicą Wąsącz Konecki-Tumlin?
Swego czasu dużo sie pisało o powyższych planach, a dziś sprawy mocno ucichły. Chodzi mi czy podjęte zostały jakieś konkretne decyzje.

Ponadto, podobne pytanie o drugi koniec 25 - od Dębicy przez Mielec.
2016-01-19 13:33:10 Autor: miły gość
---.84.246.233
Wow !!! 120 km/h !!! Aż się silniki będą palić w starych kiblach!!! 120 km/h to max dla fuck***g EU/P07 - kolejnych trupów.

Dziś taki trup ruszał z Częstochowy do Bielska o 5:41 (oczywiście na początek 5 min. opóźnienia) to nawet mu przednie światła nie świeciły!!! Ciekawe ile ten maszynista widział jadąc przez lasy między Korwinowem a Myszkowem???

Te trupy trzeba wymienić na nowe Griffiny z V max minimum 160 km/h.
2016-01-19 13:54:59 Autor: sid vicious
---.104.226.5
Dokumentacja poDwykonawcza. Pyszne ;-)
2016-01-19 13:55:04 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Chyba chodzi o skrót myślowy - szynobusy i ezt 120, a składy z lokomotywą mniej.
2016-01-19 14:12:24 Autor: sid vicious
---.104.226.5
Właśnie analizuję sobie geometrię poziomą i bez trudu da się tam na całości odcinka jechać 120 i lepiej (40 na bok w Mikołajowie to porażka, którą właśnie należałoby poprawić).
Co trzyma, że ma być mniej ? Sieć? SRK? Jako że jest to łącznik z CMK to właśnie należałoby tak remontować, żeby max. wycisnąć z tej linii - vide l.131.
2016-01-19 15:06:16 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post zygizyg:
"Killa pytań do kogoś kompetentnego w temacie:
1) co z elektryfikacja 25 do Opoczna?
2) co z łącznicą z cmk w Opocznie?
3) co z odcinkiem Skarżysko-Opoczno?
4) co z łącznicą Wąsącz Konecki-Tumlin?
Swego czasu dużo sie pisało o powyższych planach, a dziś sprawy mocno ucichły. Chodzi mi czy podjęte zostały jakieś konkretne decyzje.

Ponadto, podobne pytanie o drugi koniec 25 - od Dębicy przez Mielec."
Ad1. To może dojdzie do skutku
Ad2. Też (jeśli będzie 1)
Ad3. Będzie zaorane. Łódzkie zwala na świętokrzyski i vice versa. Scyzory wybudują łącznicę w Gosiewie na pohybel K65, Kryniczaninom i innym
Ad4. Rail fiction

W Tomaszowie przydałby się dodatkowy przystanek w stronę Jelenia np. w okolicach przejazdu w ul. Białobrzeskiej. Ból odcinka do Opoczna to nie tylko bliskość wrogiego Księstwa Scyzoryków, ale i źle zrobiony projekt ŁKA, który powinien być wyłącznie infrowo - taborowy i obejmować odcinek 25 do Opoczna. Wtedy spokojnie elektryfikacja i 2-3 nowe przystanki. Teraz PLK robiąc różne dziwne moderny zajeżdżonych magistral może pozyskać trochę materiału staroużytecznego i zeelektryfikować spokojnie Tomaszów - Opoczno. Na kibla to nawet nie trzeba robić podstacji - ta z Tomaszowa spokojnie zasili do Bratkowa, dalej można chwilowo pożyczyć trochę prądu z CMK.

Druga sprawa to po jakiego grzyba? Wygaszono popyt totalnie, a spokojnie można było na SU42 i 3-4 bohunach zrobić przyspieszone Łódź - Tomaszów - Opoczno a nie rozwalać relacji na usramorządowienie i brak porozumienia między województwami, ZPR-ami, głównie w sprawie malatury lokomotyw.
2016-01-19 15:49:09 Autor: d3
---.146.71.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@sid vicious..
Przeanalizuj sobie geometrię pionową w okolicach Skrzynek jeden tor faluje raz wyżej raz niżej 1,5 metra ten z 1872 roku ten hitlerowski jest dobry.
W Mikołajowie jest "wyłamanie zwrotnicowe linii" to znaczy linia od str. Gałkówka dochodzi lekkim łukiem a resztę łuku robią zwrotnice pierwotnie R-120, dużo nie da się poprawić bo trzeba by przełożyć 3 km szlaku i wejść w południową głowicę Mikołajowa dużym łukiem a nie w północną.
2016-01-19 16:19:45 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
No właśnie...
2016-01-19 16:27:26 Autor: krzysztof rytel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

krzysztof rytel
A dlaczego szynobusy nie będę miały tej samej prędkości maksymalnej co ezt-y?
2016-01-19 17:12:47 Autor: szybko na Ł-K
---.tktelekom.pl
@ do SV

Ma być do 120 bo trzyma nawierzchnia S49 dla której to Vmax.

@ krzysztof rytel

Autobusy i EZT są obecnie w tej samej kategorii i dostępna max prędkość drogowa będzie identyczna. Niższa będzie dla składów lok+wag.
2016-01-19 19:29:20 Autor: Al
---.piotrkow.pilicka.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Ad1. To może dojdzie do skutku
Ad2. Też (jeśli będzie 1)
Ad3. Będzie zaorane. Łódzkie zwala na świętokrzyski i vice versa. Scyzory wybudują łącznicę w Gosiewie na pohybel K65, Kryniczaninom i innym
Ad4. Rail fiction

W Tomaszowie przydałby się dodatkowy przystanek w stronę Jelenia np. w okolicach przejazdu w ul. Białobrzeskiej. Ból odcinka do Opoczna to nie tylko bliskość wrogiego Księstwa Scyzoryków, ale i źle zrobiony projekt ŁKA, który powinien być wyłącznie infrowo - taborowy i obejmować odcinek 25 do Opoczna. Wtedy spokojnie elektryfikacja i 2-3 nowe przystanki. Teraz PLK robiąc różne dziwne moderny zajeżdżonych magistral może pozyskać trochę materiału staroużytecznego i zeelektryfikować spokojnie Tomaszów - Opoczno. Na kibla to nawet nie trzeba robić podstacji - ta z Tomaszowa spokojnie zasili do Bratkowa, dalej można chwilowo pożyczyć trochę prądu z CMK.

Druga sprawa to po jakiego grzyba? Wygaszono popyt totalnie, a spokojnie można było na SU42 i 3-4 bohunach zrobić przyspieszone Łódź - Tomaszów - Opoczno a nie rozwalać relacji na usramorządowienie i brak porozumienia między województwami, ZPR-ami, głównie w sprawie malatury lokomotyw."
@ Arrivederci

Wiesz, chcialbym aby wszyskie przyszłe w/w inwestycje doszły do skutku, czyli:

1) elektryfikacja linii 25 do Skarżyska,
2) łącznica Słomianka - CMK,
3) remont odcinka Opoczno-Skarżysko,
4) oraz połączenie Kielc z CMK poprzez budowę odcinka Tumlin – Wąsosz i łącznicy aż do, powiedzmy, Idzikowic.

Te cztery wspomniane przez komentatora zygizyg inwestycje naturalnie przecież wynikają z logiki modernizacji szlaków kolejowych i dopełniają potrzebę sprawnego przepływu pasażerów. Mam nadzieję, że ci, którzy planują rozwój komunikacji w Polsce na szczeblu ministerialnym, też to zauważą.
2016-01-19 20:48:01 Autor: zygizyg
---.starachowice.vectranet.pl
@Al

Tylko, że potrzeba sprawnego przepływu pasażerów nie jest argumentem dla ic i plk. Więc nawet jeśli jakimś cudem doszłoby do elektryfikacji całego odcinka Skarżysko-Tomaszów, mogłoby się okazać, że nie ma chętnych do uruchomienia połączeń na tym odcinku. Swoją drogą albo mi się wydaje albo w ostatnich latach postępuję jakaś stopniowa marginalizacja Skarżyska i Radomia na rzecz Kielc (ciągłe odwlekanie decyzji w sprawach linii 8, 22 i 25 + rozkład ic).
2016-01-20 00:09:32 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Ad1. To może dojdzie do skutku
Ad2. Też (jeśli będzie 1)
Ad3. Będzie zaorane. Łódzkie zwala na świętokrzyski i vice versa. Scyzory wybudują łącznicę w Gosiewie na pohybel K65, Kryniczaninom i innym
Ad4. Rail fiction

W Tomaszowie przydałby się dodatkowy przystanek w stronę Jelenia np. w okolicach przejazdu w ul. Białobrzeskiej. Ból odcinka do Opoczna to nie tylko bliskość wrogiego Księstwa Scyzoryków, ale i źle zrobiony projekt ŁKA, który powinien być wyłącznie infrowo - taborowy i obejmować odcinek 25 do Opoczna. Wtedy spokojnie elektryfikacja i 2-3 nowe przystanki. Teraz PLK robiąc różne dziwne moderny zajeżdżonych magistral może pozyskać trochę materiału staroużytecznego i zeelektryfikować spokojnie Tomaszów - Opoczno. Na kibla to nawet nie trzeba robić podstacji - ta z Tomaszowa spokojnie zasili do Bratkowa, dalej można chwilowo pożyczyć trochę prądu z CMK.

Druga sprawa to po jakiego grzyba? Wygaszono popyt totalnie, a spokojnie można było na SU42 i 3-4 bohunach zrobić przyspieszone Łódź - Tomaszów - Opoczno a nie rozwalać relacji na usramorządowienie i brak porozumienia między województwami, ZPR-ami, głównie w sprawie malatury lokomotyw."
Ad1. Zgadza się,
Ad2. Zgadza się,

Ad3. Woj. świętokrzyskie dostało środki w programie Polski Wschodniej na remont linii nr 25 od Skarżyska do Końskich. Chodzi o zwiększenie prędkości, ale bez prądu. To jest możliwe. Elektryfikacja ze świętokrzyskiego RPO nie wchodzi grę. Najgorzej jest z odcinkiem od Końskich do Opoczna, możliwe, że ten faktycznie zostanie fizycznie rozebrany i całkowicie zdemontowany. Tutaj Kielce liczą na to, że ktoś z PLK i budżetu, UE da kasą na łącznicę Tumlin - Wąsocz Konecki. Wtedy być może i od Końskich do Opoczna tor nie zostanie zdemontowany. Inaczej - zniknie na zawsze. Poza tym władze tego regionu miały wmawiane, że z Opoczna (Łodzi) do Skarżyska to jeździli tylko sami kolejarze...

Ad4. Nie będzie przenigdy żadnej łącznicy na CMK w Czarncy. MIiB, a także PLK wybiło to ze łba Scyzorykom na zawsze. Choć Ci ostatni dali kasę na SW. Jednak pomysł upadł na rzecz - ewentualnej - łącznicy Tumlin - Wąsocz.

Cała więc nadzieja, że Łódź wykona pierwszy ruch, zrobi elektryfikację do Opoczna i potem jej łącznice do CMK. Dopiero po tym FAKCIE Kielce wyremontują bez prądu odc. od Skarżyska do Końskich. A dopiero potem(!) zrobią łącznicę od Tumlina do Wąsocza Koneckiego i wtedy ta łącznica, jak i odcinek ze Skarżyska przez Końskie do Opoczna zostanie zelektryfikowany. Wicemarszałek Maćkowiak nie pozostawia wątpliwości, że ruch, pierwszy ruch należy do Łodzi.

A więc: elektryfikacja z Tomaszowa do Opoczna i łącznica z prądem w Opocznie do CMK. I moim zdaniem jak to się stanie do 2023 roku - to będzie już baaardzo dużo!
2016-01-20 00:31:15 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
@miły gość:

"(...) Dziś taki trup ruszał z Częstochowy do Bielska o 5:41 (oczywiście na początek 5 min.
opóźnienia) to nawet mu przednie światła nie świeciły!!! Ciekawe ile ten maszynista widział
jadąc przez lasy między Korwinowem a Myszkowem???"

No a po co światła w puciongu? Co wy myslicie ze ta "kierownica" to po to, zeby móc "odbić" i zmienic tor w pore, gdy jakis zwierzak, samobojca czy blachosmrod pojawi sie na torach?
Nie, tam rozjeżdza się co popadnie i tylko naslu e, czy dobrze chrupie.
2016-01-20 08:46:39 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Pięknie, kolejny krok ku skróceniu czasu przejazdu z Krakowa do Łodzi.
2016-01-20 10:37:34 Autor: K 65
---.174.106.69
2016-01-19 15:06:16 Autor: Arrivederci---.adsl.inetia.pl



Tak -tak –tak. Tłumacz sobie.

Inwestycje w bezsensowne układy linii wiodące przez totalne odludzia będą- I TO JEST DLA CIEBIE jak najbardziej realne, poza tym co oczywiste - czyli przywrócenie ciągu Kraków – Kielce- Skarżysko – Radom- Warszawa pod 160 km/h, bo to jest obecnie standard dla klasyki. To jest oczywiście nierealne i dla Ciebie i Tobie podobnych jest to perspektywa 50 letnia – co ciągle wypisujesz i usiłujesz wmawiać.

Co do polnej CMK – wszystko REALNE.

Co do tras GDZIE RZECZYWIŚCIE mieszkają ludzie – NIEREALNE. Nie da się – zaorać. Dojeżdżajcie sobie mieszkańcy Kielc Skarżyska oraz Radomia na dzikie perony na CMK w Gosiewie i Telusowie.

Bo Arrivederci tak sobie w główce ubzdurał że LK8 będzie po wiek wieków sabotowana po to, aby kwitło jego Gosiewo, a potrwa to wszystko 50 lat.

Skąd biorą się w ogóle ludzie z tak chorym i podłym tokiem rozumowania wobec bliźnich i tak źle życzący INNYM - jak Ty i Tobie podobni Krakusi (czy też pewnie naleciałości do Krakowa spod włoszczowskich wiosek). Doprawdy trudno pojąć.

Jeżeli większość WSPÓŁCZESNYCH Kulejarzy ma rzeczywiście tak chory i wypaczony oraz moralnie skrzywiony TOK ROZUMOWANIA i pojmowania świata oraz modeli transportowych , że wspieramy linie wiodące przez odludzia (vide CMK) - jednocześnie niedopuszczany do poprawy na trasach osadniczych ( vide LK8) wiodących przez centra dużych ośrodków typu Kielce Radom, bo to zdemaskuje zbędność wydmuszki pt. CMK – to rzeczywiście należy zabrać pasożytom kolejarskim pieniądze i oddać je drogowcom . Ci przynajmniej budują S7 przez Kielce Radom, a układ A1(S8) poprowadzili przez Częstochowę Piotrków - a tacy ludzie jak Ty Kolego Arrivederci zapewne gdyby zasiadali w GDDKiA poprowadziliby je przez włoszczowsko - opoczyńskie pola.

Linia CMK przez te włoszczowskie odludzia - owszem - może sobie istnieć, JEDNAK POD WARUNKIEM, że istnieje NA NIĄ realny (a nie urojony) popyt w postaci zainteresowania segmentem KDP (EIP EIC), co swoje KOSZTUJE- obiektywnie. A nie, że PLK zaniża za nią koszty dostępu, a mikolski plebs dostaje na forum orgazmu jak Prezes PIC- u rzuci bilety po 29 zł . No ale cóż - wiele osób wnioskuje o frekwencji na podstawie piątków i niedziel po południu :D :D :D :D Cóż jaka branża - taka mentalność znacznej części dyskutantów, bo nie wszystkich, ale znacznej części. Cóż tu wymagać szerszego spojrzenia i niepatrzenia wyłącznie przez pryzmat czubka własnego krakowskiego nosa. Prawda Panie Arrivederci ????


Jeżeli w POlsce- kraju powszechnej głupoty wśród rządzącego nami od 2005 roku mentalnego i umysłowego plebsu - takie oczywiste herezje oraz jednoznaczne niegodziwości względem innych potrzebujących - uchodzą, a co gorsza są przekuwane w realne decyzje - to rzeczywiście nie dziwota, że w Polsce mamy to co mamy.
2016-01-20 10:42:42 Autor: K 65
---.174.106.69
Łódzka @Boziu Kochana.

Cytat : „Byloby milo gdyby udalo sie zejsc do 2:10 z Widzewa na KG. Godzina roznicy miedzy opcja CMK a
Czestochowa zostanie utrzymana.”

Po co chcesz różnicować - do tego zupełnie sztucznie - czas w układzie Łódź-Tomaszów - szczere pola CMK – Kraków oraz Łódź – osadniczo Piotrków – Radomsko – Częstochowa- Kraków skoro Łódź (miasto tego, co powiedział Linda) i tak nie ma żadnego potencjału na wygenerowanie segmentu kwalifikowanego EIC po CMK więc trasa osadnicza przez Piotrków Częstochowę dla po dłej Łodzi wystarczy. Wiedenkę , jak i nawet na upartego linię koniecpolską można jeszcze podbić czasowo i żadnej różnicy czasowej z mityczną CMK relacji Uć- Kwaków nie będzie. Zaręczam. Zresztą biorąc pod uwagę obecne doświadczenia z trasowaniem NAWET EIC Fredro/Łużyce/ Viadrina po wiedence oraz Pendolino przez Koniecpol CMK w relacji wrocławsko- warszawskiej przy byle rewitalizacji wiedenki pod marne 120 km/h coraz bardziej wychodzi jak wielką ściemą jest cała ta przereklamowana CMK. A przecież 120 km/h nie musi być ostatnim słowem.


Mielibyście jako miasto Łódź potencjał na segment EIC do Krakowa - to by była INNA ROZMOWA w tym temacie problem jednak w tym ŻE NIE MACIE. Po prostu NIE MACIE !!!!!!!!!!!!!


Poza tym skoro twierdzicie nad Nerem i taka jest oficjalna doktryna łódzka, że KDP Poznań- Warszawa trzeba obowiązkowo budować w oparciu o okrężną sieć osadniczą Poznań- Kalisz- Łódź – Warszawa, bo 80 tys. Konin i 45 tys. Kutno to DLA WAS szczere pola ( oryginalne cytaty ze SSC) - to dlaczego schizofrenicznie żądacie pomijania Piotrkowa Częstochowy na naturalnym przebiegu z Łodzi do Krakowa na rzecz jakiś totalnych szczerych pól opoczyńsko – włoszczowskich???

A1 nie ominęła Częstochowy i trasa drogowa Łódź – Kraków ją uwzględnia. Ale to tradycyjna niekonsekwencja płynąca znad Nerudo której już zdążyliśmy się przyzwyczaić. Jak Kali ukraść krowa dobre jak Kalemu to źle. Jak Łódź jest omijana przez innych to źle , jak Łódź omija innych TO już DOBRZE.
2016-01-20 10:50:09 Autor: K 65
---.174.106.69
Cytat artykułu : „Z podłódzkiego fragmentu linii nr 25 korzystają natomiast obsługiawane jednostkami elektrycznymi pociągi spółki PKP Intercity jadące ze Szczecina, Poznania i Łodzi do Krakowa.”

W kontekście Poznań- Kraków SYZYFOWA PRACA pod dyktando lobby post- Grabarczykowskiego . Chyba że chodzi O SAMĄ ŁÓDŹ lub potencjalny (mocno teoretyczny) pociągi KWALIFKOWANY rzecz jasna EIC Gdynia -Gdańsk – Bydgoszcz- Toruń- Włocławek – Kutno – Łódź - Tomaszów – CMK Kraków jako konkurencyjna alternatywa dla LK9 (LK1) LK4 przez Warszawę. Czemu nie – pod warunkiem oczywiście potencjału na trasie.

Każdy mikol wie, że obecnie NAJSZYBSZA OPCJA Szczecin - Poznań – Kraków TO OSTRÓW WLKP- KLUCZBORK- LUBLINIEC –CZĘSTOCHOWA STRADOM – Koniecpol!!!

Tam jest utopione przez PLK- NA DZIEŃ DZISIEJSZY !!! - 45 minut ZYSKU CZASOWEGO - na dzień dobry - dla Szczecina Poznania w relacji do/z Krakowa w porównaniu z bezsensowną opcją przez E20 ŁOWICZ !!!- ŁÓDŹ- CMK gdzie nie dość że się NADRABIA ponad 100 km dystansu - to się jeszcze NIC NIE ZYSKUJE na czasie finalnym Poznań- Kraków.

Ale tradycyjna łódzka doktryna wszak głosi im fakty bardziej niekorzystne dla grodu nad Nerem – TYM GORZEJ DLA FAKTÓW.

Przy teoretycznej opcji 160 km/h przez Ostrów Wlkp. Lubliniec - dalej 140 km/h Częstochowę Stradom (Koniecpol 120- 150- 110 km/h ) przewaga czasowa jeszcze większa.

Zresztą Łódź NIE MA KOMPLETNIE nic ani historycznie, ani geograficznie wspólnego z trasą tranzytową Poznań- Kraków więc żaden argument o pomijaniu naturalnej pośredniej sieci osadniczej i krzywdzeniu kogokolwiek w grę w tym wypadku nie wchodzi, tak jak ma to miejsce w przypadku ciągu Kraków – Kielce – Radom – Warszawa na rzecz polnej CMK, czy też Katowice – Częstochowa – Piotrków- Łódź – Włocławek - Toruń – Bydgoszcz na rzecz pół-polnej węglówki. Stąd też rozpatrywanie PLK-owskiej grzebaniny w torowisku pod 120 km/h w rejonie Tomaszowa Mazowieckiego powinno Szczecin Poznań oraz Kraków w relacjach wzajemnych obchodzić tyle co wyrąb lasu w tajdze gdzieś na Syberii.
2016-01-20 10:55:03 Autor: K 65
---.174.106.69
6-01-20 08:46:39 Autor: Gierek---.10.1.25



Cytat : „Pięknie, kolejny krok ku skróceniu czasu przejazdu z Krakowa do Łodzi.”

A czy kolejnym pięknym krokiem nie byłoby skrócenie czasu przejazdu z Warszawy do Bydgoszczy w oparciu o Barłogi Węglówkę oraz Inowrocław z pominięciem Włocławka i Torunia. Wszak po co się męczyć po sieciach osadniczych.

Pięknie- zwłaszcza perspektywa pominięcia grodu Ojca Dyrektora bardzo mi się POdoba :P
2016-01-20 13:47:45 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
Oho, masc sie skonczyla... Spoko, juz wkrotce IC Barbakan, ktory zalata 8- godzinna dziure przewozowa na Krakow - Lodz - Poznan.
2016-01-20 13:48:54 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
PS. Gdzie sa Sleza i Odra ja sie pytam?
2016-01-20 15:37:20 Autor: K 65
---.174.106.69
Nie ma żadnego naturalnego ciągu Poznań – Łódź – Kraków. Tak samo jak nie ma żadnego ciągu racjonalnego Wrocław – ŁÓDŹ WARSZAWA- z kontynuacją na LUBLIN. Tak samo jak rycie się Łodzi na LK9 relacji do Gdyni jest bez sensu, bo macie do zagospodarowania SWOJĄ NATURALNĄ trasę przez Włocławek Bydgoszcz. To wszystko, co póki co wypływa znad Neru to chory wymysł łódzkich planistów i lobbystów tak samo jak według Pana Korwina z Muszką- powołującego się rzekomo na Lady Małgorzatę Thatcher-OWĄ - Unia Europejska to chory wymysł lewicowych intelektualistów – no mniejsza z tym. Miał być przykład.

Są naturalne i w pełni zasadne ciągi :

pospieszne (Zgorzelec / Jelenia Góra) Wrocław – Ostrów Wlkp. - Kalisz – Łódź – Warszawa – Białystok / (Siedlce Terespol )

pospieszny Gdynia - Gdańsk – Bydgoszcz- Toruń – Włocławek - Kutno – Łódź – Piotrków - Częstochowa – Katowice/Kraków

pospieszny Białystok /Olsztyn – Warszawa – Łódź Koluszkowa – Piotrków - Częstochowa – Katowice- Bielsko Biała / Racibórz

pospieszny Warszawa – Łódź Koluszkowa – Piotrków - Częstochowa- Lubliniec- Opole- Wrocław – (Zgorzelec/ Jelenia Góra)

Oraz potencjalnie ekspresowy ciąg EIC Gdynia - Gdańsk – Bydgoszcz- Toruń – Włocławek - Kutno – Łódź –Tomaszów – CMK - Kraków na co nie sądzę, aby Łódź kiedykolwiek miała potencjał.

Co do IC ODRA& IC ŚLĘŻA – owszem zgadza się powinny jako pociągi ekonomiczne (misyjne) mieć postój Koluszkach, a Odra w Oławie , a poza tym normalnie w Skierniewicach i Żyrardowie. Do tego powinien wrócić Ozimek. Ten pseudo sprinter Piotrków – Warszawa to jakieś głębokie nieporozumienie.

EIC Śnieżka Viadrina oraz EIC Łużyce powinny dostać postój w Piotrkowie jako jedyny na wiedence. To tyle w temacie Łodzi i regionu łódzkiego.

Ciąg Poznań- Kraków to na dzień dzisiejszy Ostrów Wlkp. Kluczbork Lubliniec Częstochowa Stradom Koniecpol docelowo także po modernizacji Ostrów Wlkp. Kluczbork Lubliniec Tarnowskie Góry- Bytom – Katowice Trzebinia. Jako ciąg najszybszy czasowo choć przeciętny ekonomicznie.

Jako ciąg najbardziej ekonomiczny należy wskazać ciąg Poznań- Leszno- Wrocław – Opole - Katowice- Kraków. Kwestia modernizacji.

Sorry ale Łódź niech się zajmie tymi ciągami na których rzeczywiście leży, tranzyt Szczecin /(Gorzów) /Poznań------- Kraków z pewnością do nich nie należy. Nadkładać 100 km po to aby być i tak 45 minut później niż potencjalnie jechać krótszą i szybszą trasą przez Kluczbork to przyznasz bez sensu.

Jak Łódź chce omijać Częstochowę w relacji do Krakowa i różnicować czas pomiędzy CMK a wiedenką bardzo proszę nie ma nic przeciwko , ale taryfie zaporowej EIC. Wrocław (a zarazem Częstochowa ) jest wpuszczana na CMK póki co tylko w segmencie EIP, nawet kwalifikowane EIC jeżdżą póki co po klasycznej osadniczej wiedence, bo CMK byłaby na chwilę obecną zwykłym FETYSZEM. Analogicznie rzecz się ma z relacją Łódź – Kraków, a tam mamy przecież do czynienia już TYLKO Z SEGMENTEM EKONOMICZNYM. Pozostaje tylko kwestia postojów na wiedence i dostępności tych pociągów relacji IC/EIC Wrocław – Warszawa dla Łodzi i regionu łódzkiego. Ale za „WIDZI MI SIĘ” PIC- u oraz niezrozumiałą politykę postojową przecież NIE JA ODPOWIADAM.
2016-01-20 16:39:37 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
K65

"Nie ma żadnego naturalnego ciągu Poznań – Łódź – Kraków. Tak samo jak nie ma żadnego
ciągu racjonalnego Wrocław – ŁÓDŹ WARSZAWA- z kontynuacją na LUBLIN. Tak samo jak rycie
się Łodzi na LK9 relacji do Gdyni jest bez sensu, bo macie do zagospodarowania SWOJĄ
NATURALNĄ trasę przez Włocławek Bydgoszcz. "

--

Łódź ryje pod Trójmiasto przez Warszawę, gdyż daje ponad 1h krótszego czasu przejazdu od Bydgoszczy. Ten sam przykład jak Wawa - Wro przez proteze.

--

"Co do IC ODRA& IC ŚLĘŻA – owszem zgadza się powinny jako pociągi ekonomiczne (misyjne) mieć
postój Koluszkach, a Odra w Oławie , a poza tym normalnie w Skierniewicach i Żyrardowie. Do
tego powinien wrócić Ozimek. Ten pseudo sprinter Piotrków – Warszawa to jakieś głębokie
nieporozumienie."

--

Nie, powinny kursować przez Łódź razem ze Słowackim, Orzeszkową i Konopnicką i tworzyć solidy takt Warszawa - Łódź - Wrocław.

--

"Ciąg Poznań- Kraków to na dzień dzisiejszy Ostrów Wlkp. Kluczbork Lubliniec Częstochowa
Stradom Koniecpol docelowo także po modernizacji Ostrów Wlkp. Kluczbork Lubliniec Tarnowskie
Góry- Bytom – Katowice Trzebinia. Jako ciąg najszybszy czasowo choć przeciętny ekonomicznie."

--

No przeca są, a jak Szczecin chce mieć najszybsze połączenie z Krakowem, to niech walczy o wydłużenie np, Wybickiego, a od Flirtów się odwalić, które w relacji Kraków - Szczecin służą Łodzi.

--

"Sorry ale Łódź niech się zajmie tymi ciągami na których rzeczywiście leży, tranzyt Szczecin
/(Gorzów) /Poznań------- Kraków z pewnością do nich nie należy. Nadkładać 100 km po to aby
być i tak 45 minut później niż potencjalnie jechać krótszą i szybszą trasą przez
Kluczbork to przyznasz bez sensu."

--

Niech najpierw na Łódź powrócą wszystkie ekonomiczne Wawa - Wrocław.

--

"Jak Łódź chce omijać Częstochowę w relacji do Krakowa i różnicować czas pomiędzy CMK a
wiedenką bardzo proszę nie ma nic przeciwko , ale taryfie zaporowej EIC. Wrocław (a zarazem
Częstochowa ) jest wpuszczana na CMK póki co tylko w segmencie EIP, nawet kwalifikowane EIC
jeżdżą póki co po klasycznej osadniczej wiedence, bo CMK byłaby na chwilę obecną
zwykłym FETYSZEM. Analogicznie rzecz się ma z relacją Łódź – Kraków, a tam mamy
przecież do czynienia już TYLKO Z SEGMENTEM EKONOMICZNYM. Pozostaje tylko kwestia postojów na
wiedence i dostępności tych pociągów relacji IC/EIC Wrocław – Warszawa dla Łodzi i regionu
łódzkiego. Ale za „WIDZI MI SIĘ” PIC- u oraz niezrozumiałą politykę postojową
przecież NIE JA ODPOWIADAM."

--

Obecnie ruch ekonomiczny jest obecnie bardziej premium, niż połączenia E. Co chwila promocje na EIC i EIP w nierentownych cenach. Częstochowa będzie pomijana na pewno do czasu, az Częstochowy niezniknią połączenia Kraków - Wrocław i dalej.
2016-01-20 16:40:35 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
O Koluszkach nawet nie wspominaj, gdyż rola tej w stacji w końcu jest marginalizowana.
2016-01-20 18:35:38 Autor: ANTY65
---.play-internet.pl
NIE dla oszołomów z sieci osadniczych!!!
Czytując te wypociny idzie się albo popłakać albo ześmiać. Trollowaniu mówimy NIE !!!
2016-01-20 20:28:30 Autor: Elżbieta B.
---.wroclaw.dialog.net.pl
Ale jaja!
2016-01-21 00:57:08 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
@K65
"Bo Arrivederci tak sobie w główce ubzdurał że LK8 będzie po wiek wieków sabotowana po to,
aby kwitło jego Gosiewo, a potrwa to wszystko 50 lat."

Obiecanki (i to nie pierwsze) były na okolice 2000. To już 16 lat, więc do 50 coraz bliżej.
Gdyby ósemka była zrobiona to nikt by nie marudził o łącznicach. Łącznice do CMK w Gosiewie i Radzicach będą potrzebne, bo siódemka za rok będzie zamknięta na odcinku Dęblin - Pilawa. Masz jeszcze jakieś pytania? Czy udziały w czerwonym autobusie?
2016-01-21 02:10:58 Autor: Kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
Do K65
Wydaje mi się, że CMK fetyszem jest tylko dla Ciebie. Dlatego tak wszystkim wmawiasz fetyszyzowanie tej linii. Żaden z Twoich adwersarzy nigdzie nie sugeruje trasowania pociągów po CMK dla samej CMK. Zawsze argumentem jest czas przejazdu. Gdyby LK8 była zmodernizowana na 160 km/h nikt nie upierał by się by celowo pomijać Kielce czy Radom. To Ty obsesyjnie wmawiasz ludziom złe intencje. Podobnie gdyby czas przejazdu Łódź - Kraków po LK1 i po CMK wynosił mniej więcej tyle samo nikt złośliwe nie domagałby się pomijania Częstochowy czy Piotrkowa.
Takie jest przynajmniej moje wrażenie, ale może Ty wyczytujesz z tych tekstów coś więcej. Pamiętaj jednak, że skłonność do nadinterpretacji jest pierwszym krokiem do paranoi.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony