Partnerzy serwisu:

Co z przyszłością trójmiejskiej SKM

Paweł Rydzyński 09.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-05-09 08:47:19 Autor: malibu
---.opera-mini.net
Typowe dla pana B. wodolejstwo.
2014-05-09 09:19:08 Autor: Wiesław Sedes
---
Niezwykle celna wypowiedź mądrego człowieka - kolejarza z powołania, a nie bankomata! Powodzenia Panie Dyrektorze!
2014-05-09 09:20:27 Autor: Pendolinek
---.97.198.128
Jak to co?
Nic.
Będzie tkwić w takiej beznadziei w jakiej jest od kilkunastu lat.
A obecne kierownictwo to nihil novi jej rozwoju.
2014-05-09 09:34:30 Autor: thomas
---.superkabel.de
Papalapap,
aby konkurować z samochodami skm potrzebuje NOWY tabor !
Majac do wyboru nowy klimatyzowany samochód lub niebezpieczna ( wandale , pijacy , chuligani) przestarzała konstrukcyjnie skm wybiorę samochód . Dziura pomiędzy pociągiem a peronem przerażała mnie jak bylem dzieckiem , teraz mam 40 lat te same pociągi ta sama dziura .
2014-05-09 10:39:58 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Przede wszystkim nowy tabor i remonty istniejącej infrastruktury. Może być Pesa lub NEWAG albo nawet i Stadler. LK 250 do optymalizacji prędkości przynajmniej do 80 - 100 km/h wraz z zabudową rozjazdów R=500. Muszą być to pojazdy nowe i szybkie bo SKM jeździ również po liniach z V=120 i więcej zwyczajnie blokując szlak. Przy V=130 można osiągnąć (1 mechanik) już lepsze czasy jazdy niż przy V=100 km/h kiblem. Poza tym nowe jednostki lepiej przyspieszają i są dostosowane dla niepełnosprawnych. A EN57/EN71? Wieczne nie będą nawet po modernizacjach.
Maciej G
2014-05-09 10:54:23 Autor: Eba
---.dynamic.chello.pl
Z tym odnawianiem taboru to pojechał po bandzie.
2014-05-09 12:16:11 Autor: Pendolinek
---.97.198.128
EN57/71 jest tak przyspawany do SKM-T jak jego kierownictwo do stołków.
Po prostu musi tak być - reanimowany wiecznie tabor z dziurą pomiędzy wagonem i peronem.
Z rozkładem jazdy ni z gruszki ni z pietruszki.
Z częstotliwością kursowania i godzinami, których nikt nie jest w stanie zapamiętać.
Tak musi być - inaczej kierownictwo tego PGR-u nie przetrwałoby miesiąca przy zdrowej konkurencji.
A tak -można tworzyć "wizje" - pan Buczek kiedyś robił za zwykłego kapciowego, teraz pisze elaboraty na straty.
A Głuszek pijaruje jak może.
2014-05-10 13:12:26 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
Kto nie wiedział, teraz wie.
Powodzenia, autorze listu!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony