Co z przyszłością lokomotyw EP08? Oferty na P4 znów drogie
Jakub Madrjas ⚫ 13.12.2022 ⚫
5,4k

Fot. Mariusz Tuszyński, SM42.pl
PKP Intercity po raz trzeci próbuje znaleźć firmę, która będzie utrzymywać starsze lokomotywy typu EP08. Oferty znów jednak przekraczają kosztorys.
O stojącej pod znakiem zapytania przyszłości lokomotyw EP08 PKP Intercity pisaliśmy już nieraz. Sytuacja jest szczególnie trudna po upadłości Olkolu. Przewoźnik już nie dwukrotnie unieważnił przetarg na wykonanie przeglądów i napraw na poziomie P4 swoich siedmiu sprawnych lokomotyw tego typu z powodu przekroczenia budżetu.
Trwa trzecie postępowanie w tej sprawie. Tym razem PKP Intercity przeznaczyło na wykonanie zadania 7 369 194,47 zł. Zgłosiły się trzy firmy - MR Train z Bydgoszczy z ofertą na 10 871 347,62 zł brutto, ZNTKiM z Gdańska z ofertą o 10 588 689,93 zł oraz konsorcjum Compremum i Trans Train, które chce 13 586 104,84 zł.
Przewoźnik za trzecim razem uzyskał więc (przy tym samym budżecie) więcej ofert i niższe ceny. Do poprzedniego postępowania zgłosiło się tylko konsorcjum Compremum i Transtrain z ofertą wartą aż 19,8 mln złotych brutto. Teraz propozycje wciąż przekraczają budżet, ale różnica nie jest już tak wielka.
Trwa trzecie postępowanie w tej sprawie. Tym razem PKP Intercity przeznaczyło na wykonanie zadania 7 369 194,47 zł. Zgłosiły się trzy firmy - MR Train z Bydgoszczy z ofertą na 10 871 347,62 zł brutto, ZNTKiM z Gdańska z ofertą o 10 588 689,93 zł oraz konsorcjum Compremum i Trans Train, które chce 13 586 104,84 zł.
Przewoźnik za trzecim razem uzyskał więc (przy tym samym budżecie) więcej ofert i niższe ceny. Do poprzedniego postępowania zgłosiło się tylko konsorcjum Compremum i Transtrain z ofertą wartą aż 19,8 mln złotych brutto. Teraz propozycje wciąż przekraczają budżet, ale różnica nie jest już tak wielka.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |