Partnerzy serwisu:

Czechy: Ekspresy D1 na trasie

Jerzy GoŚciński, Rynek Kolejowy 30.12.2012 90

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2012-12-30 08:32:22 Autor: nana
---.play-internet.pl
Kiedy takie rzeczy w Polsce?
2012-12-30 09:54:24 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
CMK czyli coś własnie podobnego do tego zbudowano w latach 70/80 czesi w latach 00/10 czyli mielismy 30 lat śmiem twierdzic przewagi ale to zrobił wstrętny tow Gierek.Gdyby kontynułowano ten kierunek nawet z przerwą na lata chude z przełomu 80/90 bylibyśmy teraz może nie jak niemcy ale gdzieś niedaleko włochów.
Dopuki ktoś z władz nie zdecyduje że chcemy miec kolej i nie da pienędzy tylko to musi byc projekt nie na lat 2 tylko conajmnej 20 to nic się generalnie nie zmieni.
2012-12-30 10:03:53 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
Dopóki u władzy będą kolesie blojlerów,krzaków i arbuzków nic się nie zmieni.
2012-12-30 10:47:44 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
też byłem przez parę lat uśpiony (obserwowałem tylko kolej naszych zachodnich sąsiadów) a tu naraz Czesi maja estakady tunele nie za wysokie ekrany dosyc
dobry tabor itd tylko brać przykład . wielki szacun za mądrą \"politykę\"
2012-12-30 11:12:41 Autor: eurostar
---.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Co to za gość ten Gościński ?
Każdy jego tekst to pasmo niedoróbek i nieścisłości.
Przecież te pociągi D1 Express jeżdżą już od roku, a on wypisuje, że dopiero od tego RJ.
Nie ma Euro City, jest EuroCity.
2012-12-30 11:45:07 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
Szału z tą prędkością nie ma. No ale gdyby u nas na lini Warszawa - Poznań było tyle pociągów co na odcinku C. Trebova - Praha tobyśmy chyba już się zakorkowali.
Ciekawe kiedy u nas będzie taka oferta. Ale musiałby wejść jakś prywaciarz na główne linie bo PKP IC tylko potrafi \"łapy\" po dotacje wyciągać
2012-12-30 12:13:17 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak szalu nie ma ,zgadzam sie160 to jest trochę mało ale wolę realia na które ich stac niż opowiadac jak u nas o220 km ( marzeniach)
2012-12-30 12:35:20 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
@stan
No to na ilu liniach \"ich stać\" na 160 km/h ? 3-4 linie ?
2012-12-30 12:45:22 Autor: czyżnie?
---.187.248.135
Dopóki w PKP będzie kilkadzisiąt sk...wysyńskich związków zawodowych będących przechowalnią bandy debili i nierobów nic takiego w Polsce nie powstanie. Należy tę sk...wysyńską bandę wystrzelać - co do jednego z miętkiem na czele!
2012-12-30 13:13:49 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ pen_tax


to by było wspaniale jakby bylo \"u nas\" 12-15 linii na 160( biorę pod uwagę powierzchnie obu krajów)
2012-12-30 13:50:08 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
@stan
Jakby dobrze policzyć to z 10 by się znalazło z prędkością w przedziale 140 - 160 km/h. Pytanie - ile jest z nich wykorzystywane ? I drugie pytanie - ile pociągów w Cz jeździ rozkładowo 160 km/h ( licząc SC , EC , IC i Leo-Ex ) a ile w Pl ?
2012-12-30 23:31:47 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba te 2:35 z Pragi do Brna i 255km porównywać z 200km autostradą i dużą konkurencją autokarową. To tam a nie na torach jeżdzą prywaciarze. Taki układ sieci. Wystarczy średnia ~80km/h na autostradzie by konkurować z koleją.
U nas na Wawa-Poznań, Wawa-Kraków i Wawa-Katowice mogły by jeździć co pół godziny? Mogły by. To gra psychologiczna o znaczenie transportu w świadomości społecznej bez zaklinania w sposób nienawistny i chęć takiego zapełnienia tras przez zarządcę by koszty stałe i dostępu malały.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony