CRRC zaprezentowało sześcioczłonową lokomotywę towarową o mocy 28,8 MW
jm, Rynek Kolejowy/Railway Gazette ⚫ 04.08.2020 ⚫
15,9k





Chiński producent taboru CRRC Zhuzhou zaprezentował nową, sześcioczłonową lokomotywę towarową do prowadzenia cieżkich pociągów z węglem.
Jak donosi Railway Gazette, lokomotywa o nazwie Shen 24 ma aż 106 metrów długości, sześć członów, 24 osie i prędkość maksymalną 120 km/h. To wersja rozwojowa produkowanej od 2006 roku dwuczłonowej lokomotywy towarowej HXD1. CRRC Zhuzhou zapewnia, że w najnowszej wersji umieszczono 16 innowacji technicznych, w tym odnowioną kabinę maszynisty.
To pierwsza z ośmiu lokomotyw zamówionych przez China Shenhua Energy – największy konglomerat kopalni węgla na świecie, należący do chińskiego rządu. Celem jest prowadzenie pociągów o masie 10 tysięcy ton na 266-kilometrowej linii Shenmu – Shuozhou o stopniach nachylenia rzędu 1-2%. Do tego potrzeba odpowiedniej mocy – Shen 24 ma zapewnić aż 28,8 MW.
Górnicza spółka posiada już kilka wersji rozwojowych HXD1, w tym trzyczłonową o mocy 14,4 MW. Plany dotyczące Shen 24 dotyczą zamówienia kolejnych 12 sztuk – donosi Railway Gazette.
To pierwsza z ośmiu lokomotyw zamówionych przez China Shenhua Energy – największy konglomerat kopalni węgla na świecie, należący do chińskiego rządu. Celem jest prowadzenie pociągów o masie 10 tysięcy ton na 266-kilometrowej linii Shenmu – Shuozhou o stopniach nachylenia rzędu 1-2%. Do tego potrzeba odpowiedniej mocy – Shen 24 ma zapewnić aż 28,8 MW.
Górnicza spółka posiada już kilka wersji rozwojowych HXD1, w tym trzyczłonową o mocy 14,4 MW. Plany dotyczące Shen 24 dotyczą zamówienia kolejnych 12 sztuk – donosi Railway Gazette.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |