Partnerzy serwisu:

Burmistrz Czyżewa: Ograniczenie pociągów to marginalizacja regionu

Paweł Rydzyński 14.02.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-02-14 13:26:19 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Wywalić TLK, dać przyspieszone (PR lub KM).

Jeśli PKP IC chce zostać niech zacznie honorować taryfę regio.

Wszystko co jedzie odcinkami może zatrzymywać się na każdej stacji (zależnie od lokalnego zapotrzebowania).
2014-02-14 15:26:05 Autor: Wojtek Sz.
---.internetdsl.tpnet.pl
Czyżew to bardzo dobra stacja. Pod każdy pociąg przyjeżdża tam po ludzi lub z ludźmi kilkanaście samochodów z okolicznych miejscowości, z całego powiatu lub powiatów sąsiednich. A przynajmniej kiedyś tak było jak jeszcze korzystałem na tej linii z kolei i pociągi były właściwie co godzinę. Teraz wyremontowano dworzec (ze 3-4 lata temu), ale nie wiem po co, bo pociągów ubywa.
2014-02-14 16:57:30 Autor: Adrian z Mc
---
Czyżew ma daleko do stacji. Przy okazji modernizacji linii powinni dorobić stację Czyżew Miasto przy wiadukcie z DK63 z bocznicami, gdyż to Czyżew powinien być stacją graniczną PR i KM. Czyżew jest w woj. podlaskim, więc powinny dojeżdżać tu pociągi PR z Białegostoku, ale stacja za daleko, więc woziły by powietrze. Zaręby Kościelne, Kietlanka, Sulborze Koty są w woj. mazowieckim, więc Koleje Mazowieckie powinny dojeżdżać do Czyżewa. I żeby pociągi nie woziły powietrza na odcinkach do Małkini i do Szepietowa, powinna powstać nowa stacja Czyżew Miasto.
2014-02-14 19:40:29 Autor: gość
---.adsl.inetia.pl
Czyżew będzie przerobiony i będzie stacją z peronami a nie " w granicy" stacji więc podlaskie PR będzie mogło już wjechać. Jak jeszcze będzie istniało w co wątpię.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony