Partnerzy serwisu:

DB Schenker zlikwiduje warsztat utrzymania w Sosnowcu

jm, ms, Rynek-Kolejowy.pl 07.09.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-09-07 10:04:50 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Kompletna bzdura... DB Schenker likwiduje rentowne zakłady które miały co robić. Najpierw pozbyli się Zabrza Rokietnicy, potem Kuźnicy Warężyńskiej, teraz Sosnowca. Zostawili sobie Rybnik w okolicy którego są największe przewozy i który jest w najlepszym stanie. Pozłomowali masę wagonów i lokomotyw, a sami nie mają za bardzo czym jeździć. Kiedyś wydawało się że DB to najlepsza kolej, a więc najlepszy inwestor. Niestety jest to inwestor - likwidator.
2015-09-07 10:52:17 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Po prostu musisz się pogodzić z rzeczywistością. Wydłuża się okresy między przeglądowe w Cargo właśnie niedawno zastąpili godziny dobami. I okres między przeglądowy wydłużył się 2 razy jeśli nie więcej zależy od przypadku. Nowe simensy mają przegląd +/- co 20000 km i już. A robi je producent nie warsztat. W wagonówce już z 2 lata temu wprowadzili prace praktycznie na akord wydajność wzrosła o jakieś 400 % skończyły się czasy szwendania specjalistów od spraw zbędnych. A DB wypuściło nowe vectrony na szlaki to po co im stary złom. Nic nie zmieni narzekanie.
2015-09-07 10:57:51 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
MÓJ WŁASNY KOMENTARZ http://www.rynek-kolejowy.pl/59184/Jacek_Swiniarski_w_zarzadzie_DB_Schenker_Rail_Spedkol.htm:

2015-09-01 17:01:58 Autor: Gubernator Kalifornii ---.dynamic.gprs.plus.pl

@lint: Tak, to prawda. Sosnowiec Jęzor zostanie sprzedany, ostatnie pola piaskowe również.
Zniknie także Wysoki Brzeg oraz cały transport piasku.
Księgowość również zostanie zlikwidowana w Zabrzu, bo jej funkcje przejmie księgowość
rumuńskiego oddziału DB.
DBSR PL optymalizuje sukcesywnie cały swój majątek wyprzedając biurowce w Jaworznie, Rybniku,
oddzialy w Rokitnicy, Pyskowicach, Dąbrowie Górniczej, Jaworzno Północ i Jaworzno Południe,
odział remontowy i samochodowy w Rudzie Śląskiej, EC Siekierki i Żerań oraz przegrywając
obsługę większości kopalń i elektrowni na Śląsku, wyprzedając lokomotywy, wagony,
większość pól piaskowych...
Efektem tego DB w Polsce stale zmniejsza swój udział w polskim rynku przewozów kolejowych...
Patrząc na obecnie wykonywane przewozy, nie sposób oprzeć się wrażeniu, że DBSR PL stanowi
tylko obsługę pociągów i wagonów z Niemiec na wschód Europy... Rynek wewnętrzny w Polsce nie
interesuje DB..."

No cóż... Pisałem prawdę...

CYTAT: "(...) W nowej koncepcji lokalizacja Sosnowiec-Jęzor, ze względu na redukcję usług utrzymaniowych na miejscu (inwestycje w nowoczesny tabor) oraz wysokie koszty dojazdu lokomotywy (brak w pełni zelektryfikowanej trakcji) nie jest optymalna (...)"

Uwielbiam te bajeczki... Po pierwsze DB Schenker jedyne co ma nowoczesne, to 23 VECTRONY!!! Na drugi miejscu kilkanaście 20-letnich Class 66 i kilkanaście 311D (nowoczesna lokomotywa na starym podwoziu gagarina) i to tyle... Reszta to złom (tamary, koziołki, E181, 3E, SM42)...
Wszystkie wagony to tylko złom... Nie ma ani jednej nowej, czy też nowoczesnej sztuki... Nic...

Nie ma już warsztatów Nie ma żadnej koncepcji utrzymania lekkiego, chyba że koncepcją nazwiemy nieustanne wyjazdy serwisów do punktów podejmowania składów... Teraz został tylko Rybnik... I nic więcej w promieniu dziesiątek kilometrów...

Z kilkunastu różnych mniejszych baz remontowych, zostanie tylko jeden w Rybniku...

Brawo DB, brawo "optymalizacja"...
2015-09-07 11:21:11 Autor: rysiek
---.centertel.pl
Dno totalne dnopucek dopiol swego
2015-09-07 12:17:59 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
CYTAT: "Z pisma, które pracodawca skierował do pracowników wynika, że zmienia się profil działalności firmy, która musi reagować na spadki przewozu węgla i tym samym coraz mniejszą rolę Śląska i Zagłębia w przewozach towarów. Większa jest natomiast rola na korytarzu Frankfurt nad Odrą – Brześć i to tam zostaną przeniesione zadania utrzymaniowe parku taborowego firmy."

Przypomnę tylko, że z Górnego Śląska i Zagłębia jest uruchamiane 40% wszystkich pociągów towarowych w Polsce...
Naprawdę szanowny zarządzie DB... Nie róbcie "the billi" ze swych pracowników... Związki zawodowe w DB to czysta fikcja...
2015-09-07 12:20:49 Autor: 33908
---.warszawa.vectranet.pl
W podobny sposób będą wkrótce optymalizowane Przewozy Regionalne.
2015-09-07 12:40:32 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
No i dobrze niech sprzedają, ten niemiecki przewoźnik jest w ogóle nie potrzebny. O jednego prywaciarza mniej. Teraz niech PKP Cargo albo CTL przejmie wszystko na Śląsku i w Zagłębiu przynajmniej oni się tutaj liczą
2015-09-07 13:26:37 Autor: Carlos
---.static.3s.pl
Chłopaki! Uciekajcie z tego BIEDNEGO Szchenkera. Jest jeszcze czas i jest gdzie iść, gdzie można pracować z zadowoleniem - mój przykład. Kasa, organizacja, wszystko to czego w DB nie ma! Taka jest prawda! BANDA BANDA BANDA Nieudaczników - oto prawda! Nawet gadać z kim nie ma!
2015-09-07 14:02:50 Autor: klm
---.mmj.pl
"W nowej koncepcji lokalizacja Sosnowiec-Jęzor, ze względu na redukcję usług utrzymaniowych na miejscu (inwestycje w nowoczesny tabor) oraz wysokie koszty dojazdu lokomotywy (brak w pełni zelektryfikowanej trakcji) nie jest optymalna – wyjaśnia kierownik ds. komunikacji DB Schenker Andrzej Wyszyński."

Co ten gościu pe......li Jęzor to jedyny warsztat DB z trakcją, trakcja leci od Jęzor PKP (GT) aż pod samą szopę - tylko że jakiś instruktor (WM) coś tam kiedyś uszkodził i do dziś tego nie naprawili - pewnie celowo...
2015-09-07 14:27:07 Autor: wlodek
---.centertel.pl
Konkretna niby firma,a burdel taki ze jak niewiem co,maszynisci odchodza bo w innych firmach daja zarobic 3 razy wiecej niz w db.maszynista w db jest zwykłym cieciem malinowym,a tacy ludzie jak rewidenci manewrowi ustawiacze,to chlopy jebia za 2200 zl i maja utrzymac rodziny,ja sie pytam z czego z tej zapomogi? Wezcie sie moze za zarzad i ich lewe interesy,niech sie niemiec obudzi i uratuje moze jeszcze ta firme ,bo jak narazie to na gorze robią sami karierowicze,ktorzy zarabiaja grobe pieniadze(nie mowie juz o pieniadzach ktore zarobione pod stolem).
2015-09-07 15:50:28 Autor: kapnik
---.play-internet.pl
W czasach petekow najlepszym zakładem był rybnicki. Dobrze że przynajmniej DB Schenker skoncentrowal pracę tam gdzie warto.
2015-09-07 21:19:06 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
@ kapnik:

Mylisz się. Rybnik to tylko zakład napraw taboru oraz magazyn centralnego zaopatrzenia, w którym to magazynie nigdy nic nie ma, a przynajmniej nie ma tego, co potrzebne.

90 procent przewozów w rejonie Rybnika wykonuje PKP Cargo, resztę pozostali przewoźnicy. DB się nie liczy. Jedyne przewozy to węgiel z Bogdanki do Elektrowni Rybnik. Może wożą jeszcze do elektrowni jakieś ochłapy ze śląskich kopalń, ale nawet Kotlarnia robi za podwykonawcę DB w dostawach węgla. Przewozy węgla z JSW do ZK Radlin oddali przewoźnikowi Spedkoks.

DB po prostu wypina się na Śląsk, a przetarg na dostawę węgla do Elektrowni Rybnik służył tylko po to, żeby wykończyć resztę węglarek.
2015-09-07 21:25:41 Autor: MAN
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

MAN
Dodam jeszcze, że zlokalizowana na terenie rybnickiego zakładu DB stacja paliw dla lokomotyw odgrywa niewielką rolę. Sporadycznie tankują się tam lokomotywy bocznicowe. Ale i do lokomotyw bocznicowych coraz częściej przyjeżdża na kopalnię autocysterna. Lokomotywy z przewozów wolą się tankować na szopie PKP w Rybniku, bo taniej...
2015-09-08 08:54:11 Autor: Lokek
---.play-internet.pl
Dlaczego nie napiszecie o likwidowanym przez PKP cargo zakladzie utrzymania lok w Lesznie. Od nowego roku w Lesznie nie będzie już cargowskiej 'szopy'
2015-09-11 09:37:51 Autor: jata
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie pismo skierowane do pracowników ? Ja i moi koledzy do dziś żadnego pisma nie widzieliśmy. Przyjechało kilkunastu panów dyrektorów i powiedzieli, że Jęzor idzie do likwidacji. Do dziś nie ma osoby kompetentnej, która byłaby w stanie powiedzieć nam gdzie i na jakich zasadach będziemy pracowali. Jak ktoś chce dobrowolnie odejść, to nie ma do tego prawa, no chyba, że jest to osoba, której firma chce się pozbyć. Problem polega na tym, że ci dobrzy pracownicy nie chcą już pracować w firnie, która nie zapewnia żadnej stabilizacji i nikt nic nie wie, a dobrych pracowników kara się przymusem zostania w tym czymś.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony