Partnerzy serwisu:

Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]

inf. pras., Budimex 17.12.2019 292

arrow
arrow
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Fot. Budimex
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex pokazuje zakres wykonanych prac na linii Warszawa – Lublin [zdjęcia]
Budimex zakończył istotną część prac na linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin na lotach B i C1. Prace na locie B: Pilawa – Dęblin są już zrealizowane w 100% a na locie C: Dęblin – Nałęczów zakończono prace na jednym torze. Od niedzieli 15 grudnia pociągi rozkładowe kursują po obu odcinkach o długości ponad 90 km.
Na odcinku Dęblin – Nałęczów Budimex oddał od eksploatacji 25 km toru wraz z podtorzem oraz odwodnieniem, tyle samo sieci trakcyjnej oraz 19 rozjazdów kolejowych. Pasażerowie będą korzystać z 7 nowych krawędzi peronowych wraz z dojściami dla pieszych, odwodnieniem, oświetleniem i estetycznie wykonanymi wiatami wraz z małą architekturą. Zabudowano 7 przejazdów kolejowych w technologii bezpodsypkowej, wykonano 22 obiekty inżynieryjne. Prace zostały wykonane w sześć miesięcy.

– O ogromie prac świadczy zaangażowanie liczby ludzi. Na modernizacji LK7 pracowało i pracuje prawie 2 000 pracowników i ponad 100 jednostek sprzętu. Dużym sukcesem jest zakończenie przez Budimex przed okresem zimowym robót ziemnych, podtorowych, torowych oraz prac związanych z zabudową konstrukcji sieci trakcyjnej w torze nr 1 pomiędzy odcinkami Puławy Miasto do końca zakresu naszej inwestycji. Zakończenie tych prac na tym odcinku miało nastąpić zgodnie z kontraktem dopiero w październiku 2020 – powiedział Artur Popko, wiceprezes i dyrektor Budownictwa Budimex.

Dodatkowo do eksploatacji został oddany tor nr 2 na odcinku Dęblin – Puławy, a jest to 19-kilometrowy odcinek toru wraz z podtorzem oraz odwodnieniem, tyle samo sieci trakcyjnej. Podróżni będą korzystać z 4 nowych krawędzi peronowych wraz z dojściami dla pieszych, odwodnieniem, oświetleniem, bardzo eleganckimi i solidnie wykonanymi wiatami oraz małą architekturą, zbudowanymi we współpracy z mmcite+. Zabudowano 3 przejazdy kolejowe w technologii bezpodsypkowej. Uruchomienie tego odcinka było możliwe dzięki oddaniu do eksploatacji budynku nastawni Zarzeka.

Na odcinku Pilawa – Dęblin (Lot B), prace są już zakończone. Tutaj powstało m.in. 120 km torów, 156 km sieci trakcyjnej, 106 nowych rozjazdów, 53 obiekty inżynieryjne, 17 przejazdów kolejowo-drogowych, 74 km dróg technicznych i 8 przystanków kolejowych.

Na odcinku Otwock – Pilawa (Lot A) - Przed okresem zimowym wykonano 90% robót w zakresie podtorowym, trwają roboty związane z budową obu torów. Ruch dwutorowy pociągów na tym odcinku uruchomiony zostanie w 2020 roku. Zaawansowanie rzeczowe całego kontraktu to 60%.

Całość prac realizowanych przez Budimex na LK7 Warszawa – Lublin trwa od maja 2017 roku. Prace realizowane przez Budimex trwają na długości ok 120 km linii. Wartość wszystkich zadań: Lot A, B i C to 1 mld 600 mln złotych netto.
PARTNERZY DZIAŁU




Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Inwestycje liniowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony