Długa jazda z PKP Intercity bez sprawnych toalet
Michał Szymajda ⚫ 30.06.2021 ⚫
8,3k

Fot. ms (zdjęcie ilustracyjne)
Posłanka Paulina Matysiak, na co dzień zachęcająca do wybierania pociągu i transportu publicznego, zwróciła uwagę PKP Intercity na przykry incydent. W jednym z nowoczesnych zespołów trakcyjnych nie działały żadne toalety.
Posłanka Matysiak, która podróżowała pociągiem IC Witkacy, prowadzonym ezt Flirt, zwróciła uwagę na niedziałające toalety. Jak się okazało, nie działały one nie tylko w jednym wagonie, ale w całym składzie. Pikanterii tej sytuacji dodaje fakt, że IC Witkacy kursuje na bardzo długiej trasie z Zakopanego do Gdyni. Paulina Matysiak zwróciła uwagę, że obsługa pociągu, chcąc być w porządku wobec pasażerów, zarządziła postój na stacji z toaletą, gdzie podróżni mogli załatwić swoje potrzeby. Nie mniej zwróciliśmy się do PKP Intercity z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji.
– Pociąg 3560 IC Witkacy relacji Zakopane – Gdynia Główna, przed wyjazdem 28 czerwca ze stacji Zakopane został odfekalniony i nawodowany. Niestety w trakcie podróży w wyniku awarii toalety w składzie zostały wyłączone z użytkowania. Drużyny konduktorskie dołożyły wszelkich starań w niwelowaniu dyskomfortu wynikającego z zaistniałej sytuacji, m.in. zostały wprowadzone dłuższe postoje na kilku stacjach, dające czas pasażerom na skorzystanie z toalet dworcowych. Trwa sprawdzanie składu i wyjaśnianie przyczyn powstałej awarii – napisała Katarzyna Grzduk, rzeczniczka prasowa przewoźnika.
Przedstawicielka spółki zwraca uwagę, że każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Reklamację można złożyć w jednej z kas biletowych upoważnionych do sprzedaży biletów PKP Intercity, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl
– Pociąg 3560 IC Witkacy relacji Zakopane – Gdynia Główna, przed wyjazdem 28 czerwca ze stacji Zakopane został odfekalniony i nawodowany. Niestety w trakcie podróży w wyniku awarii toalety w składzie zostały wyłączone z użytkowania. Drużyny konduktorskie dołożyły wszelkich starań w niwelowaniu dyskomfortu wynikającego z zaistniałej sytuacji, m.in. zostały wprowadzone dłuższe postoje na kilku stacjach, dające czas pasażerom na skorzystanie z toalet dworcowych. Trwa sprawdzanie składu i wyjaśnianie przyczyn powstałej awarii – napisała Katarzyna Grzduk, rzeczniczka prasowa przewoźnika.
Przedstawicielka spółki zwraca uwagę, że każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Reklamację można złożyć w jednej z kas biletowych upoważnionych do sprzedaży biletów PKP Intercity, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |