Partnerzy serwisu:

Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku

inf. pras. oprac. jm 25.05.2019 144

arrow
arrow
Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku
Fot. CD
Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku
Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku
Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku
Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku
Czechy: Pierwszy zmodernizowany wagon bistro 1. klasy oddany do użytku
Koleje Czeskie (Ceske Drahy) wprowadziły do eksploatacji pierwszy zmodernizowany bistro z sekcją 1. klasy.
Jak pisze przewoźnik, w pierwszej klasie jest klimatyzowane wnętrze z wygodnymi skórzanymi fotelami i obsługą gastronomiczną, a w drugiej klasie – minibar i fast food. Jest też kuchnia. Wagon został włączony do pociągów z Pragi do Opawy, a kolejne wagony obsłużą połączenia Praga – Žilina i Praga – Kraków oraz Praga Linz.

– Modernizacja wagonów bistro to element naszego planu modernizacji i rozszerzenia usług pasażerskich na kolejne pociągi dalekobieżne. Stopniowo chcemy zmodernizować 27 starszych wagonów restauracyjnych i bistro – powiedział Petr Vondráček, dyrektor departamentu transportu dalekobieżnego w CD. – Ta koncepcja pozwala nam zaoferować więcej miejsc dla pasażerów pierwszej klasy i jednocześnie rozwijać usługi gastronomiczne w akceptowalnych warunkach ekonomicznych. Jest to kompromis, który oznacza znaczne zmniejszenie kosztów prowadzenia pociągów dalekobieżnych w ramach obowiązku świadczenia usługi publicznej, ale także w naszych połączeniach handlowych – dodał.

Wagony oferują pasażerom w klasie 1. wygodne regulowane skórzane fotele ze składanymi lub składanymi stolikami, gniazdami 230 V i portami USB do zasilania elektroniki i bezprzewodowy dostęp do Internetu. Koleje Czeskie rozpoczęły modernizację starszych restauracji w stylu bistro jesienią ubiegłego roku we własnej spółce DPOV.

Ceske Drahy mają obecnie 33 wagony restauracje i 23 wagony bistro (w tym w pociągach Pendolino i Railjet). Są one dostępne w sześciu trasach długodystansowych. W przyszłości flota wagonów restauracyjnych i barów ma rozszerzyć się o 20 nowych pojazdów.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony