Partnerzy serwisu:

Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]

Michał Szymajda 12.07.2017 5,9k

arrow
arrow
Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]
Czoło EW58 na terenie elektrowozowni SKM Fot. PKP SKM Trójmiasto
Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]
Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]
Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]
Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]
Czoło EW58 ozdobiło elektrowozownię PKP SKM Trójmiasto [zdjęcia]
Pracownicy PKP SKM Trójmiasto postanowili zachować dla potomnych czoło elektrycznego zespołu trakcyjnego EW58, który przed laty woził mieszkańców Trójmiasta.
Pomnik techniki stanął we wtorek 11 lipca wbudowany w ścianę hali obsługowej PKP SKM Trójmiasto w Gdyni Cisowej. – Kabinę zachowaliśmy wraz z kompletnym wyposażeniem wnętrza oraz pulpitem nastawczym. Nasi pracownicy przywrócili jej oryginalne barwy. W ciągu dnia czoło będą rozświetlały lampy ledowe, natomíast w nocy ujrzeć będzie można czerwone świecące końcówki – informuje przewoźnik. Całość podziwiać można na tle imitacji bramy wjazdowej do hali.

– Udało się nam się ocalić ważną część polskiej myśli konstruktorskiej, związanej ze stworzeniem taboru do potrzeb typowo aglomeracyjnych. Pojazd, mimo że nie był do końca dopracowaną konstrukcją, był dowodem
na odważne podejście ówczesnych konstruktorów – stąd nasze wysiłki dla podkreślenia tego faktu poprzez nietypowe przerobienie tego egzemplarza EW58 – powiedział Marcin Głuszek, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży PKP SKM Trójmiasto.

Fragment EW58 nie jest jedyną pamiątką po kursowaniu tych pociągów na terenie Trójmiasta. Spółka posiada w swoich zasobach kompletny ezt EW58-028. O tym, co stanie się z tym pojazdem piszemy tutaj.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony