Partnerzy serwisu:

Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)

inf. prasowa Budimex 26.09.2019 111

arrow
arrow
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
fot. Budimex
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex kończy prace na jednym z torów linii 7 (zdjęcia)
Budimex, który kontynuuje prace po Astaldi, na linii 7 między Otwockiem a Lublinem, chwali się postępem prac. Jeszcze w tym roku na remontowaną trasę wrócą pociągi dalekobieżne, dzięki czemu czas przejazdu między Warszawą a Lublinem skróci się do 2 godz. 10 min.
Obecnie na 39-kilometrowym odcinku „lot C” między Dęblinem a Nałęczowem zakończone są roboty torowe na torze nr 2 od stacji Dęblin do stacji Puławy Drewniane. Zakończyły się też prace przy sieci trakcyjnej. Trwają prace wykończeniowe na stacjach. Na odcinku od Puław Drewnianych do Nałęczowa gotowy jest jeden tor. Trwa wywieszanie sieci trakcyjnej. Trwają prace przy montażu drugiego toru. Pociągi mają jeździć po jednym torze jeszcze w tym roku. Do października 2020 r. planowane jest zakończenie wszystkich prac i oddanie do ruchu.

Najbardziej zaawansowane są prace na odcinku Pilawa – Dęblin (lot B), który jest już prawie skończony, do końca tego roku będzie puszczony dwutorowo ruch pociągów. Na odcinku Otwock – Pilawa (lot A) – zakończone zostały praktycznie roboty torowe. Zaawansowanie całego odcinka wynosi 50%. Ruch dwutorowy pociągów będzie możliwy do końca przyszłego roku.

Prace realizowane przez Budimex trwają na długości ok. 120 km linii. Wartość wszystkich zadań (lot A, B i C) to 1 mld 600 mln zł netto. Oddanie całej linii do ruchu w pełnym zakresie nastąpi do końca 2020 roku.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony