Partnerzy serwisu:

Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)

Michał Szymajda 19.06.2016 273

arrow
arrow
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Nowy Vectron dla ČD Cargo Fot. Andrej Ivanič
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
Czech Raildays 2016. Co pokazali południowi sąsiedzi? (zdjęcia)
W czeskiej Ostrawie zakończyła się właśnie jedna z największych kolejowych imprez w tym kraju. Można odnieść wrażenie, że w tym roku obyło się bez większych niespodzianek i spektakularnych prezentacji.
Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem było przekazanie dla ČD Cargo pierwszego z pięciu zamówionych wielosystemowych lokomotyw Siemens Vectron. Elektrowozy te zostały wyposażone w ETCS, GSM-R, system diagnostyki pojazdu oraz monitoring (są więc podobne do pojazdów zamówionych przez PKP Cargo). Mogą prowadzić pociągi z prędkością do 160 km/h i będą obsługiwać ościenne kraje Czech, z uwagi na swoją wielosystemowość. Co ciekawe: Vectron został zaprezentowany dwa miesiące po podpisaniu umowy, pozostałe cztery pojazdy mają zostać przekazane do końca roku. Więcej o tych pojazdach można przeczytać TUTAJ

Oprócz Vectrona w Ostrawie można było zobaczyć sporo nowych lokomotyw manewrowych, zmodernizowane wagony i lokomotywy, a także tabor zabytkowy, czy elektryczne pojazdy komunikacji miejskiej, wśród których znalazła się Ekova, która uchodzi za produkt wzorowany na Solarisach IV generacji. O tym elektrobusie piszemy TUTAJ.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Przetargi
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony