Partnerzy serwisu:

Czy przewoźnicy na pewno zapłacą więcej za ubezpieczenia?

jm, Rynek Kolejowy 23.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2015-06-23 17:00:58 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Witamy w alternatywnym świecie prawniczo-urzędniczej nowomowy, czyli bełkotu. Właściwie to już dawno w nim jesteśmy, tylko nie zawsze o tym pamiętamy. Dzięki redakcjo za przypomnienie.

"ubezpieczyciele dysponują kilkoma produktami"

Pewnie to są produkty o takiej samej dacie ważności jak produkty bankowe.

"kluczowe dla przedsiębiorców jest wybranie brokera ubezpieczeniowego przed rozpoczęciem procesu wyboru ubezpieczyciela"

No tak, nie wystarczy samo wybranie najtańszej firmy ubezpieczeniowej. Trzeba wybrać "brokera" (najlepiej jedzącego brokuły) a potem rozpocząć skomplikowany proces wyboru.

"Ubezpieczyciel bowiem, kiedy widzi że broker i klient okazali sobie zaufanie i podpisali umowę, traktuje ich bardziej poważnie"

To już jest mistrzostwo. "Broker" i klient poklepią się po pupci na oczach pierdzistołka od ubezpieczeń, wtedy on powie: No, panowie, widzę że macie do siebie zaufanie. W takim razie teraz to już was potraktuję poważnie. I dam wam poważną cenę. Bo już chciałem odwrotnie.

"wykorzystanie wiedzy brokera do przygotowania dokumentacji przetargowej na wybór ubezpieczyciela".

A nie lepiej wykorzystać go po prostu do uprawy brokuł?

"wykazanie legalności działań nie wystarcza zatem do wyłączenia odpowiedzialności za zdarzenie"

Moim zdaniem jeszcze wykazać zasadność rozpoczęcia procesu przygotowania do stworzenia pozytywnych relacji między brokerem a ubezpieczycielem, co ma na celu zbudowanie przyjaznego klimatu do pośredniczenia PKP w przekazywaniu kasy z dotacji do odpowiednich podmiotów prywatnych, generujących dobre samopoczucie komorników, ubezpieczycieli, bankowców, posłów, finansistów, prawników, pracowników socjalnych i innych ciężko pracujących dobroczyńców ludzkości
2015-06-23 17:19:03 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Aha, jeszcze dopisek dla Stefków Banderowców i innych Aronów.
Kolej regionalna jest nieopłacalna, jak mówicie.
Ale nie wydaje się wam, że gdyby władza ustawodawcza traktowała przemysł drogowo-motoryzacyjny w taki sam sposób, w jaki obecnie traktuje kolej, to po kilku latach asfalt trzeba by importować?
2015-06-23 20:58:34 Autor: Przego
---.play-internet.pl
UTK to sobie może przepisy napisać kredą na tablicy.
2015-06-24 08:42:09 Autor: rekorb
---.dynamic.chello.pl
drogi szczurze smietnikowy. trzeba bylo byc na konferencji to bys zrozumial calosc a nie pastwil sie nad wybranymi zdaniami. A tak to smiesznie je skomentowales ale pierdo.lisz glupoty
2015-06-24 10:13:30 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
@rekorb

Co za różnica? Cel jest prosty - jak najwięcej kasy przeprowadzić z kolei do zaprzyjaźnionych firm ubezpieczeniowych, doradczych, prawniczych, które specjalizują się w zaspokajaniu potrzeb, które same tworzą (wspólnie z ustawo "dawcami").

Najpierw była sprzątaczka. Ale to było zbyt proste. Trzeba było wyłonić w drodze przetargu firmę doradczą, która pomogłaby w znalezieniu firmy szkoleniowej, która przeprowadziłaby cykl spotkań w celu dokładnego przeszkolenia pracownika oddelegowanego do operowania narzędziem czyszczącym po powierzchniach płaskich. I nie tylko.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony