Partnerzy serwisu:

CTL Logistics prezentuje strategię do 2016 r.

CTL Logistics 13.09.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2013-09-13 10:14:23 Autor: mark21
---.tktelekom.pl
Co za pierdoły. Tekst na zamówienie. Restrukturyzację zaczeli od zwolenienia ludzi z pracy, ograniczenia kosztów ludzkich i wstrzymali naprawy. Już teraz wiele lokomotyw jeździ "nielegalnie", bo powinny mieć już wykonane naprawy na poziomie co najmniej P4, z wagonami podobnie. Powinien UTK się bliżej przyjżeć taborowi tej firmy, bo na razie to marketing mają bardzo dobry. Na margnesie, to ciekawe czy odejście Pana Mariusza Mika odpowiedzialnego za cały pion kolejowy, który pracował tam z 10 lat jest realizacją planów tej wizji 2016 czy też czegoś innego.
2013-09-13 11:29:13 Autor: maszynista668
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post mark21:
"Co za pierdoły. Tekst na zamówienie. Restrukturyzację zaczeli od zwolenienia ludzi z pracy, ograniczenia kosztów ludzkich i wstrzymali naprawy. Już teraz wiele lokomotyw jeździ "nielegalnie", bo powinny mieć już wykonane naprawy na poziomie co najmniej P4, z wagonami podobnie. Powinien UTK się bliżej przyjżeć taborowi tej firmy, bo na razie to marketing mają bardzo dobry. Na margnesie, to ciekawe czy odejście Pana Mariusza Mika odpowiedzialnego za cały pion kolejowy, który pracował tam z 10 lat jest realizacją planów tej wizji 2016 czy też czegoś innego."
To jest przerażające,widać że brak jest nadzoru nad tą firmą ze strony m.in. UTK.Nie jestem w stanie zweryfikować co pisze mark21 ale wiem z autopsji że dość często drużyny pociągowe tej firmy(ale nie tylko tej)naginają prawo,czyli paragrafy instrukcji PKP PLK które obowiązują wszystkich przewoźników.Nie ma tu miejsca na opisywanie tych patologii ale wiem jedno,doprowadzi to kiedyś do tragedii,wówczas przypomnę ten wpis, bo zarchiwizuję go...Tak będzie dopóki większość spółek tzw.prywatnych,będzie premiowało swoje drużyny trakcyjne przede wszystkim za przejechane kilometry,czyli de facto kasa misiu kasa,bezpieczeństwo potem...Trakcyjniacy wiedzą oso komon!
2013-09-13 11:37:13 Autor: spiety
---.telenor.se
Wizja 2016 oznacza w skrocie - nowe Audi A6 dla czlonkow Zarzadu i wypasiona A7 dla Pana Prezesa Bieczka. Poza tym zwolnienia, spadek jakosci uslug i to o czym pisali koledzy w poprzednich postach. Zatrudnienie w roli czlonkow Zarzadu Pana nieudacznika Jagusiaka i Pana Krola dokladnie odwzwierciedla obrany kierunek. Panowie bowiem nie posiadaja zadnych kompetencji w sprawach transportu kolejowego. Najbardziej na tych korporacyjnych i tylko pozornych zmianach zwanych strategia blekitnego oceanu czy wizja 2016 cierpia dlugoletni pracownicy firmy dla ktorych kolej to cos wiecej niz tylko tabelka w exelu. Ale spokojnie dni Bieczka sa w tej firmie policzone!
2013-09-13 13:51:32 Autor: mietek
---.dynamic.chello.pl
do maszynista668 mylisz się ludzie tu nie są premiowani tylko wykorzystywani i zastraszani CTL ma najgorsze zarobki wśród wszystkich prywatnych firm a maszyniści są traktowani jak śmieci i niewolnicy za wyjątkiem kilku emertyow przyd...asow za przeproszeniem, za kilometry maja az 10 groszy brutto za kilometr wiec o czym tu mówimy
2013-09-13 16:25:08 Autor: Eks
---.adsl.inetia.pl
Zatrudnienie w administracji -tylko dla członków rodzin (właściwych),dla roboli-tak ale na warunkach z XIX w. z wyjątkami dla przyd...asów. "Świetny" tabor- średnia wieku loków ponad 50 lat. Życzenia dotrwania conajmniej do setki!
2013-09-13 18:29:37 Autor: ctl-owiec
---.wapgw.era.pl
ctl the best :-)
2013-09-14 08:34:24 Autor: peron 7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
facjata tego pana na fotce i nagłówku nie wzbudza zaufania a tak z ciekawości spytam jak zarobki w CTLu na stanowisku ustawiacza? rewidenta?
2013-09-14 10:17:48 Autor: jaska
---.telpol.net.pl
panie Bieczek konia z rzędem temu kto wiedział wśród maszynistów że macie 20 -lecie ,inne firmy to jakoś nagradzały przede wszystkim maszynistom ,bo bez nich nie odnieslibyście sukcesów a tak zarobki zamrożone nie stanowicie pod tym względem zadnej konkurencji.
Niech pan głupot nie opowiada ze dba o załogę ,pod względem płac jesteście w tyle ,niech pan się przyjrzy na zwolnienia ,rotacja będzie .Mój mąz już na dniach złoży wypowiedzenie -po prostu idzie tam gdzie mu więcej dają , nagradzajcie się na górze ciekawe na ile wam to wystarczy
2013-09-14 14:33:27 Autor: peron 7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a twój mąż to co jak dziwka lezie tam gdzie więcej dają a jak coś spier...li to szuka innego pracodawcy
2013-09-15 09:47:46 Autor: kamikaze
---.dynamic.gprs.plus.pl
O tak, trzeba zwiększyć efektywność załogi przede wszystkim maszynistów i pomocników. Pracownicy rozwożący pizzę na skuterach mogliby w wolnym czasie dowozić maszynistów na podmiany. Tam na górze liczą się tylko cyfry. Właściciel, który de facto liczy zyski naciska na prezesa (prezes to tylko pracownik, którego można zwolnić) żeby ciął koszty, on z kolei obarcza tym zaleceniem swoich dyrektorów. Dyrektor żeby nie stracić pozycji, zaufania itd goni dyspozytorów żeby naciskali drużynę trakcyjną. Potem wychodzą takie kwiatki jak 16h na loku, czy początek i koniec liczony od wejścia i zejścia z loka bez liczenia dojazdów (często bardzo długich). Struktura jak w III Rzeszy, zmiany personalne prezesów i dyrektorów nic nie zmienią. Dobry prezes czy dyrektor to taki który zrobi tą samą robotę taniej niż konkurencja. Przejrzyjcie na oczy, tak wygląda kapitalizm. Jedyny ratunek dla zwykłego oracza to instytucje państwowe stojące na straży praw pracowników, czy przepisów transportowych. No i oczywiście może jeszcze pomóc konkurencja o pracownika, w Polsce nadal niewielka, nikomu nie zależy na pracowniku, panuje zasada: nie podoba się to wyp.
2013-09-16 10:00:24 Autor: jaska
---.telpol.net.pl
do peron 7
Chłopcze pracuje się dla kasy nie dla idei czy sentymentów ,patrz z czego żyjesz .
Jak już to zrozumiałeś to pakuj tornister dobrze go zamknij aby ci kredki nie wypadły i smyraj do szkoły żebyś potem głupot nie wypisywał .
2013-09-20 20:02:46 Autor: Trezor
---.238.24.12
Jedyną pozytywną rzeczą co mnie spotkała przez kilka lat pracy dla CTL to likwidacja mojego stanowiska . Teraz zarabiam więcej nie pracuję w nocy soboty niedziele święta mam wolne bez łaski Pana dyrektora. Pozdrowienia dla niewielu normalnych dyspozytorów, maszynistów pomocników i rewidentów
2013-12-02 12:27:11 Autor: smieszny ctl
---.22.174.138
Dokladnie tak, przy kazdej okazji jest lamanie przepisów! traktowanie jak smiecia ! caly ctl
2014-02-08 11:01:50 Autor: Wkurzona
---.204.99.232.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciekawym kto wam te plany zrealizuje jak wam wszyscy maszyniści odejdą. Oszczędności szukacie nie tam gdzie trzeba na nowe autka do zasr....o zarządu i całych pierd...nych prezesów kasa jest tylko na samochody słuźbowe do maszynistów nie ma. Okradacie ludzi z ich wolnego czasu bo pasażera nie płacicie a maszynista jedzie po 2-4 godzin do pracy nie licząc powrotu.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony