Partnerzy serwisu:

Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]

Michał Szymajda 16.06.2018 72

arrow
arrow
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Po lewej wagon do ICE 4, po prawej Mireo dla klienta niemieckiego Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Byliśmy z wizytą w fabryce Siemensa w Krefeld [zdjęcia]
Na spotkaniu zorganizowanym dla dziennikarzy przed największymi w Europie kolejowymi targami Innotrans w Berlinie, Siemens zapowiedział nie tylko budowę nowego pociągu Velaro Novo, ale pokazał także wnętrza swojej głównej fabryki w Krefeld.
Przedstawiciele koncernu nie mieli przez dziennikarzami branżowymi tajemnic i pokazali im niemal wszystko co chcieli zobaczyć. Widzieliśmy więc hale, gdzie przygotowuje się do montażu aluminiowe ściany pociągów Mireo, olbrzymie obrotnice służące do zgrzewania i łączenia konstrukcji, a także hale gdzie pociągi są wypełniane wiązkami elektrycznymi, gdzie montuje się podłogi, ściany boczne i fotele.

W momencie naszej wizyty trwała budowa kilkudziesięciu wagonów – członów pociągów ICE 4, które już rozpoczęły regularną jazdę w barwach Deutsche Bahn. W budowie znajdowały się także jednopoziomowe człony skrajne ezt Desiro HC (więcej piszemy o nich tutaj) oraz najnowszy produkt Siemensa: ezt Mireo w wersji dla klienta z Niemiec i Anglii.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z zakładu w Krefeld.




Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Podziel się ze znajomymi:
 
 
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony