Partnerzy serwisu:

Celejewski: jeśli chcemy rozwijać połączenia TLK dotacja musi być większa

Michał Szymajda 16.01.2015 160

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-01-16 11:43:45 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Wysokość dotacji jest odwrotnie proporcjonalna do wysokości pracy przewozowej.
Hehehe, brać dotację to każdy wiejski PKS potrafi :P
2015-01-16 11:44:57 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Proponuję zoptymalizować siatkę połączeń PKP IC do 0, a pendolino i resztę taboru sprzedać.
2015-01-16 11:49:13 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Gdyby nie przekazanie - beznadziejnie zarządzanej IC - połaczeń pospiesznych (i związanej z tym dotacji!) spółeczka ta nie miałaby z czego wypłacać wysokich uposażeń swoim ( z partyjnego nadania pochodzącym) prezesom! Zlikwidować PKP IC !
2015-01-16 11:55:51 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Zamiast kopiować agitki ściemniaczy z IC, zadam pytanie do Redakcji Rynku Kolejowego:

Jaki był udział procentowy przychodów z biletów w całości przychodów dla pociągów TLK w latach 2010 - 2013? Do tego dołóżcie pracę eksploatacyjną i pracę przewozową.
Fajnych rzeczy się dowiecie.
2015-01-16 11:59:51 Autor: Via
---.centertel.pl
Wygląda na to, że są dwie rzeczywistości - jedna, w której żyje Prezes i jego szczędności wynikające z optymalizacji i druga- z odpływem pasażerów i wycinanymi połączeniami...
Hal, tu Ziemia!
2015-01-16 12:03:18 Autor: Logika Głupcze
---.free.aero2.net.pl
Trzeba dopłacać do Narodowego Przewoźnika, bo ceny biletów są za niskie i nie pokrywają kosztów uruchomienia pociągów, ale to za trudne do pojęcia przez gimby
2015-01-16 12:09:39 Autor: leemc
---.static.ip.netia.com.pl

leemc
Kiedy doczekamy się wyboru operatora usługi publicznej w otwartym uczciwym przetargu? PR lub Arriva z pewnością potrafiłyby prowadzić przewozy znacznie efektywniej, a co za tym idzie taniej.
2015-01-16 12:10:34 Autor: Via
---.centertel.pl
-" Wygląda więc na to, że ofertą PKP Intercity interesuje się o 100% mniej pasażerów, przy jednoczesnym wzroście dotacji o 100%. A do tego od kilku lat mamy problem z zakupem biletu kombinowanego na pociągi kilku przewoźników, (...) – Dotacja to nie jest coś, o co PKP Intercity powinno prosić. Wynika ona wprost z umowy z ministerstwem – odparł prezes PKP Intercity." Ciekawe, kto z kim się umawiał i na jakich warunkach, bo wygląda, że Prezesowi się należy, jak psu zupa!
Cyryl, jak Cyryl, ale nie te Metody
2015-01-16 12:18:44 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
@Logika Głupcze

Wytłumacz zatem, jak to jest, że za wiele mniejszą kasę PKP PR wykonywało wiele większą pracę przewozową? Duchy? Czy cygańskie czary?

IC po prostu zmarnowało potencjał jaki dostało w 2008. Jeszcze te likwidacje bardzo dobrych ofert typu last minute. Czego oni się spodziewali? Kremówek na wierzbie? Oczywiście że takie "proklienckie" działanie spowodowało odpływ pasażerów. No i te słynne: "nie mamy konkurencji, więc mamy wy***ane!!". A potencjalni klienci powtarzają jak beczące owce: "Polski Buuuc, Polski Buuuc", nie ma co się dziwić.
2015-01-16 12:25:25 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
To brak troski o pasażera wyrażony w niedostosowaniu rozkładów jazdy do potrzeb klientów, drogie bilety, długi czas podróży, brak skomunikowań oraz idiotyczne połączenia (3 min. na przesiadkę) dają efekt odwrotu od kolejowych przewozów dalekobieżnych. Ten trend jest odwrotny niż w przewozach aglomeracyjnych, gdzie notuje się wzrosty. Autostrady, tanie paliwo, konkurencja autobusowa i lotnicza skutecznie zabiera podróżnych na średnich i długich dystansach. Środkiem zaradczym może być tylko zmiana powyższych czynników oraz integracja rozkładów i biletów kolei dalekobieżnej z aglomeracyjną. Niech p. Prezes sam spróbuje przejechać pociągiem z Suwałk do Węglińca lub podobńą trasą i oceni czy jest zadowolony z proponowanej oferty cenowej i czasowej.
2015-01-16 12:33:39 Autor: MKCzechowice
---.135.175.73.static.kolnet.eu
BUhahahhaahhahahhahahaah
2015-01-16 12:43:16 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
większa rotacja prezesów i dyrektorów=więcej trzeba na odprawy czyli wyprowadzanie państwowych pieniędzy
2015-01-16 12:49:22 Autor: Ramirez
---.chelm.mm.pl
Zabrać im te TLK z dotacją i oddać z powrotem do Przewozów Regionalnych. Wtedy sie okaże że wszystko będzie się opłacało.
2015-01-16 12:52:13 Autor: jubi
---.dynamic.chello.pl
lepiej dotować kompanię węglową 7 milionami dziennie!
2015-01-16 12:55:37 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
"Jeśli chcemy rozwijać w Polsce sieć połączeń nieefektywnych do coraz większej liczby punktów, to właśnie wzrost tej dotacji świadczy o tym, ze te punkty są obsługiwane. Rosnąca dotacja, nie wprost, przekłada się na wzrost połączeń deficytowych zamawianych w ramach kontraktu ze spółką prawa handlowego przez państwo – powiedział prezes PKP Intercity.

Moze w koncu zatrudni sie w IC tlumacza z narzecza ktorym posluguje sie Celejewski na jezyk polski? Po takiej "tyradzie" w kazdym normalnym kraju prezes spolki skarbu panstwa, dostalby kopa w tylek.Rozwoj sieci polaczen nieefektywnych...dotacja przekladajaca sie na wzrost polaczen deficytowych...dzizis, kur...,ja pie...le.
Celejewski dostal 43% wiecej dotacji za 2014 ograniczajac w marcu radykalnie oferte TLK..i teraz lze jak pies o rozwoju? O co kaman?
2015-01-16 12:57:22 Autor: yh
---.opera-mini.net
Zabrać celejewskiemu zabawkę pn. PKP Intercity i chyba tylko wtedy będzie szansa, że w tej spólce się cos dla pasażerów poprawi
2015-01-16 13:03:37 Autor: ezet
---.play-internet.pl
Trzeba być mega bezczelnym by głosić takie androny. Gdzie tu ekonomika transportu? Klasyczny przypadek rozumienia zasad kreowania oferty przewozowej w oparciu o prawo popytu i podaży.
2015-01-16 13:03:52 Autor: Ekonomista
---.cdma.centertel.pl
Nie dawać tym komuchom dotacji, bo je przechleją! Sprywatyzować ten syf, niech zaczną w końcu sami starać się o dochód, bo dawanie im publicznych pieniędzy to tak jak dawać bezdomnemu na wódkę.
2015-01-16 13:04:14 Autor: Paweł R
---.toya.net.pl
WIĘCEJ pociągów TLK powinno być na trasach Warszawa - CMK - Kraków i Warszawa - Poznań!
2015-01-16 13:09:48 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Panie prezesie a co się stało, że dwa pierdzielina do Krakówka już z bazy wyjechały dzisiaj późno? Zimy nie ma a rezerwa taka, ze hej!
2015-01-16 13:09:50 Autor: Via
---.centertel.pl
Sieć połączeń nieefektywnych - bo tylko idioci wybierają kolej, wg Prezesa. Dotacja jest potrzebna, ale sensownie wydawana i rozliczana.
2015-01-16 13:24:08 Autor: kris kross
---.108.23.22
Bylaby sensowana siatka polaczen, sensowna czestotliwosc I rozsadne ceny, to pociagi jezdzilyby pelne ... w takim wypadku rozwoj TLK uzasadnialby wzrost dotacji.
A tak? Dxpa blada ...
2015-01-16 13:31:24 Autor: Jurgen Klop
---.158.218.22.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Popieram naszego ukochanego prezesa Celejewskiego. Hejterzy mówią, że stracił kontakt z rzeczywistością i każą mu zejść na ziemię, bo przy swoich ograniczonych horyzontach nie są w stanie dostrzec, że prezes Celejewski nie trzyma się sztywno ziemskich ograniczeń, lecz myśli szerzej, w skali galaktycznej czy nawet transgalaktycznej. To jest wielki człowiek, wy hejterzy jesteście mali i nigdy tego nie zrozumiecie.
2015-01-16 13:35:10 Autor: Driver
---.centertel.pl
Sz. Panie Celejewski, Pan to chyba jest za głupi do prowadzenia takiego przedsiębiorstwa jak PKP IC. Niby dlaczego mam poprzez płacone podatki dofinansowywać źle zarządzaną spółkę? Dotacja płacona przez Państwo pójdzie na przeżarcie dla waszych kolesi a pasażer nic z tego miał nie będzie. W takim kształcie jak obecnie pańska spółeczka nie ma racji bytu.
2015-01-16 13:38:00 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@Jurgen Klop
Mogles zdefiniowac zjawisko uzywajac jednego slowa- MEGALOMANIA:-)
2015-01-16 13:49:52 Autor: Kryniczanin
---.204.94.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Panie Prezesie o jakim rozwoju Pan mówi na liniach 1 i 8??? Chyba zwoju.

Czy przeżeranie dotacji takim Monciakiem do Zagórza czy economy na CMK to jest rozwój?

Czy jazda codzienna do Szklarskiej Poręby bądź Zakopanego ma jakiekolwiek uzasadnienie ekonomiczne?
2015-01-16 14:00:19 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Driver

Jak to nie ma? Ruch obecnie dotowany spadnie docelowo do 0 par, a dotacja zostanie przeznaczona na utrzymanie pustego Pędoszmato ;)

Zresztą kto by tam się zastanawiał nad głupimi puciongami... Transport drogowy dzieli i rządzi, kolej się już w ruchu dalekobieżnym dawno nie liczy - co innego oczywiście ruch aglomeracyjny, vide wyniki przewozowe SKM Warszawa vs. PIC. Takie czasy nastały...
2015-01-16 14:05:00 Autor: Logos
---.dynamic.chello.pl
@ Kryniczanin - najpierw zadaj pytanie jak skonstruowany jest obieg wagonow i lokomotyw wykorzystywanych do tych pociagow...

A swoja droga obnizenie zainteresowania o 100%, tzn do zera...prawda panie pośle?
2015-01-16 14:05:42 Autor: j23
---.dynamic.chello.pl
No coż, matematyka szkoły podstawowej a szczególnie procenty nie są mocną stroną dużej liczby ludzi. Gdyby nastąpił spadek o 100% to wówczas nikt by nie jeździł kolejami - spadek jest o 50%. No ale nie każdy rozumie zawiłości procentów :)
2015-01-16 14:08:40 Autor: m.m.
---.187.252.130
monty python na żywo... niech juz to zas.....ne ic wejdzie na gielde, niech ktos to kupi i niech skarb panstwa poprzez takich nieudacznikow w to sie nie wtrynia. albo niech zniknie, zbankrutuje, zapadnie się. nic gorszego niz IC w kolejnictwie zdażyć sie nam nie może.
2015-01-16 14:19:53 Autor: Kryniczanin
---.31.69.233.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Logos:
"@ Kryniczanin - najpierw zadaj pytanie jak skonstruowany jest obieg wagonow i lokomotyw wykorzystywanych do tych pociagow...

A swoja droga obnizenie zainteresowania o 100%, tzn do zera...prawda panie pośle?"
Ja doskonale wiem jak Karkonosze >>> Śnieżka

Śnieżka >>> Karkonosze.

Do Karkonoszy jest nocny dodatek z Jeleniej.
2015-01-16 14:24:27 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ jubi

Lepiej zobacz sobie, ile nas wszystkich kosztuje utrzymanie górniczych "emerytów", przechodzących na emeryturę w wieku 40 paru lat i dorabiających potem tu i tam zabierając pracę młodym (którzy to młodzi na ich niemałe emeryturki zapier... dzień i noc):

http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,17255369,Rocznie_srednio_5_5_mld_zl_dotacji_na_polskie_gornictwo_.html

p.s.: Średnia emerytura górnicza to ~3900 zł brutto.
2015-01-16 14:31:43 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
Górnictwa dotować nie wolno, bo przynosi straty.

PKP Inter City można dotować w nieskończoność, fundować galaktyczne dziobaki i inne zbytki.

Niech PKP zarządza połączeniami w taki sposób, aby były rentowne i przyjazne podróżnym.

Wzrastająca dotacja nigdy nie przyczyni się do wzrostu efektywności i poprawy jakości przewozów.

Czas na konkurencję, albo likwidację i prywatyzację PIC.
Skoro mówi, się, że nie można dopłacać do górników, to do nierentownego PIC też nie trzeba.

Czas na konkurencję na torach. A nie finansowanie Ciamajdy, Cejlowskich i innych prezesików z tej dziadowskiej antypasażerskiej spólki.
2015-01-16 14:33:41 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@Goral:
Jeśli taki emeryt górniczy ma obecnie 40 lat, to znaczy, że jeśli zaczął pracować w wieku 18 lat, to zaczął pracę w roku 1993.
Niech lepiej ministrowie finansów oraz polityki społecznej odpowiedzą, co się działo ze składkami płaconymi do ZUSu przez kopalnię.

Czy oprócz cytowania Wyborczej używasz głowy także do samodzielnego myślenia?
2015-01-16 14:47:15 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Ciekawe, że gość może okłamać posłów i całą komisję i żadnej kary za to nie dostanie. To po co ten sejm?
2015-01-16 14:58:23 Autor: pasazer1
---.play-internet.pl
Obecna organizacja przewozów pasażerskich nie ma kompletnie sensu.
Jeden i ten sam podmiot będzie brał dotacje i biorąc dotacje wycinał dotowane pociągi żeby nie robić konkurencji połączeniom komercyjnym - to się kupy nie trzyma logicznie i ekonomicznie a minister brnie w tą zaspę.
Wydawało mi się że pomysł jest absurdalny ale dochodzę do wniosku że inaczej się nie da - nie powinno być TLK, IC, EIP tylko jeden rodzaj pociągów międzymiastowych gdzie postoje na stacjach pośrednich były by na zasadzie rotacji.
Do tego powinny być koleje regionalne (aglomeracyjne).
W przeciwnym wypadku będzie tylko jedna wielka patologia która właśnie została wprowadzona na Gdańsk-Warszawa-Kraków/Katowice/Wrocław i Warszawa-Poznań.
A dlaczego tak jest (dotowana PKP IC) - bo projekt pendolino jest ekonomicznym niewypałem i nie będzie generował dochodów a więc żeby PKP IC żyło potrzebna jest dotacja. Coraz większa dotacja bo pendolino jest drogie. W zakupie i utrzymaniu.
Tak naprawdę jest to dotacja do pendolino a nie TLK bo inaczej nasz nowy cudowny pociąg pociągnie PKP IC w przepaść .
2015-01-16 15:01:04 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Co za banda ch... Na codzienne przewozy pociągami regio pieniędzy brakuje za to lekką ręką rozdaje się je na zabaweczki dla bogatych. Mam nadzieje, że przewozy pośpieszne wrócą kiedyś do PR a pic zdechnie śmiercią naturalną, na co od wielu lat sobie pracuje.
2015-01-16 15:05:01 Autor: wiwix
---.unknown.vectranet.pl
Baj baj Celej

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,17266612,TOK_FM__Odwolano_prezesa_PKP_Intercity__Jest_nastepca.html#Czolka3Img
2015-01-16 15:06:03 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post .Piotr:
"Zamiast kopiować agitki ściemniaczy z IC, zadam pytanie do Redakcji Rynku Kolejowego:

Jaki był udział procentowy przychodów z biletów w całości przychodów dla pociągów TLK w latach 2010 - 2013? Do tego dołóżcie pracę eksploatacyjną i pracę przewozową.
Fajnych rzeczy się dowiecie."
Bigno!!! :D

@@@Szanowna Redakcjo RK@@@:

Więcej odwagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
2015-01-16 15:13:13 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
TOK FM informuje, że Celejewski już niczego nie będzie rozwijał.
2015-01-16 15:19:27 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
Interesuje mnie, jaki Procent tej dotacji wszyscy Polacy płacą w benzynie. Przecież mocne złotówki, nie rosną na drzewach.
2015-01-16 15:21:20 Autor: m.m.
---.187.252.130
nie bedzie rozwijal ale ma zakonczyc rozpoczete projekty co niczego dobrego nie wrozy.
2015-01-16 15:50:32 Autor: PetroF
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz to się dopiero będzie działo w IC...:)
2015-01-16 16:07:42 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Wielka ucieczka od odpowiedzialności już się rozpoczęła... A dotacja przyda się na sute odprawy!
2015-01-16 16:11:48 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
Dwa nowe bankomaty wstawili na Żelazną.
2015-01-16 16:19:49 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
[Admin: zmoderowano]
2015-01-16 16:25:38 Autor: hans
---.147.208.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-01-16 16:36:09 Autor: MS&old crew
---.dynamic.gprs.plus.pl
Marcinku,
w imieniu wlasnym i grona ludzi,ktorzy "dobrowolnie i bez zadnego przymusu" opuscili szeregi IC podczas Twojej, uslanej samymi sukcesami prezesury,zegnam cie slowami piesni Hanny Banaszak Zegnaj kotku.

Biznesowe resume dwuletniej dzialalnosci niech przeprowadza Twoi mocodawcy, nas to przerasta:-)
2015-01-16 16:39:54 Autor: Kryniczanin
---.158.221.121

Kryniczanin
Szanowna Redakcjo! Czemu nie można komentować tematu zmiany Prezesa PKP IC?
2015-01-16 16:45:18 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
@Kryniczanin

Plebs nie ma komentować, plebs ma oczekiwać na komentarz Adriana i Tadeusza.
2015-01-16 16:46:38 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@Kryniczanin
Bo bardzo za dużo postów "pochwalnych" by trzeba moderować.
Sam zastanawiałem się, czy dla ułatwienia Redakcji nie wstawić tutaj swojego postu o treści: "[Admin: zmoderowano]"
2015-01-16 16:51:12 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@Kryniczanin: bo kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Pompowali klikalność amigami z usa i innymi nieślubnymi dziećmi Niesiołowskiego i Pawłowicz pracującymi na irlandzkim zmywaku, to mają co chcieli...
2015-01-16 16:57:02 Autor: Via
---.centertel.pl
Na własne życzenie, a powinien być kop na Księżc!
2015-01-16 16:58:03 Autor: Kflik
---.89.18-63.dynamic.3bb.co.th
Co za hasło....


NIE, nie chcemy rozwijać połączeń TLK.
Więcej: chcemy je zlikwidować.
Powinny zostać tylko nocne - i to na końcówkach tras (jeśli takie występują) jako regionalne.
Wszystko pozostałe powinno istnieć jako przyspieszone - z pełną integracją z połączeniami regionalnymi (w jedności siła) - nawet gdyby były w praktyce uruchamiane przez różne spółki. Dotowane ze środków samorządów (natomiast ministerstwo pokrywałoby jedynie stawki PLK - ale także za wszystkie regionalne na liniach o "znaczeniu państwowym").


W Polsce najbardziej brakuje sprawnej sieci przyspieszonych - na wzór niemieckich RE.

Rozwijanie TLK w obecnej wersji - to droga nigdzie.

Teraz mają chyba 600mln rocznie. Ile chcą? 1mld rocznie? 1,5mld? Lepiej tą kasę dać samorządom na rozwój połączeń regionalnej (zwłaszcza, że ostatnio ledwo ciągną).
W tej chwili JUŻ mamy sytuację, że kolej dalekobieżna jest lepiej dotowana niż kolej regionalna (a powinno być odwrotnie).
2015-01-16 16:58:29 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
Czyli teraz będzie gra na prywatyzację. Najpierw miliardy złotych od podatnika na podniesienie wartości spółki, teraz prywatyzacja. Sam proces może i nawet do zaakceptowania. Pod warunkiem, że wszystkie te najnowsze zakupy taboru pozostałyby własnością Skarbu Państwa. No, ale nie po to przeprowadza się prywatyzacje...
2015-01-16 17:04:30 Autor: Kryniczanin
---.31.72.228.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"@Kryniczanin

Plebs nie ma komentować, plebs ma oczekiwać na komentarz Adriana i Tadeusza."
Pochwalający światłe działania superministry :-)
2015-01-16 17:04:33 Autor: Kflik
---.89.18-63.dynamic.3bb.co.th
@Logika Głupcze

Poza tym co napisałem powyżej, jest miejsce na pociągi komercyjne.
PKP IC może podnieść ceny - i jeździć komercyjnie.
Natomiast ZBRODNIĄ jest dotowanie czegoś co jest droższe i nie ma wspólnych co najmniej biletów okresowych z połączeniami Regio.

Obecne TLK - zlikwidować. Jeśli to co dostają to za mało - zlikwidować tym bardziej - kasę dać samorządom na regio (w firmie płacenie stawek PLK).

Pytanie:
Ile obecnie wynoszą wpływy PLK z tytułu stawek płaconych przez pociągi dotowane?
Jaka to część przychodów PLK?
O ile wzrosną koszty PLK jeśli uruchomić na każdej linii gdzie jest to "wskazane" (w tym jest miejsce w rozkładzie) dodatkowe pociągi przyspieszone nie rzadziej niż co 2h, a tam gdzie jest regionalnych mniej niż raz na dwie godziny (ale są jakieś, a linia jest otwarta) dodatkowe pociągi regio - tak by były co nie mniej niż 2h?)
2015-01-16 17:06:45 Autor: Kflik
---.89.18-63.dynamic.3bb.co.th
@#

To tłumaczy dlaczego Pseudolino musiało kupić PKP IC a nie jakaś spółka taborowa (państwowa) która następnie by je wynajęła temu kto wygra w przetargu.
Czy chodzi o to by sprzedać za bezcen a przy okazji coś skapnie do odpowiednich rączek?
2015-01-16 17:06:58 Autor: Kflik
---.89.18-63.dynamic.3bb.co.th
@#

To tłumaczy dlaczego Pseudolino musiało kupić PKP IC a nie jakaś spółka taborowa (państwowa) która następnie by je wynajęła temu kto wygra w przetargu.
Czy chodzi o to by sprzedać za bezcen a przy okazji coś skapnie do odpowiednich rączek?
2015-01-16 17:17:36 Autor: Kryniczanin
---.31.72.228.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Kflik:
"@#

To tłumaczy dlaczego Pseudolino musiało kupić PKP IC a nie jakaś spółka taborowa (państwowa) która następnie by je wynajęła temu kto wygra w przetargu.
Czy chodzi o to by sprzedać za bezcen a przy okazji coś skapnie do odpowiednich rączek?"
Podobno do zamykanych kopalni też kupiono nowe maszyny
2015-01-16 17:18:11 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
Szarawara i Leonkiewicz to ludzie z jednej GMINY SGH do której też należy Balcerowicz. Boże ratuj kolej i ratuj Polskę.
2015-01-16 17:18:27 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pan Celejewski to już całkiem chyba odleciał od rzeczywistości.Czekam na szumne zapowiedzi o pociągu TLK do Suwałk przez Olecko i o wykorzystaniu floty 20 lokomotyw spalinowych na które poszła masa pieniędzy a które w w komplecie dotrą do spółki w październiku b.r Dokładnie chodzi o lokomotywy Gama 10 sztuk oraz modernizowane przez Newag SM42 również 10 sztuk liniowych.Panie Celejewski gdzie te drogie zabaweczki będą kursowały.?Dla 10 Gam jeszcze coś można znaleźć m.in Korsze - Ełk, coś w Bieszczadach i Gorzowie ale co będą robiły SM42 poza wakacyjnym sezonem jeśli zakończą pracę na linii do Helu i Łeby?
Pewnie będziecie musieli je wydzierżawić bądź sprzedać Szanowny panie Celejewski
doczekaliśmy się po latach nadmiaru lokomotyw spalinowych w spółce PKP IC .Pozdrawiam .Sławomir Raflewski
PS. Mazury się kłaniają po latach zwijania oferty przewozowej ale tacy ludzie jak pan tego nie dostrzegają
2015-01-16 17:21:19 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@Kflik:
Sęk w tym, że IC wcale nie musi podnosić cen, aby jeździć komercyjnie. W gospodarce jest coś takiego, jak koszt optymalny.

Bankowcy tego nie znają, oni jadą po maksimum zdzierstwa z klientów, których prawo zmusza do korzystania z ich tzw. "usług".
2015-01-16 17:36:30 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@mathew:
Ja nie liczę na żadną odwagę. Odwaga jest reglamentowana przez starszych i mądrzejszych. Szczekać można tam, gdzie oni na to pozwolą.
2015-01-16 17:51:59 Autor: मृत्यु
---.toya.net.pl
PIC z nowym dżokejem wjeżdża na swój ostatni w historii zakręt - dziękujemy za zablokowanie komentarzy.
2015-01-16 18:12:47 Autor: 5th
---.internetdsl.tpnet.pl
akurat Balcerowicz "mówi jak jest" więc nie wiem co on robi w tym "negatywnym zestawieniu"
2015-01-16 18:35:17 Autor: XYZZ
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
DOTACJA - nasz najlepszy pasażer!
2015-01-16 18:48:35 Autor: mal
---.free.aero2.net.pl
s. syn to mało powiedziane
2015-01-16 19:13:05 Autor: mariusz zawadzki
---.unknown.vectranet.pl
KONIEC JEST BLISKO
2015-01-16 21:02:01 Autor: JP
---.182.160.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Rynku drogi, pogięło was, że wyłączyliście komentarze pod informacją o nowym prezesie. Stawiam prostą tezę: pekap wam zapłacił za przychylność. Żegnam bez żalu.
2015-01-16 21:13:26 Autor: civic
---.icpnet.pl

civic
Jakub Madrjas nie zna zasad interpunkcji.

Cytuję krótki fragment: Jacek Leonkiewicz rozpoczął swoją karierę zawodową w jednym z największych banków inwestycyjnych na świecie J.P. Morgan, w Londynie gdzie pracował w zespołach Equity Capital Markets, Debt Capital Markets oraz Equity Private Placements. Pracował również w zespole Debt Capital Partners banku Merrill Lynch w Londynie. Swoją karierę zawodową kontynuował w PKO TFI gdzie zajmował się analizą rynku akcji, w szczególności spółek z sektora budowlanego, przemysłowego, deweloperskiego oraz transportowego. Od 2013 roku pełni funkcję dyrektora Zarządzającego do spraw Nadzoru Właścicielskiego i Prywatyzacji w PKP SA.
2015-01-16 21:21:28 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@JP
Grilowali Celeja do skutku, bo byl szlaban na zlecenia dla TOR.Nowemu daja szanse na "rozsadny" podzial 43 milonow z budzetu na marketing i PR:-) Ja nie mam do nich pretensji.Tak jak Durczok ma prawo do autorskich Faktow w prywatnym TVN, tak oni do bycia narzedziem pod haslem "wrzuc monete":-) Prywatne biznesy tak maja,nie poradzisz.
2015-01-16 21:32:09 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
@JP: Po prostu gimdakcja ma zaimplementowany mechanizm moderowania, ale pożydzili na funkcjonalność blokowania :D

Nie węsz zatem spisku. Przyczyna zablokowania komciów jest arcyboleśnie prozaiczna :P
2015-01-16 22:02:16 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Mi się też nie podoba, że zamiast komentarzy pod odejściem Celeja pojawiło się jego zdjęcie i zdjęcie następcy. Żenada!
2015-01-16 22:11:18 Autor: haha
---.g-net.pl
@5th:
Akurat to, że "mówi jak jest" to żaden wyczyn i żadna filozofia. Przecież to widać - jest wielkie G...o. Jego produkcji, zresztą.

@Iza:
Szlaban? Jaki szlaban? Misia nie poratowała zleconkiem? Ojej, zapomniałem, zbiedniała kobieta po tym awansie, a Kuba testuje nową pastę do zębów przed obroną sprawozdania za rok 2014, więc nie ma drobnych.
2015-01-16 22:16:58 Autor: Dziobert Oburzony
---.dynamic.chello.pl
Misia misią, dziobaki dziobakami, a jedna rzecz Dziobertowi nie podoba się okropnie. Dlaczego Dziobert jest ciągle zbanowany za niedostateczną cześć oddawaną Biznes Inteligencji, a (całkiem niegłupio skądinąd) komentuje tu gość podpisujący się minimalnie tylko zmodyfikowanym nazwiskiem antypolskiego zbrodniarza? Banderyzm ostatnio podnosi łeb, ale jak widać to nie jest problemem dla selektywnej cenzury SK. Właśnie teraz, gdy pod koniec stycznia banderowcy dostaną zapewne w Donbasie łomot jak ich przodkowie w Stalingradzie, Polacy powinni tępić faszyzm... a co zrobić z Prestiżingiem? Dziobizmem?
2015-01-16 22:51:45 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
Kasa dla IC jest, ale na RE z Poznania już nie, brakło też na połączenie z Krakowa do Ostrawy. MI tak naprawdę w sposób bezprecedensowy dotuje jedną spółkę - swoją świętą krowę PKP IC. Ta cała dotacja to tak naprawdę pokrycie deficytu związanego z EIP, to dla EIP IR Matejko był śmiertelnym zagrożeniem i potem biedny Pasikowski opowiada bzdury jak to brakuje mu na to połączenie wagonów....Wagony są na 2 składy na obieg IR Piast, a tu zabrakło...Najważniejsze jednak, że powietrze przez Radom i Kielce będzie wożone. Nikt normalny nie wybierze tu nic innego niż PB, a kasa z naszych podatków jak zwykle pójdzie w błoto. Dziwne, że jakoś nie możemy się dowiedzieć na co konkretnie idą te pieniądze. Bardzo chciałbym wiedzieć ile dopłacamy do TLK, które wożą często po kilkanaście osób.
2015-01-16 23:40:30 Autor: ERKA
---.extreme-net.one.pl
Panie @JP
"Komentarze na portalu zostały wyłączone ze względu na ogromną ilość bezpardonowych ataków personalnych, niemających nic wspólnego z regulaminem forum i netykietą".
2015-01-16 23:52:13 Autor: Via
---.centertel.pl
"Nasz Prezes był jak ojciec najlepszy..."
Przyszedł następny - czyste konto i czysta karta ( jeszcze się musi chłopak wciągnąć w temat) i tak to Prezes Karnowski robi roszady personalne i ogłasza sukces.
Zablokowane wpisy widocznie :-) nie były laurką
2015-01-17 00:28:26 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@Kflik:

3,7 mld zł do 2022 roku :D

@JP:

Spokojnie, jest jeszcze red. Lebda. Nie jest tak źle.
No, ale fakt, coś dziwnego się dzieje z RK.
A KK nie śpi!
2015-01-17 00:35:15 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post jurasN:
"Dwa nowe bankomaty wstawili na Żelazną."
Fakt, ciekawe jak są wytrzymałe.
2015-01-17 10:39:31 Autor: wayfarer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oddać pospieszne do PR. Przynajmniej wtedy te pociągi były.
Bankomatom z pkp IC już dziękujemy.
2015-01-17 13:22:36 Autor: dar-ku
---.dynamic.chello.pl
Ani grosza więcej.W ramach istniejącej dotacji można zrobić super połaczenia.Tyklo jeden problem- na zbity pysk wywalić ludzi odpowiedzialnych za układanie rozkładu jazdy.
PS.Niemiecki przwoźnik chce wprowadzić za IC wawel komunikacje autobusową.
2015-01-17 15:03:19 Autor: gggg
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jest pierwszy prezes Celejewski który nad niczym nie panował szczególnie nad wydatkami w PKP IC
2015-01-18 14:47:42 Autor: traxx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu taki piękny rejon jak Beskidy Zywiecczyzna , gdzie turyści z całej polski zimą i latem przybywają pociągami nie mogą dojechać bezpośrednio POCIĄGIEM TLK ?
2015-01-18 22:43:45 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@trexx
Z tego samego powodu co do Zagórza. Po 6 latach przerwy wróciły tam dalekobieżne pociągi i znikną pewno w marcu i już nigdy nie wrócą.
2015-01-18 23:29:18 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@ ERKA: "Komentarze na portalu zostały wyłączone ze względu na ogromną ilość bezpardonowych ataków personalnych, niemających nic wspólnego z regulaminem forum i netykietą".

Ze względu na Waszą codzienną bierność w moderowaniu "takich" postów liczba poważnych komentarzy dramatycznie maleje. Poważni odchodzą - coraz szybciej!
Akurat tu się tym tak wzruszyliście? Przypadek?!
2015-01-18 23:38:13 Autor: michal syn kokejarza
---.centertel.pl
Powiem tylko tyle że to całe ic to jedno wielkie gówno. Pendolino moglismy mieć już dawno. W 94r. Na cmk pendolino ETR 460 jechało 251 km/h i posiadało wychylne pudła. Ciekawi mnie to co sie stanie lokomotywami i wagonami jak odbiora Flirt-y i Dart-y .pewnie bedzie wielka wyprzedarz. Ale jak to u nas w państwie jest najlepiej wszystko rozpier....olic i wyprzedać. Brawa dla rządu , jeszcze ze 20 spółek utworzyć i i tak hu...j z tego bedzie.
2015-01-19 09:21:57 Autor: GIerek
---.10.1.25

GIerek
Pasażer nie jest istotny, istotna jest dotacja! Dla PKP IC pasażerowie w ogóle mogą nie jeździć, ważne żeby zgarnąć pulę z ministerstwa. Jak w takim razie może być dobrze?
2015-01-21 11:27:11 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
A może by tak szanowni łowcy dotacji spróbowali nieco wypromować swój produkt? Dla przykładu oferta połączeń Łódź - Kraków jest najlepsza od lat. Czas przejazdu - dwukrotnie krótszy niż Polskiego Busa, konkurencyjny z samochodem tylko... wiedzą o tym głównie miłośnicy. PKP małym palcem w bucie nie kiwnęło, żeby dotrzeć z tą informacją do potencjalnych klientów. I nie mówię tu nawet o płatnych reklamach, ale choćby o jakimś komunikacie prasowym, ulotce z rozkładem jazdy, grafice na facebooka, czymkolwiek!
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony