Bytom. Nie będzie tramwaju do Miechowic?
jj, Transport-publiczny.pl ⚫ 23.06.2015 ⚫
183
Archiwum RK
Komentarze:
2015-06-23 11:26:10 Autor: huciński PL
---.dynamic.chello.pl
No cóż, bardzo to przykre, bo Bytom, choć zaniedbany, to całkiem sympatyczne miasto (starsze np. od Krakowa !).
Idealne dla tramwajów, właśnie. Sprawdziłem (w Wikipedii) gęstość zaludnienia (Bytom ok.3500 osób/km.kw.), jeszcze większe w sąsiednich Świętochłowicach, Chorzowie. Więc tramwaje mają tam absolutnie rację bytu i sens, jako bardziej wydajny środek transportu publicznego od wszelkich rodzajów autobusów.
Linie tramwajowe planowane są i budowane niemal we wszystkich miastach posiadających ten środek transportu. Jeżeli miasto Bytom zmaga się z tymi zapadliskami, to niech domaga się odszkodowań od skarbu państwa, a nie tłumaczy się że nie ma kasy rzez m.in. to, na tramwaje i (sprzątanie !) w mieście. Likwidacja transportu szynowego oznacza pośrednio dezurbanizację i odpływ ludności i kapitału do lepszych miast.
Idealne dla tramwajów, właśnie. Sprawdziłem (w Wikipedii) gęstość zaludnienia (Bytom ok.3500 osób/km.kw.), jeszcze większe w sąsiednich Świętochłowicach, Chorzowie. Więc tramwaje mają tam absolutnie rację bytu i sens, jako bardziej wydajny środek transportu publicznego od wszelkich rodzajów autobusów.
Linie tramwajowe planowane są i budowane niemal we wszystkich miastach posiadających ten środek transportu. Jeżeli miasto Bytom zmaga się z tymi zapadliskami, to niech domaga się odszkodowań od skarbu państwa, a nie tłumaczy się że nie ma kasy rzez m.in. to, na tramwaje i (sprzątanie !) w mieście. Likwidacja transportu szynowego oznacza pośrednio dezurbanizację i odpływ ludności i kapitału do lepszych miast.
2015-06-23 12:13:37 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Nigdy nie wierzyłem że ta linia kiedykolwiek powstanie, chociaż mówi się o niej już od kilkunastu lat. W Bytomiu nie potrafią nawet wyremontować trasy dziewiętnastki czy piątki, albo zrobić zieloną falę dla tramwajów. Będzie dobrze jeśli uchowa się to co już jest.
2015-06-23 14:54:43 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
Oooooo. Bardzo zła wiadomość... Kiedyś mieszkałem przez kilka miesięcy w Miechowicach i dojeżdżałem 623 do Bytomia i dalej przesiadka do Katowic.
Zresztą nie tylko 623 tam jeździ. Oprócz tego jest jeszcze kilka innych linii autobusowych jeżdżących na / przez tą dzielnicę. Potok podróżnych jest bardzo duży. Korki na ulicy Wrocławskiej w godzinach szczytu dobijają. Z tramwajem nie było tego problemu. Potoki i korki są wystarczającym powodem, żeby wydłużyć tam linię.
Decyzja władz Bytomia obnaża niemoc i bylejakość "władców" Bytomia...
Naprawdę Bytomianie czekali z utęsknieniem na tą linię, a władze wolą boisko...
Nie wierzycie? To sami przeczytajcie: http://www.bytom.pl/nowy-obiekt-nowe-perspektywy
I co wy na to? A my oczekujemy od władz rozsądnych decyzji... Gdzie tu rozsądek...
Zresztą nie tylko 623 tam jeździ. Oprócz tego jest jeszcze kilka innych linii autobusowych jeżdżących na / przez tą dzielnicę. Potok podróżnych jest bardzo duży. Korki na ulicy Wrocławskiej w godzinach szczytu dobijają. Z tramwajem nie było tego problemu. Potoki i korki są wystarczającym powodem, żeby wydłużyć tam linię.
Decyzja władz Bytomia obnaża niemoc i bylejakość "władców" Bytomia...
Naprawdę Bytomianie czekali z utęsknieniem na tą linię, a władze wolą boisko...
Nie wierzycie? To sami przeczytajcie: http://www.bytom.pl/nowy-obiekt-nowe-perspektywy
I co wy na to? A my oczekujemy od władz rozsądnych decyzji... Gdzie tu rozsądek...
Tramwaje

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |