Partnerzy serwisu:

Co pokaże Siemens na targach Innotrans?

inf. pras. 22.06.2018 49

arrow
arrow
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Metro Inspiro dla Sofii Fot. Siemens
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
Co pokaże Siemens na targach Innotrans?
W dniach 18-21.09 r. w Berlinie odbędą się największe europejskie targi kolejowe – Innotrans. Wśród wystawców nie zabraknie także firmy Siemens, która zaprezentuje aż 8 nowoczesnych pojazdów, zarówno dla ruchu pasażerskiego jak i towarowego.
Pojazdy dla ruchu miejskiego i podmiejskiego:

Avenio M Ulm: 12 niskopodłogowych tramwajów Avenio zostanie przekazanych spółce SWU Verkehr GmbH dla niemieckiego Ulm. Pojazdy zostały zoptymalizowane do tras tramwajowych, które charakteryzują strome wzniesienia. Avenio M będą wyposażone także w system ostrzegania przed kolizją „Tram Assistant V1.0”.

Metro Sofia: Siemens wyposaży 3 linię sofijskiego metra w Bułgarii w 20 pociągów Inspiro wyposażonych w systemy zarządzania energią i sterowania pociągiem do automatycznych operacji, w tym automatycznych drzwi na peronie. Pociągi są tworzone we współpracy z nowosądeckim Newagiem.

Cityval Rennes B: 25 zautomatyzowanych systemów kolejowych (APM) rozpocznie działanie na drugiej linii B metra w mieście Rennes (Francja), począwszy od 2020 r.

Desiro City Moorgate: Desiro City to odnosząca sukcesy platforma, która oferuje maksymalną elastyczność, idealny komfort i wygodę dla pasażerów oraz niskie zużycie energii na rynku brytyjskim. Pociągi, które są budowane dla klienta Govia Thameslink Railway (GTR) to trzecie zamówienie dla tej platformy. Pierwszy z 25 zamówionych pociągów rozpocznie działanie na londyńskiej linii Great Northern Line pod koniec 2018 roku.

Pojazdy dla ruchu międzymiastowego:

Rhine-Ruhr Express (RRX): Dzięki innowacyjnej konstrukcji i cyfrowej sieci, RRX wyznacza nowe standardy komfortu pasażera oraz dostępności usługi w najbardziej zaludnionym regionie Renu i Ruhry w Niemczech. Pierwszy w z 82 elektrycznych zespołów trakcyjnych HC zostanie dostarczany w drugiej połowie 2018 r. To również pierwsze pojazdy Siemensa wyposażone w specjalną powłokę na okna wzmacniające sygnał radiowy i dostęp do sieci 4G.

Prototyp akumulatorowego pojazdu Desiro ML ÖBB cityjet: Systemy napędów alternatywnych stają się coraz ważniejsze dla operacji na niezelektryfikowanych trasach kolejowych. Współpracując z Austriackimi Kolejami Federalnymi (ÖBB), seryjna partia kolei Desiro ML ÖBB została wyposażona w akumulator do pracy bez linii napowietrznych.

Lokomotywy:

Vectron MS: Vectron jest uniwersalną lokomotywą dla Europy, umożliwiającą świadczenie transgranicznych przewozów pasażerskich i towarowych w całej Europie. W ciągu kilku lat sprzedano ponad 720 lokomotyw dla ponad 35 klientów z całej Europy, w tym także dla DB Cargo Polska, PKP Cargo oraz Industrial Division.

Smartron: Smartron, nowa lokomotywa firmy Siemens, jest dostosowana do szczególnie zdefiniowanych zadań transportowych i łączy w sobie zalety standardowego produktu wykorzystującego technologię sprawdzona w platformie Vectron. Smartron został pomyślany jako wstępnie skonfigurowana lokomotywa do transportu towarowego w Niemczech i oferuje klientom ekonomiczną eksploatację o wysokim bezpieczeństwie operacyjnym.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony